Κεφαλαιο 38

206 17 0
                                    

Το επομενο πρωι που ξυπνησα, ο Αρης δεν ηταν διπλα. Σηκωθηκα, φορεσα το πουκαμισο του και πηγα στην κουζινα. Το τραπεζι ηταν στρωμενο και ειχε τα παντα επανω.
Εκει βρηκα τον Αρη να γεμιζει δυο κουπες με καφε. Πηγα απο πισω του και τον αγκαλιασα.

Α-" Καλημερα" μου λεει, με γυρναει και με φιλαει.
Μ-" Καλημερα αγαπη μου. Τι ειναι ολα αυτα"
Α-" ειπα να περιποιηθω λιγο το μωρο μου. Αντε παμε να φαμε" μου λεει και μου ριχνει μια ξυλια στον πισινο. Τον αγριοκοιταξα και εκεινος μου εκλεισε το ματι.

Αφου φαγαμε, πηγαμε να ξαπλωσουμε λιγο να ξεκουραστουμε απο χθες. Ημουν στην αγκαλια του, με το κεφαλι μου στο στερνο του, να του χαιδευω τις λιγες τριχουλες που εχει εκει, ενω αυτος ποτε μου χαιδευε στο χερι και ποτε στα μαλλια.
Ετσι με πηρε ο υπνος.

.........

Α-" Μωρο μου, ξυπνα"
Μ-" μμ.. Ασε ακομα λιγο"
Α-" οχι μωρο μου, δεν θα κοιμασαι το βραδυ."
Μ-" ετσι και αλλιως δεν θα με αφηνες να κοιμηθω" του λεω και του χαμογελαω
Α-" εχεις δικαιο αλλα σηκω να παμε να ριξουμε καμια βουτια."
Μ-" ωραια πηγαινε εσυ μεχρι να ετοιμαστω" του λεω και του δινω ενα φιλι. Σηκωθηκα και εβαλα το μαγιο μου. Ο Αρης ηταν εξω και με περιμενε στην ξαπλωστρα. Πηγαινω κοντα του και πεφτω πανω του.

Α-" Σηκω... Θα με λιωσεις"
Μ-" θα σε λιωσω; εγω; εγω ειμαι σαν πουπουλο." του λεω και του βγαζω την γλωσσα
Α-" εισαι χοντρη σηκω"
Μ-" τι ειμαι;" του λεω με ανασηκωμενο φρυδι και του ριχνω μια σφαλιαρα στο μπρατσο
Α-" τι εκανες;" μου λεει και με μια κινησει με γυρναει ωστε να ειναι αυτος απο πανω και αρχισε να με γαργαλαει.
Μ-" Αα....Αρη.... Μη... Ααχαχαχα... Στα.. Σταματαααα.... Χαχαχαχα"
Α-" δεν σε καταλαβαινω μωρο μου τι λες"
Μ-" Μηη....."

Μετα απο λιγο σταματαει, με κοιταει στα ματια και με φιλαει γλυκα αλλα οσο πηγαινε το φιλι γινοταν πιο βιαιο.

Βρεθηκαμε να κανουμε ερωτα πανω στην ξαπλωστρα και μετα να κανουμε μπανιο στην θαλασσα γυμνοι.

..........

Ειναι η τριτη εβδομαδα εδω και περναμε υπεροχα. Εδω και μια εβδομαδα εχω καθυστερηση και οταν ειχαμε παει στην πολη, πηρα ενα τεστ εγκυμοσινης κρυφα απο τον Αρη.
Σημερα το πρωι θα το εκανα.

Σηκωθηκα πριν ξυπνησει ο Αρης και πηγα στο μπανιο. Εκανα το τεστ και βγηκε θετικο.. Δεν το πιστευω.. Ειμαι τοσο χαρουμενη, θα εχουμε και αλλο ενα τερατακι στο σπιτι μας.

Επεσα με φορα πανω στον Αρη και αρχισα να τον φιλαω παντου.

Α-" εε.. Εε.. Ηρεμα.. Τι σε επιασε πρωινιατικα;"
Μ-" σαγαπω" του λεω και τον φιλαω με παθος.
Α-" και γω μωρο μου. Οσο δεν φανταζεσαι"

Περασε και η τελευταια εβδομαδα στο Ριο και ημουν καπως λυπημενη γιατι δεν ηθελα να τελειωσει ποτε ολο αυτο αλλα ταυτοχρονα και τοσο χαρουμενη που θα δω το κοριτσακι μου.
Του Αρη δεν του εχω πει τιποτα ακομα, περιμενα να γυρισουμε πισω.

Μετα απο ωρες χτυπησαμε το κουδουνι της μαμας μου και μας ανοιξε η μαμα με την μικρη στην αγκαλια της.

Α-" Αγαπη μου..!!" αρπαζει την Αγαπη και την κανει γυρω γυρω ενω την φιλαγε συνεχεια. Η Αγαπη τον ειχε κλεισει στην αγκαλια του και γελαγε. Ενταξει πρεπει να το παραδεχτω πως εχουν αδυναμια ο ενας στον αλλο.
Μ-" ενταξει φτανει, θελω και γω να την αγκαλιασω Αρη.
Α-" καλα γκρινιαρα παρ τη" μου την δινει και ο Αρης παει να αγκαλιασει την μαμα μου.
Μ-" Μιρκη μου, τι κανεις. Ποσο μου ελειψες"
Χαιρετησα και την μαμα μου και πηγαμε να καθησουμε στον καναπε ενω ειχα ακομα την μικρη αγκαλια.
Α-" ενταξει την πηρες αγκαλια δωσ τη μου τωρα." μου λεει ο Αρης και μου αρπαζει την μικρη απο πανω μου.
Μ-" οταν λεω εγω πως εισαι χαζομπαμπας"

Καθησαμε και ειπαμε τα νεα μας και φαγαμε εκει μεσημεριανο. Το απογευμα φυγαμε, πηγαμε σπιτι. Αυριο θα ερχοντουσαν απο εδω οι γονεις του Αρη, η μαμα μου, ο Χρηστος με την Ροζι και τον Αχιλλεα.

Ειχαμε την μικρη αναμεσα μας στο κρεβατι και παιζαμε. Ολο αυτο τον καιρο η μαμα μου της μαθαινε λεξουλες και τωρα εχει αρχισει να μιλαει.

Μας πηρε ο υπνος αγκαλια και τους τρεις πιο ευτυχισμενους απο ποτε.

~Το άλλο μου μισό~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora