Κεφαλαιο 9

256 19 2
                                    

Το πρωι δεν μπορουσα να σηκωθω. Βαριομουν παρα πολυ αλλα σκεφτομουν πως επρεπε να διαβασω και μετα να παω στον Αρη.
Ετσι πηγα πηρα πρωινο και αμεσως εκατσα για διαβασμα.

Μετα απο 4 ωρες διαβασμα το κεφαλι μου ηταν καζανι ετσι ειπα να συνεχισω αυριο. Ετοιμαστικα και ημουν καθοδον για τον Αρη. Η ωρα ηταν 1, δεν νομιζα τετοια ωρα να κοιμαται.

Χτυπαω το κουδουνι και μου ανοιγει μια ομορφη μελαχρινη γυναικα. Ηταν ψηλη με μακρια καστανα μαλια και πρασινα ματια.

?-"Γεια σου.." ποια ειναι αυτη; και γιατι φοραει τα ρουχα του Αρη;
Μ-"εε.... Γεια. Εε..."
Α-"ποιος ειναι Δαναη;" ακουσα να ρωταει ο Αρης απο πανω. Ωστε Δαναη την λενε.
Δ-"ειναι μια κοπελα μικρε μου" πως τον ειπε; δεν το πιστευω... Ο Αρης με κοροιδευει και τα εχει ταυτοχρονα με αλλη;
Μ-" μη... Μην του πεις τιποτα... Πες του πως... πως εκαναν λαθος..." ειπα και αρχισα να τρεχω. Αρχισα να τρεχω με δακρυα στα ματια... Πως μπορεσε να μου το κανει αυτο; αυτος που εχθες μου ανοιξε την καρδια του και μου ειπε πως με αγαπαει... Επαιξε καλα τον ρολο του.

Δεν ηξερα που να παω. Εφτασα στο σπιτι της Ροζαλιας. Της χτυπησα το κουδουνι και μου ανοιξε αμεσως. Επεσα στην αγκαλια της και εκλαιγα με λυγμους.

Ρ-" Αγαπη μου; τι εγινε, τι επαθες;"
Μ-"Ροζι, δεν μ αγαπαει, με κοροιδευει..."
Ρ-" δεν καταλαβαινω κοριτσι μου, ελα παμε μεσα να μου πεις." πηγαμε μεσα, εβαλε καφε και της τα ειπα ολα.
Ρ-"Αγαπη μου μην βγαζεις γρηγορα συμπερασματα.. Δεν ξερεις.."
Μ-" πως το εξηγησεις να βλεπεις μια γυναικα με τα ρουχα του Αρη στο σπιτι του και να ανοιγει αυτη την πορτα;"
Ρ-"δεν ξερω αγαπη μου, τι να σου πω.. Θες να παρω τον Χρηστο να ερθει να σου πει;"
Μ-" ΟΧΙ... Μην του πεις τιποτα. Και αν δεν σε πειραζει σημερα να κοιμηθω εδω;"
Ρ-" και το συζητας, εννοειται."
Μ-" μονη μην πεις τιποτα σε κανεναν απο τους 2 πως ειμαι εδω.."
Ρ-" καλα αγαπη μου, ενταξει. Αλλα τι θα κανεις;"
Μ-"δεν ξερω Ροζαλια, πραγματικα δεν ξερω.."

Μετα απο πολυ κουβεντα ειπαμε να βαλουμε να δουμε καμια ταινια. Ετσι θα ξεχαστω και γω...

~Αρης~


Οπως γυρναγα απο το μπαρακι το βραδυ με πηρε η αδελφη μου τηλεφωνο να παω να την παρω απο το αεροδρομιο. Η αδελφη μου ζει στην Αμερικη, εκει γνωρισε τον αντρα της ζωη της οταν σπουδαζε και εμεινε εκει μονιμα μαζι του.

Οταν φτασαμε σπιτι μου ειπς τον λογο που γυρισε στην Ελλαδα. Χωρισε με τον Robert και ειπε πως δεν θα ξαναγυρισει πισω και αν μπορουσα να την φιλοξενησω μεχρι να βρει σπιτι.

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now