Κεφαλαιο 21

193 15 2
                                    

Ο Αρης με την Μελινα οταν εφαγαν πρωινο, πηραν τον δρομο της επιστροφης.

Οταν εφτασε σπιτι της, εκατσε και ειπε τα παντα της μαμας της για την Γαλλια. Εμεσως μετα πηγε για υπνο αφου ηταν κουρασμενη.

Την επομενη μερα σηκωθηκε καπως παραξενα. Ειχε ενα κακο προαισθημα. Οταν εφαγε πρωινο ηθελε να παει να δει τον Αρη. Ετσι πηγε προς το σπιτι του. Δεν προλαβε να χτυπησει το κουδουνι και βγαινει απο μεσα η Ναταλια.

Ν-" γεια σου Μελινακι, τον Αρη θα τον βρεις στην κρεβατοκαμαρα αλλα μην τον ξυπνησεις. Ειναι τοσο γλυκος οταν κοιμαται." της ειπε με ενα ειρωνικο χαμογελο.

Η Μελινα δεν πιστευε στα αυτια της. Ο Αρης που εχθες στο Παρισι της ειπε τοσο ομορφες κουβεντες......... Δηλαδη την κοροιδευε;

Εφυγε απο κει και πηγε στο σπιτι της Ριζαλιας. Δεν ειχε ουτε ενα δακρυ στα ματια της, ομως ενοιωθε κενη.

Ρ-" Καλημερα κοριτσι μου. Τι εγινε καλε, γιατι εισαι ετσι;'

Η Μελινα δεν μιλησε. Εκατσε στον καναπε και τοτε ξεσπασε σε κλαματα.

Ρ-" Μελινα τι εγινε;" ειπε και πηγε διπλα της να την παρει αγκαλια.

Μετα απο ωρα αφου ηρεμησε της ειπε οτι εγινε.

Μ-" Ριζαλια με κοροιδευει. Ολο αυτο που ζουσαμε ηταν ενα ψεμα. Και εγω η ηλιθια τον πιστεψα... Εγω που τον εμπιστευτικα πως με την Ναταλια εχει τελειωσει τωρα την βλεπω μπροστα μου." και ξεσπαει σε κλαματα.
Ρ-" ελα βρε κοριτσι μου, μην κανεις ετσι."
Μ-" πιστεψα πως με αγαπησε.... Το τερας.... Ο τυποτενιος... Το γουρουνι..."
Σηκωθηκε και εσπαγε οτι εβρισκε μπροστα της. Μολις καταλαβε τι εκανε, ξανα εβαλε τα κλαματα.
Μ-" Ροζαλια... Συγγνωμη.... Συγγνωμη... Δεν εβλεπα... "
Ρ-" δεν πειραζει κοριτσι μου. Φτανει που ξεθυμανες"

Ολη την ημερα ο Αρης επερνε τηλεφωνο την Μελινα αλλα εκεινη δεν απανταγε. Της εστελνε μηνυματα αλλα το ιδιο.

Ρ-" ρε Μελινα ολη την ημερα περνει τηλεφωνο, σηκωσε το το ρημαδι να δουμε τι θελει να σου πει"
Μ-" οχι Ροζαλια. Δεν θα ξαναπεσω στην μπαγιδα του."
Ρ-" καλα, σηκω ομως απο τον καναπε ολη την ημερα εκει καθεσαι και κοιτας το κενο. Αντε παμε καμια βολτα."
Μ-" δεν θελω"
Ρ-" καλα θα βαλω να δουμε ομως ταινια και να παρω κατι να φαμε. Δεν εχεις φαει τιποτα ολη μερα."
Μ-" καλα καλα..."

Ο Αρης ειχε τρελαθει. Η Μελινα δεν του απανταγε, δεν ηταν σπιτι της. Δεν ηξερε τι να κανει.
Περνει τηλεφωνο την Ροζαλια μηπως ξερει εκεινη.

Α-" ναι; Ροζαλια; Η Μελινα ξερεις που ειναι; την ψαχνω ολη μερα"
Ρ-" ενα εχω να σου πω.. Δεν θελω να σε ξαναδω μπροστα μου. Και μην τολμησεις να ξαναπλησιασεις την Μελινα... Θα εχεις να κανεις μαζι μου" του λεει και του το κλεινει.

Ο Αρης ειχε μεινει. Δεν καταλαβαινε τι του ελεγε η Ροζαλια. Τι ειχε γινει με την Μελινα; την ξαναπερνει τηλεφωνο και αυτη τη φορα το σηκωσε..

Μ-" μην με ξαναπαρεις τηλεφωνο. Δεν θελω να σε ξαναδω." και του το κλεινει

Ο Αρης δεν ηξερε τι να κανει. Ετσι πηγε στο σπιτι της Ροζαλιας.

Α-" Μελιναααα.... Ανοιξε μου.."
Μ-" Αρηη φυγεεε"
Α-" οχι δεν φευγω αν δεν μου πεις τι εγινε"
Μ-" φυγε δεν θελω να σε δω"
Α-" Ανοιξεεε τωρααα"

Η Μελινα δεν του ανοιξε. Πηγε και κλειστικε στο δωματιο της Ροζαλιας και εκλαιγε

Ρ-" ελα κοριτσι μου, μην κανεις ετσι.. Δεν αξιζει."
Μ-" ρε Ροζαλια τον αγαπαω γαμωτο"
Ρ-" το ξερω καρδουλα μου.. Ελα προσπαθησε να κοιμηθεις"

Ετσι η Μελινα κοιμηθικε μεσ τα δακρυα.

~Το άλλο μου μισό~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt