Το πρωι με ξυπνησε η Ροζι γιατι επρεπε να φαω πρωινο λεει. Δεν εχω καμια ορεξη πραγματικα..
Ρ-" Μελινα... Τρωγεε.."
Μ-" Ροζι δεν πειναω"
Ρ-" δεν εχεις φαει τιποτα εδω και μια εβδομαδα Μελινα"
Ωστε περασε μια εβδομαδα μακρυα απο τον Αρη.. Μου λειπει ρε γαμωτο. Δεν μου φτανει ολο αυτο.. Εχω και τους εμετους και τις ζαλαδες καθε λιγο και λιγακι.
Μ-" δεν εχω ορεξη ρε Ροζ....." δεν προλαβαινω να τελειωσω την προταση μου, τρεχω γρηγορα στο μπανιο και κανω παλι εμετο..
Ρ-" Μελινα πρεπει να πας στο γιατρο ρε γαμωτο.."
Μ-" οχι ειμαι καλα... Απλα ολο αυτο ειναι απο την στενοχωρια.. Δν ειναι τιποτα.."
Ρ-" δεν αντεχω αλλο.. Τι θα κανω με εσενα.. Μου λες..." μου λεει και κατεβαζω κατι το κεφαλι μου. Τοτε ξανα εμφανιζονται μερικα δακρυα.
Μ-" Συγγνωμη" της λεω και με περνει αγκαλια
Ρ-" κοριτσακι μου σε παρακαλω.. Δεν μπορω να σε βλεπω ετσι." λεει και με κοιταει στα ματια. " Βαλε κατι στο στομαχι σου τουλαχιστον και παμε στον γιατρο"
Μ-" Ροζι ειμαι καλα..."
Ρ-" Μελινα...."
Μ-" καλα.. Αν ξανα κανω, τοτε θα παμε. Ενταξει;"
Ρ-" καλα..."Αφου περασε η ωρα και ειναι πλεον μεσημερι παω να ξαπλωσω. Η Μελινα ειναι εξω με τον Χρηστο. Ευτυχως.. Εχω κανει αλλες δυο φορες εμετο. Αν με εβλεπε θα με επερνε σηκωτη.
Πεφτω στο κρεβατι και κοιταω το ταβανι. Ερχονται στιγμες στο μυαλο μου τοτε.. που ειμασταν καλα με τον Αρη. Αυθορμητα χαμογελαω με ενα πικρο χαμογελο και δακρυα εμφανιζονται. Εχω να ακουσω χτυπηματα στην πορτα δυο μερες τωρα.. Λογικο... Θα βαρεθηκε.
Μετα απο λιγο με πηρε ενας γλυκος υπνος, αφου τον ονειρευομουν.ΑΡΗΣ
Εδω και δυο μερες ειμαι κλεισμενος στο δωματιο μου. Δεν τρωω, δεν κοιμαμαι, δεν κανω απολυτως τιποτα. Απλα καθομαι και κοιταω το ταβανι. Εχει περασει μια εβδομαδα χωρις την ζωη μου. Τι θα κανω γαμωτο..
Μετα απο λιγο ακουω το κουδουνι. Με βαρια βηματα ανοιξα την πορτα και ηταν τα παιδια.
Χ-" τι χαλια ειναι αυτα ρε μαλακα"
Α-" τι θελετε;"
Ρ-" Αρη... Θελω να μου πεις τι εγινε μσ την Νικη."
Α-" καθηστε."Αφου της ειπα ακριβως τι εγινε αρχισε να μιλαει η Ροζι
Ρ-" Την αγαπας;"
Α-" Ροζι με κοροιδευεις; δεν θελει και ερωτημα. Ειναι ολη μου η ζωη. Ειναι το αλλο μου μισο ."
Ρ-"χαιρομαι.."
Α-" πως ειναι;"
Ρ-" εδω και μια εβδομαδα κανει συνεχεια εμετο και εχει πολλες ζαλαδες. Λεει πως ειναι απο την στενοχωρια γιαυτο δεν παει στον γιατρο."
Α-" Τι;" ρωτησα καπως ανυσηχος.
Ρ-" ναι... Λοιπον να πηγαινουμε εμεις. Προσπαθησε να της μιλησεις. Σαγαπαει"
Α-" πως αφου δεν θελει να με ακουσει."
Ρ-" ελα αυριο απο το σπιτι να τα πητε. Θα την πεισω εγω."
Α-" σε ευχαριστω ρε Ροζαλια. Τα λεμε Χρηστο"
Χ-" εγινε φιλε. Τσαο."
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...