Κεφαλαιο 32

234 16 0
                                    

Εχω φτασει πλεον στον μηνα μου. Η κοιλια μου ειναι τουρλα και δεν μπορω να κανω τιποτα. Οσο ωραια και να ειναι η εγκυμοσηνη, ειναι πολυ κουραστικη.

Οι μηνες περασαν πολυ ευχαριστα. Η Ροζι γεννησε ενα πανεμορφο αγορακι. Εμεις αποφασισαμε να κανουμε τον γαμο μαζι με την βαφτιση του παιδια μας που θα ερθει με το καλο σε λιγο καιρο.

Οταν ξυπναω βρισκομαι στην αγκαλια του Αρη. Καθομαι και τον κοιταω οπως κοιμαται. Ειναι πολυ γλυκος. Σηκωθηκα για να του ετοιμασω πρωινο αφου τοσους μηνες με φροντιζει αυτος.
Οταν βαζω και τα τελευταια στο τραπεζι νιωθω δυο χερια στην μεση μου, και τον Αρη να με φιλαει στον λαιμο.

A "Μωρο μου γιατι σηκωθηκες;" μου λεει με την αγουροξυπνημενη φωνη του

Μ" ηθελα να σε περιποιηθω. Κακο ειναι;"

Α" μωρο μου δεν θελω να μου κουραζεσαι. παντως σε ευχαριστω πολυ" μου λεει και μου δινει ενα φιλι.

Αφου φαγαμε, πηγα να ξαπλωσω γιατι απο το πρωι δεν ενιωθα και πολυ καλα, ειχα αρκετους πονους στην κοιλια.
Αφου ξαπλωσα ηρθε και ο Αρης διπλα μου.

Α-" τι επαθε η πριγκιπισσα μου;"
Μ-" τιποτα μωρο" δεν ηθελα να τον ανησυχησω.
Α-" αγαπη μου ειπα τι εχεις, αφου σε εμενα δεν μπορεις να κρυφτεις."
Μ-" να... Απλα με ποναει λιγο η κοιλια μου σημερα"
Α-" παμε στον γιατρο;"
Μ-" οχι αγαπη μου, θα μου περασει"
Α-" αν συνεχιστει μεχρι το απογευμα θα παμε και δενν σηκωνω κουβεντα"
Μ-" καλα" του λεω και του δινω ενα φιλι.

Μετα απο αρκετη ωρα σηκωθηκαμε να δουμε καμια ταινια για να περασει η ωρα.

Στη μεση περιπου της ταινιας το παντελονι μου ηταν βρεγμενο. Τοτε αρχισαν και κατι πονακια.

Μ-" Αρη...... ΓΕΝΝΑΩΩΩ" αρχισα να φωναζω στο Αρη ο οποιος πηγαινε πανω κατω σαν υστερικο και δεν ηξερε τι να κανει. Ηθελα να γελασω με την συμπεριφορα του αλλα δεν μπορουσα απο τους πονους
Μ-" ΑΡΗ ΓΑΜΩΤΟ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ"
Α-" ν.. Ναιι μωρο τωρα.." πηρε το σακβουαγιαζ μου που ειχα ετοιμασει για αυτη την στιγμη και φυγαμε.

Στον δρομο εβριζα συνεχεια τον Αρη.. Τον κακομοιρη.. Δεν ηθελα να τον βρισω αλλα εκεινη την στιγμη δεν σκεφτομουν τιποτα.

Αφου πλεον ειμαστε στον τοκετο, και εχω διπλα μου τον Αρη κατα υδρομενο να μου κραταει το χερι, ακουω τον γιατρο να μου φωναζει
Γ-" σπρωξε Μελινα, το βλεπω... Ελα αλλο λιγο...."

Μετα απο πολυ σπρωξιμο, ακουμε το κλαμα του μωρου και ταυροχρονο χανω απο το οπτικο μου πεδιο τον Αρη. Παναγια μου.. Λιποθυμησε.
Αφου συνηλθε, μου εδωσαν να κρατησω στην αγκαλια μου την κορουλα μου. Ο Αρης ηταν απο πανω μας συγκινημενος.

Α-" Στο ειπα οτι θα ειναι πριγκιπισσα"
Μ-" ναι μωρο μου"
Α-" σε ευχαριστω" μου λεει και με φιλαει. " δεν θα μπορουσες να μου κανεις καλυτερο δωρο"
Μ-" σαγαπω" λεω πλεον και εγω συγκινημενη

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now