Ο Αρης οταν ειδε να χτυπαει το αμαξι την Μελινα ειναι σαν να χτυπησαι αυτον το αμαξι. Σαν να πατησε την δικη του καρδια. Την πηρε αμεσως, την εβαλε στο αυτοκινητο και την πηγε στο νοσοκομειο. Την πηρε στην αγκαλια του και οταν ειδαν οι νοσοκομες την Αρη φωναξαν τον γιατρο και μπηκε αμεσως για χρειρουργιο.
Ολη την ωρα ο Αρης καθοταν στις καρεκλες και περιμενε νεα απο τον γιατρο αλλα τιποτα. Ειχε παρει και τα παιδια τηλεφωνο να ερθουν.
Ρ-" Αρη... Τι εγινε; η Μελινα;"
Α-" Η Μελινα ειναι ακομα μεσα, δν εχει βγει κανεις να μου πει τιποτα.."
Ρ-" Πως; τι εγινε;"
Α-" οταν την ειδα να φιλιεται με αυτον απο το μπαρ σηκωθηκα και εφυγα αλλα εκεινη με πηρε απο πισω. Ετσι οπως περναγε τον δρομο ηρθε ενα αμαξι και την χτυπησαι."
Ρ-" δεν το πιστευω.." ειπε και επεσε στην καρεκλα κλαιγοντας
Χ-" ελα μωρο μου. Ολα καλα θα πανε.. Ειναι δυνατη η Μελινα. Θα το δεις" της ειπε και την πηρε αγκαλια.Μετα απο καμια ωρα βγηκε ο γιατρος.
Γ-" για την κυρια Μελινα Παπαϊωαννου;"
Α-" εμεις.." ειπε και σηκωθηκαν και οι τρεις
Γ-" Η κυρια Παπαϊωαννου ειχε χτυπησει στο κεφαλι αλλα ευτυχως διαπερασε τον κυνδινο. Τωρα περιμενου ποτε να ξυπνησει... Αλλαα..."
Α-" τι ειναι γιατρε;"
Γ-" οταν ξυπνησει μπορει να εχει μερικη ή ολικη αμνησια.."
Ειπε ο γιατρος και ο Αρης ακουμπησε στον τοιχο και εβαλε το κεφαλι του αναμεσα στα ποδια του. Η Ροζαλια απο την αλλη ηταν στην καρεκλα και εκλαιγε.
Χ-" ποτε μπορουμε να την δουμε;"
Γ-" τωρα θα την παμε στο δωματιο αλλα καλυτερα αυριο."
Χ-" ευχαριστουμε γιατρε"Ολο το βραδυ κανεις δεν μιλησε. Ολοι ειχαν κλειστει στις σκεψεις τους.
Τι θα εκανε ο Αρης αν δεν θυμοταν την σχεση τους; την αγαπη οπου τους γεμιζε την καρδια.Αφου ξημερωσε η Ροζαλια σηκωθηκε και πηγε διπλα στον Αρη.
Ρ-" Αρη πηγαινε ξεκουρασου. Θα κατσω εγω εδω"
Α-" Ροζαλια δεν υπαρχει περιπτωση. Φυγετε εσεις με τον Χρηστο και οταν ειναι να την δουμε θα σας παρω τηλεφωνο."
Ρ-" καλα. Θα παρεις αμεσως τηλεφωνο. Τα λεμε"
Α-" ναι..."Μετα απο λιγο τον πλησιασε ο γιατρος.
Γ-" Μπορητε να την δειτε."
Α-" σας ευχαριστω"Μπηκε στο δωματιο ο Αρης και βρηκε την Μελινα να κοιταει εξω στο παραθυρο. Εκατσε διπλα στο κρεβατι της σε μια καρεκλα και την κοιταξε, οπως εκανε και η Μελινα.
Α-" Μωρο μου;;"
Μ-" Σας ξερω;" μολις το ακουσε αυτο ο Αρης εμεινε κοκαλο.. Δεν μπορουσε να διαννοηθει πως η Μελινα ξεχασε ολο αυτο που ειχαν μεταξυ τους..
Α-" Αγαπη μου.. Ο Αρης ειμαι.. "
Μ-" Δεν μου λεει κατι το ονομα σας και γιατι με αποκαλυται ετσι;"
ESTÁS LEYENDO
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...