Γυρναω και βλεπω τον τυπο με την μηχανη. Πολυ ωραια σκεφτομαι, θα περασουμε τελεια αποψε.
"Γεια σας" ειπε ο τυπος
"Παιδια να σας γνωρισω απο δω τον κολλητο μου, τον Αρη Φωτιαδη"
Α-"Χαιρω πολυ'
Χ-"Αρη απο δω η κοπελα μου η Ροζαλια και απο δω η φιλης της Μελινα" τι ειπε τωρα; κοπελα του, δν μου ειχε πει τιποτα τετοιο η Ροζι. Την κοιταω με ενα βλεμμα που ελεγε 'θα τα πουμε μετα εμεις'
Α-" χαιρω πολυ Μελινα" αληθεια τωρα κανει οτι δεν με θυμαται; οκ θα παιξω και γω στο παιχνιδι του
Μ-" και γω" του ειπα και του εδωσα ενα χαμογελο γεματο με ειρωνια "Ροζι παμε να χωρεψουμε" τωρα που εχω πιει ποιος με πιανει. Αρχισαμε να χορευουμε στον ρυθμο ενω συνεχεια κοιταγα τον Αρη οπου με ειχε καρφωσει με το βλεμμα του. Σε καποια φαση νοιωθω 2 χερια να τυλιγονται γυρω μου. Ηταν ενας αγνωστος οπου μου κολλαγε συνεχεια. Τον εσπρωξα και γω και πηγα στην παρεα μου. Εκει ομως βρηκα μονο τον Αρη, ο Χρηστος χορευε με τν Ροζι.
Μ-" πες στα παιδια οτι εφυγα, να μν με ψαχνουν" του ειπα και αυτος απλα κουνησε καταφατικα το κεφαλι του, ουτε να μου προσφερει να με παει σπιτι, το γαϊδουρι. Βγηκα εξω και εψαχνα να βρω ταξι. Ετσι οπως περπαταγα με τραβαει αυτος ο αγνωστος και με εσπρωχνε να μπω στο αμαξι του. Ετσι οπως αντιστεκομουν με αφηνει, γυριζω να δω και βλεπω τον Αρη να τον εχει βουτιξει απο την μπλουζα και να τον χτυπαει. Δεν μπορουσα να καθομαι ετσι, αν συνεχιζε θα τον σκοτωνε
Μ-" ΑΡΗ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ" δν τον αφηνε "ΑΡΗΗΗ ΣΤΑΜΑΤΑ" ετσι τον αφησε κατω με πηρε απο το χερι και με τραβαγε
Μ-" ασε με, με πονας" δν με ακουγε "με πονας σου λεω, που με πηγαινεις;"
Α-"Μελινα τι ηθελε αυτος;" παει καλα το ατομο;
Μ-"που θες να ξερω παιδι μου, πας καλα"
Α-"σε ειδα ομως πως καλα τριβοσουν επανω του πριν"
Μ-" δεν τριβομουν εκεινος ηρθε και κολλησε πανω μου... Αα.. Και δν καταλαβα λογαριασμο θα σου δωσω στο τι κανω στην ζωη μου;"
Α-"θα σε παω σπιτι σου, ελα"
Μ-"δν θελω, θα παρω ταξι και θα παω"
Α-"δεν σηκωνω κουβεντα, ειπα θα σε παω σπιτι σου" αα.. Δν θα τα παμε καλα, ειχα πεισμωσει τοσο πολυ που σιγουρα δν θα πηγαινα μαζι του.
Ετσι, εκανα να φυγω για να παω να βρω ταξι και με τραβηξε απο το χερι και δν με αφηνε. Μν τα πολυλογω, τελικα με πηγε σπιτι μου με τν μηχανη του.
Μ-"ευχαριστω"
Α-"για ποιο πραγμα;"
Μ-"και για τον τυπο στο μπαρ και που με φερες"
Α-"χαρα μου να βοηθαω ομορφες κυριες" ομορφες κυριες τωρα εε.;
Μ-"τωρα κυριες; προχθες ημουν η κοπελα που θα παταγες" ειπα μεσα απο τα δοντια μου για μν με ακουσει
Α-" τι ειπες;"
Μ-"τιποτα, καληνυχτα"
Α-"καληνυχτα πριγκιπισσα"
Τι ειπε τωρα; με ειπε πριγκιπισσα; απο που κι ως που; 'ελα τωρα που δεν σου αρεσε' οχι δεν μου αρεσε, νομιζω, καλα μπορει να μου αρεσει λιγο.. Αχου τωρα μιλαω και μονη μου, πολυ ωραια... Ξαπλωσα στο κρεβατι αλλα που να με παρει ο υπνος. Τον σκεφτομουν συνεχεια. Τι εχω παθει; Ετσι με τις σκεψεις του Αρη με πηρε ο υπνος.
أنت تقرأ
~Το άλλο μου μισό~
عاطفيةΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...