Κεφαλαιο 27

202 14 0
                                    

Οι μερες περνουσαν πολυ ευχαριστα. Με τον Αρη ηταν ολα τελεια ενω η Ροζι οσο παει φουσκωνει περισσοτερο.

Σημερα ειπαμε με την Ροζι να παμε να ριξουμε καμια ματια στα μωρουδιακα ενω τα αγορια μας ειχαν βγει για καφε. Μπηκαμε σε παρα πολλα μαγαζια και πηραμε δυο κορμακια σε ουδετερα χρωματα. Η Ροζαλια θα γινει μια πολυ καλη μαμα.
Μετα τα ψωνια ειπαμε να παμε να φαμε σε μια ταβερνουλα εκει κοντα. Οπως τρωγαμε χτυπαει το κινητο μου, ηταν η "αδελφη" μου η Νικη.

Η Νικη ειναι απο αλλη μανα. Ειχε παει ο πατερας μου με αλλη γυναικα ενα βραδυ. Η μαμα μου τον συγχωρεσαι και καποια μερα βρηκαν ενα ριλαξ με την Νικη μεσα, εξω στην πορτα τους. Η μανα της ηταν φτωχη και δεν μπορουσε να την μεγαλωσει γι αυτο την αφησε στους γονεις μου ειναι τρια χρονια μεγαλυτερη μου και ποτε δεν τα πηγαιναμε καλα. Ειναι η γυναικα που παει με οποιον να ναι. Παντα βρησκομασταν σε κοντρα.
Τι να ηθελε τωρα..

Μ-" Τι θες Νικη;" της ειπα ψυχρα
"Οο.. Ελα τωρα Μελινα, μην μου μιλας ετσι.. Σε πηρα γιατι ηθελα να τα βρουμε σαν αδελφες. Γυρισα απο την Γερμανια και θελω να ξαναγινουμε σαν οικογενεια"
Μ-" Ποτε δεν ειμασταν ουτε προκειται να γινουμε σαν αδελφες οπως επισεις και οικογενεια."
"Θα ειμαι στο σπιτι της μητερας σου, περνα να πεις ενα γεια, θελω πολυ να σε δω" της ειπε και το εκλεισε.

Ρ-"Η Νικη ηταν στο τηλεφωνο;"
Μ-"ναι"
Ρ-" Και τι ηθελε;"
Μ-" Να ξαναγινουμε οικογενεια" ειπε κοροιδευτικα, μιμουμενη την "αδελφη" της
Ρ-" Μαλιστα... Ποσα χρονια πανε;"
Μ-"δυο" ειπε και αμεσως μελαγχολησε απο τις ασχημες αναμνησεις που της ηρθαν στο μυαλο.
Ρ-"το εχεις ξεπερασει ετσι...; τωρα εχεις τον Αρη. Εισαι πολυ τυχερη. Να το ξερεις"
Μ-" Το ξερω. Ειναι πολυ ευτυχισμενη με τον Αρη και ναι το εχω ξεπερασει"
Ρ-" χαιρομαι"
Μ-" παμε ομως σιγα σιγα γιατι θελω να παω απο την μητερα μου, ειναι εκει"
Ρ-" παμε"

Αφου πληρωσαν τα κοριτσια, η Μελινα αφησε σπιτι της την Ροζαλια και πηγε στην μητερα της. 'Γιατι ξαναγυρισε τωρα αυτη. Τι θελει. Καλα ηταν εκει τοσα χρονια'.. Σκεφτοταν.

Μπαινοντας στο σπιτι η Νικη σηκωθηκε πανω μεσ την χαρα για να την αγκαλιασει. Η Μελινα εκενε πισω.

Ν-" ελα τωρα Μελινα... Εχεις καιρο να με δεις. Δεν σου ελειψα καθολου;"
Μ-" πιστεψε με... Οχι"
Ν-" Σε παρακαλω.. Εχω αλλαξει.. Δεν ειμαι η ιδια γυναικα που ημουν. Θελω να γινουμε φιλες.. Ή εστω να κανουμε μια προσπαθεια"
Μ-" Θα το δουμε.."

Αφου καθησαν και τα ειπαν η Μελινα σηκωθηκε να φυγει.

Μ-" μαμα εγω φευγω"
Μ. Μ-" Μελινα μπορεις να φιλοξενησεις εσυ την Νικη γιατι εγω βαφω το υπνοδωματιο και κοιμαμαι στον καναπε."
Μ-" καλα μαμα.." οσο και να μην ηθελε, ηταν ευκαιρια να ερθουν πιο κοντα αφου ελεγε πως εχει αλλαξει.
Ν-" Σε ευχαριστω πολυ Μελινα. Καληνυχτα Μαρια"
Μ. Μ-" Καληνυχτα κοριτσια μου"

Οταν ανοιξε την πορτα η Μελινα ειδε τον Αρη να πηγαινε πανω κατω και οταν την ειδε την αγκαλιασε σφικτα. Οταν την αφησε τοτε ο Αρης αρχισε να μιλαει λιγο εντονα

Α-" που εισαι Μελινα ολη μερα; γιατι δεν σηκωνεις το ριμαδι το κινητο, ξερεις ποσες φορες σε εχω παρει;"
Μ-" Μωρο μου, συγγνωμη. Εχει κλεισει απο μπαταρια και ειχα παει στην μητερα μου γιατι ηρθε η..... αδελφη μου"
Α-" τρελαθηκα το ξερεις..." της λεει και την αγκαλιαζε "μην το ξαν.... Η ποια;;"
Τοση ωρα ο Αρης δεν ειχε προσεξει την κοπελα που ηταν πισω απο την Μελινα
Ν-" νικη, χαρηκα." του λεει και κανουν χειραψια
Α-" Αρης. Δεν ηξερα οτι η Μελινα εχει αδελφη"
Ν-" ειμαστε απο διαφορετικη μανα"
Μ-" ναι... Νταξει τωρα... Παμε για υπνο"

Η Νικη πηγε στον ξενωνα ενω τα παιδια στο δωματιο τους.

Α-" τι εχεις μωρο μου;"
Μ-" τιποτα" του ειπε ενω κοιταζε το ταβανι
Α-" αφου σε βλεπω, δεν εισαι καλα"
Μ-" ειπα τιποτα Αρη... Καληνυχτα"
Του ειπε και γυρισε πλευρο
Α-" Καληνυχτα πριγκιπισσα μου." της λεει, την φιλαει στο κεφαλει και την πηρε αγκαλια.

Η Μελινα δεν μπορουσε να κοιμηθει. Ερχοταν συνεχεια στο μυαλο της η εικονα που ειχε δει πριν δυο χρονια.
Σηκωθηκε και πηγε στην κουζινα, εβαλε ενα ποτιρι κρασι και βγηκε εξω και εκατσε μπροστα στην πισινα. Σκεφοτα, οταν ενοιωσαι δυο χερια να τυλιγονται γυρω της και να την φιλαει στο λαιμο.

Α-" μωρο μου.. Τι εχει γινει; γιατι δεν κοιμασαι;"
Μ-" δεν μπορω."
Α-" κατσε κατω και πες μου τωρα τι εχεις"
Μ-" απλα... Δν ηθελα να ερθει η Νικη"
Α-" μα γιατι; ειναι αδελφη σου"
Μ-" δεν ειναι αδελφη μου, μην το ξαναπεις αυτο"
Α-" τι εχει γινει μεταξυ σας Μελινα;"
Μ-" Θα σου πω γιατι θελω να ξερεις και για να μην κανει και σε εσενα τα ιδια."
Α-" ακουω"
Μ-" πριν δυο χρονια ειχα σχεση, τον Μανο. Ειμασταν πολυ καλα μαζι, με αγαπουσε." Στην αναφορα αυτουνου ο Αρης τσιτωσε.
Α-"λεγε χωρις λεπτομερειες. Ξερεις δεν ειναι οτι καλυτερο για μενα"
Μ-" ναι εχεις δικαιο. Λοιπον.. Καποια μερα ειχε ερθει σπιτι και εγω εκανα μπανιο. Οταν βγηκα και πηγα στο δωματιο ειδα την Νικη μαζι με τον Μανο πανω στο κρεβατι μου να... να το κανουν" λεει και στο τελος ξεσπαει σε κλαματα.

Α-" ελα μωρο μου.. Μην κλαις.. Εχεις εμενα τωρα και δεν προκειται να σε αφησω για καμια. Μην κλαις, δεν μπορω να σε βλεπω ετσι πριγκιπισσα μου"
Μ-" σ'αγαπω..." του λεει και πεφτει στην αγκαλια του.
Α-" και γω μωρο μου, και γω."

Μετα απο λιγο τους πηρε ο υπνος αγκαλια στην ξαπλωστρα.

~Το άλλο μου μισό~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora