Κεφαλαιο 18

188 15 1
                                    

Οταν ξυπνησε η Μελινα ειδε μπροστα της ενα τραπεζι γεματο με φαγητα αλλα πουθενα τον Αρη.
Μ-"Αρηη..;;" δεν της απαντησε κανεις. Ειδε ενα σημειωμα στην μερια του.

*Ψυχη μου επρεπε να φυγω για κατι δουλειες που ειχα. Σημερα θα ξεμπερδεψω με αυτες και τις αλλες δυο μερες θα ειμαι ολος δικο σου.
Σ αγαπω πολυ πριγκιπισσα.
-Για παντα δικος σου.... Αρης-

Η Μελινα σηκωθηκε να παρει πρωινο. Μετα πηγε εκανε ενα ντουζ και ξαναπεσε για λιγο να κοιμηθει αφου ηταν μονη της. Οταν ξυπνησε η ωρα ηταν 1. Δεν ηξερε τι να κανει. Ετσι εβαλε το μαγιο της και πηγε κατω στην πισινα. Κολυμπησε και εκανε ηλιοθεραπεια. Μπορω να πω πως την κοιταζαν πολλα αντρικα βλεμματα αλλα δεν εδινε σημασια. Μετα απο λιγο ειδε τον Αρη να την πλησιαζει φοραντας και αυτος μαγιο. Αμεσως ετρεξε στην αγκαλια του.

Μ-" μου λειψες" ειπε και τον φιλησε.
Α-" και εμενα μωρο μου. Ειχα μια δυσκολη μερα σημερα. Θα με ξεκουρασεις εσυ οταν παμε πανω" της ειπε με πονηρο χαμογελο.
Μ" αϊ ρεε..." του ειπε και τον εσπρωξε μεσα.
Α-" τι εκανες; τωρα θα δεις" της αρπαξε το ποδι και την εριξε και αυτη μεσα. Την γαργαλαγε συνεχεια.
Μ-" Αρηη.... Σε ..... Παρκαλωω ...."
Αφου ειδε οτι δεν μπορουσε να παρει ανασα απο τα γελια, σταματησε.
Α-" τι εκανε το μωρο μου σημερα;"
Μ-" το μωρο σου ολη την ημερα σκυλοβαρεθηκε" ειπε με μουτρωμενο υφος.
Α-" Λοιπον αγαπη μου, παμε να ντυθουμε για να παμε ν φαμε. Σημερα θα σε βγαλω εξω"
Μ-" ωραια παμε."

Ανεβικαν πανω και η Μελινα ετρεξε για να μπει πρωτη στο μπανιο.

Μ-" μπαινω πρωτηηη"
Α-" οχι μωρο μου..."
Μ-" κι ομως" ειπε και μπηκε μεσα και εκλεισε γρηγορα την πορτα. Εβγαλε τα ρουχα της, γεμισε την μπανιερα με νερο και αφρολουτρα και μπηκε.

Μετα απο λιγο βλεπει τον Αρη να τραβαει την κουρτινα κι να ειναι γυμνος.

Μ-" παιδι μου πας καλα; με τρομαξες"
Α-" ηρθα να κανουμε μαζι μπανιο μωρο μου"
Μ-" οχι. Δεν θελω" ειπε και καλα μουτρωμενη.
Ο Αρης μπηκε μεσα και την πηρε αγκαλια αναμεσα στα ποδια του.
Α-" δεν φανταζεσαι ποσο σαγαπω" ειπε και της εδινε φιλια στο λαιμο. Αμεσως η Μελινα ανατριχιασε. 'Ξερει καλα το σημειο μου' σκεφτηκε.
" χαιρομαι που εχω τοση επιδραση πανω σου" της ειπε και η ανασα του επεφτε στο αυτι της. Η Μελινα βογκηξε
Μ-" Α..Αρηη..."
Α-" τι ειναι πριγκιπισσα μου;"
Μ-" σε θελωω"

Μετα απο ωρα στην μπανιερα, βγηκαν. Μονο μπανιο ομως δεν κανανε.

Αρχισαν να ετοιμαζονται. Η Μελινα εβαλε ενα μακρυ φορεμα με σκισιμο μεχρι τον μηρο. Πηγε στον καθρεφτη να βαφτει και ειδε τον Αρη να την κοιταζει. Ολη την ωρα που ετοιμαζοταν καθοταν στο κρεβατι και την κοιταζε.

Μ-" τι κοιτας αγαπη μου;"
Ο Αρης την πλησιασε και την αγκαλιασε απο πισω.
Α-" τι ομορφη γυναικα που χω γω.."
Η Μελινα για λιγο ξαφνιαστηκε. Την ειπε γυναικα του.
" τι επαθες ψυχη μου;"
Μ-" τιποτα, τιποτα. Παμε;"
Α-" παμε"

Πηγαν στο πιο ακρηβο εστιατοριο του Παρισιου. Δοκιμασαν την γαλλικη κουζινα και τους αρεσε. Ολη την ωρα μιλαγαν για την δουλεια, για το Παρισι και ο Αρης της ειπε πως αυριο ολη την ημερα θα την ξεναγει στην πολη του φωτος.

Η μερα τους περασε ευχαριστα και πηγαν "για υπνο".

~Το άλλο μου μισό~Onde histórias criam vida. Descubra agora