Κεφαλαιο 12

229 17 0
                                    

Οταν ξυπνησα, το κρεβατι διπλα μου ηταν αδειο. 'Που πηγε κυριακατικα' σκεφτικα.

Μ-"Αρηηη...." φωναξα
Α-" ερχομαι πριγκιπισσα."
Μετα απο ενα λεπτο μπαινει μεσα με μια μεγαλη πιατελα γεματη με φαγητα. Κρουασαν, τοστ, φτυγανιες με βουτυρο, μελι, μαρμελαδα. Ειχε στιψει πορτοκαλαδα και μου εχει ετοιμασει και καφε. Φυσικα δεν ελειπε και ενα κοκκινο τριανταφυλλο αναμεσα σε ολα αυτα.
Α-" καλημερα πριγκιπισσα μου" μου λεει και μου δινει ενα φιλι. Ενα φιλι γεματο αγαπη, ποθο και αγανακτηση.
Μ-" καλημερα μωρο μου. Τι ειναι ολα αυτα; για μενα;"
Α-" ματακια μου σε εξαντλησα εχθες. Δν θελω να μου παθεις τιποτα γιατι σημερα θα δεις τι θα κανουμε.." μου ειπε και μου χαμογελασε πονηρα.
Μ-" καλα.. Ελα να φαμε μαζι"

Φαγαμε το πρωινο μας στο κρεβατι και μετα πηγαμε και καναμε μπανιο μαζι.

Το μεσημερι οταν ετοιμαζα φαγητο χτυπησε το κουδουνι.

Α-" παω εγω μωρο μου"

Ακουγα ομιλιες αλλα δεν μπορουσα να καταλαβω ποιος ηταν. Πηγα εξω και ειδα την Δαναη.. Ποσο ντρεπομαι. Πως θα την κοιταξω.

Α-" μωρο μου, απο εδω η Δαναη, η αδελφη μου. Νομιζω... Πως την θυμασαι."
Μ-"εε.. Ναι.... Χαρηκα Δαναη, Μελινα" της λεω και της δινω το χερι μου για χειραψια αλλα αυτη με τραβαει και με αγκαλιαζει.
Α-" εε.. εε.. ενταξει Δαναη... Θα την σκασεις"
Δ-" δεν φανταζεσαι ποσο χαιρομαι που σε γνωριζω. Εχω ακουσει τοσα πολλα για σενα απο τν αδελφο μου."
Μ-" ελπιζω τα καλυτερα"
Δ-" αστειευεσαι, οταν μιλαγε για σενα κολλαγαμε στα μελια"
Μ-"χαχαχα" βλεπω τον Αρη που ειχε κοκκινησει απο την ντροπη
Α-" ενταξει τωρα, ας περασουμε μεσα"
Μ-" Δαναη, θα κατσεις μαζι μας για φαι, ετσι;"
Δ-" αν με θελετε"
Α-" ελα μην ακουω χαζομαρες, εννοειται πως θα κατσεις"

Το μεσημερι περασε ευχαριστα. Την Δαναη την συμπαθησα παρα πολυ. Ειναι πολυ καλο κοριτσι.

Οταν εφυγε δεν μπορουσα με τιποτα να κρατησω τον Αρη. Με φιλαγε με τοσο παθος οπου ολη την νυχτα ηταν μεσα μου. Δεν ειχαμε αφησει σημειο για σημειο στο σπιτι.

Το επομενο πρωι δεν μπορουσα να σηκωθω. Ημουν παντου πιασμενη.
Α-" καλημερα πριγκιπισσα"
Μ-" καλημερα μωρο μου"
Α-" εχεις τιποτα;"
Μ-" οχι αγαπη μου, απλα ειμαι παντου πιασμενη"
Α-" γιατι αραγε" ειπε και χαμογελασε " αντε σηκω γιατι εχουμε και μια δουλεια να παμε." τι;;
Μ-" τι λες αγαπη μου; απο σημερα; δεν εχουμε συζητησει ακομα τιποτα"
Α-" αφου θες, γιατι να χανουμε χρονο;"
Μ-"ε.. Καλα καλα.. Παω να ντυθω"

Οταν πηγαμε στην εταιρια ολοι υποδεχτικαν το αφεντικο τους με μεγαλη χαρα. Τοσο καιρο ελειπε απο την εταιρια. Οταν μου εδειξε το γραφειο μου και μου ειπε ποια ειναι τα καθηκοντα μου, μου ειπε να ενημερωσω ολο το προσωπικο για ενα meeting.

Α-" Σας φωναξα σημερα εδω γιατι ολο αυτο τον καιρο που ελειπα εχασα πολλα πραγματα. Θελω ν δω που βρισκεται αυτη την στιγμη η εταιρια. Οπως ειπα επειδη ελειπα καιρο τα πραγματα θα γινουν πιο γρηγορα τωρα αρα θα υπαρχει περισσοτερη πιεση. Επισης, θελω να σας γνωρισω την καινουρια μου γραμματεα και συντροφο μου. Την κ. Μελινα Παπαϊωαννου." ειπε και με κοιταξαν ολοι. Ποσο ντραπηκα εκεινη την στιγμη. " Τωρα μπορειται να πηγαινετε στις δουλειες σας, ευχαριστω"

Εφυγαν ολοι και εκανα να φυγω και εγω αλλα με τραβηξε ο Αρης και με φιλησε.

Μ-" Αρη τι κανεις; ειμαστε στην δουλεια, δεν θελω να δινουμε δικαιωματα"
Α-" τι σε νοιαζει αγαπη μου.."
Μ-" με νοιαζει ρε Αρη. Στην εταιρια, θα ειμαι για σενα η κ. Παπαϊωαννου κι για μενα ο κ. Φωτιαδης. Καταλαβες;"
Α-" καλα αγαπη μου, αντε πηγαινε τωρα στο γραφειο σου και ερχομαι" ειπε με ενα πανητο χαμογελο.
Μ-" ουτε να το σκεφτεσαι" ειπα καθως εφευγα.

Η μερα στο γραφειο περασε πολυ ευχαριστα. Με τον Αρη κραταμε το προσχηματα για να μην δινουμε δικαιωματα.

Οταν μπηκαμε σπιτι, μου ειπε ο Αρης να παρω τηλεφωνο τα παιδια να βγουμε σημερα να γιορτασουμε το ξεκινημα μου στην εταιρια. Θα πηγαιναμε για ποτο.

Μ-" μωρο μου φευγω εγω"
Α-" που πας;"
Μ-" σπιτι ρε αγαπη μου, εχω αφησει μονη την μαμα μου τοσες μερες και πρεπει να ετοιμαστω για το βραδυ"
Α-" καλαα" ειπε με λυπημενη και καλα φατσουλα " θα σε παω εγω
Μ-" καλα αλλα μην μου στενωχοριεσαι"
Α-" μμ... Τι θα κανεις γιαυτο;"
Μ-" τωρα τιποτα, το βραδυ ομως θα ερθω να κοιμηθουμε αγκαλιτσα"
Α-" ενταξει αλλα δεν το κοβω να κοιμομαστε" ειπε και γελασε.

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now