Την επομενη μερα η Μελινα με τον Αρη ηταν κλεισμενοι στο σπιτι γιατι ηθελαν να μεινουν μονοι τους. Το μεσημερακι χτυπησε το τηλ της Μελινας, ηταν η Ροζαλια.
Μ-"Ελα αγαπη μου.. Τι κανεις;"
'Καλα κουκλα μου. Λοιπον.. Σας περιμενω στς 8 για το τραπεζι που λεγαμε. Φιλακια"
Μ-"Οκ. Φιλακια..."
Α-" Ποιον αποκαλεσες αγαπη μου, μωρο μου;"
Μ-" Γιατι μωρο μου.. Ζηλευουμεε..;" του ειπα με ενα γελακι.
Α-" Ποιος ηταν, σε ρωταω.." ειπε πιο εντονα αυτη τη φορα
Μ-" η Ροζαλια ηταν και μας καλεσε στο σπιτι της το βραδυ" του ειπα με μουτρα, εφυγα απο την αγκαλια του και πηγα στο δωματιο. Μετα απο λιγο ηρθε και αυτος μεσα.. Ηρθε διπλα μου και με πηρε αγκαλι.
Α-" ελα αγαπη μου.. Συγγνωμη.. Απλα... Ζηλεψα και εγω.. Θελω μονο εμενα να με λες ετσι.."
Μ-" Τοτε σταματα να εισαι τοσο ζηλιαρεις και το ξερεις πως αγαπω μονο εσενα.."
Α-" το ξερω μωρο μου, οπως και εγω.. Σαγαπω.." μου λεει και μου δινει ενα φιλι.
Μ-" Αντε σηκω ομως τωρα για να ετοιμαστουμε, θα αργυσουμε"Ετοιμαστικαμε και πηγαμε στο σπιτι του Χρηστου αφου και η Ροζαλια πλεον εχει εγκατασταθει εκει. Χαιρετηθικαμε και πηγα να βοηθησω την Ροζι στο τραπεζι. Ηταν πολυ αγχομενη, λογικο..
Μ-" Πως θα του το πεις;" της ειπα σιγανα για να μην μας ακουσουν τα αγορια.
Ρ-" Δεν ξερω Μελινα.. Φοβαμαι.. Πως θα το παρει; θα το θελει;"
Μ-" Μην ανυσηχεις. Σιγουρα θα το θελει.. Και αν δεν το θελει θα το μεγαλωσουμε μαζι, σαν οικογενεια"
Ρ-" Ειμαι πολυ τυχερη που σε εχω." μου λεει και μ'αγκαλιαζει.
Φωναξαμε τα αγορια και μολις φαγαμε και σερβιραμε το γλυκο εκανα νοημα στην Ροζι να ξεκινησει.Ρ-" Χρηστο.. Μαγαπας;"
Χ-" Εννοειται αγαπη μου.. Τι ερωτησει ειναι αυτη.. Νομιζω πως στο δειχνω καθε μερα"
Ρ-" Εισαι ευτυχισμενος μαζι μου;"
Χ-" Ροζι τι σε επιασε τωρα και κανεις τετοιες ερωτησεις... "
Ρ-" Απαντησε μου σε παρακαλω"
Χ-" ειμαι ο πιο ευτυχισμενος ανθρωπος στην γη.. Αλλα προς τι αυτη η συζητηση;"
Ρ-"Χρηστο.... Ειμαι εγκυος"
Ο Χρηστο οταν το ακουσε εμεινε να την κοιταει με ανοιχτω το στομα.
Ρ-" Χρηστο; μιλα.. Πες κατι.."
Α-" εε.. Μαλακα.. Ξυπνα" του λεει ο Αρης και του δινει ενα χαστουκι
Χ-" Ει... Ειπες.... Πως... Ει.. Εισαι.. Εγκυος;;"
Ρ-" Ναι ενος μηνων"
Χ-" Μωρο μου..." της λεει και σηκωνεται και την περνει στην αγκαλια του. Την κανει γυρω γυρω ενω ταυτοχρονα την φιλαει
Χ-" Μωρο μου.. Αγαπη μου.. Ειμαι ο πιο ευτυχισμος αντρας στη γη.. Ειμαι τοσο τυχερος που σε εχω.. Θα γινω μπαμπας... Δεν το πιστευω.. Θα γινω μπαμπας.. Θα κανουμε παιδακι... Το μωρο μου θα κανει μωρο..!!!" παραλυρουσε μονος του..
Ρ-" το πηρες καλυτερα απ οτι περιμενα.."
Χ-" με κοροιδευεις;; ειμαι πιο χαρουμενος απο ποτε.."Α-"Μαλακα τα καταφερες.. Τωρα δηλαδη θα εχουμε ενα μικρο χρηστακι στα ποδια μας;" του ειπε ο Αρης ενω εδωσε συγχαρητηρια στην Ροζι
Ρ-" Ωχ... Μαλλον να το ξανασκεφτω;"
Χ-" Μην το ξαναπεις αυτο... Θα εχεις να κανεις μαζι μου" ειπε και σκασαμε και οι τρεις στα γελια..
Ρ-" Σ αγαπω.."
Χ-" Και γω μωρο μου. Και γω"Αφου τα παιδια τελειωσαν και το κρασι τους, η Μελινα με τον Αρη εφυγαν για να αφησουν τα παιδια να χαρουν τα νεα ενω και εκεινοι στο σπιτι τους εκαναν το ιδιο ακριβως
ВЫ ЧИТАЕТЕ
~Το άλλο μου μισό~
Любовные романыΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...