Σημερα θα ανακοινωσω την εγκυμοσυνη μου. Ειμαι πολυ χαρουμενη και ξερω πως θα γινει και ο Αρης. Σηκωθηκα απο το κρεβατι για να αρχισω τις δουλειες και το μαγειρεμα. Οπως εφευγα απο το δωματιο, εριξα μια ματια πισω μου. Ο Αρης ειχε παρει την μικρη αγκαλια και κοιμοντουσαν και οι δυο τοσο γαληνια. Αυτα τα δυο ατομα ειναι ολη μου η ζωη.
Αφου καθαρισα ολο το σπιτι με την ησυχια μου, πηγα να ξυπνησω τους αλλους.
Μ" Σηκωθητε υπναραδες, μεσημεριασε" του λεω και τραβαω τις κουρτινες να μπουν οι ακτινες του ηλιου μεσα.
Αγ"ελα μωρε μαμα. Ασε μας." μου λεει η Αγαπη με την παιδικη φωνουλα.
Μ" ελα αγαπη μου, πρεπει να σηκωθεις. Θα ερθει ο παππους με τις γιαγιαδες σου."
Α"καλα μωρο μου, σηκωνομαστε. Ελα Αγαπη, παμε να πιουμε το γαλατακι μας." της λεει ο Αρης και αμεσως η Αγαπη σηκωνεται. Αμεσως να ακουσει τον μπαμπα της αλλα την μαμα της ποτε. Τι τραβαω Θεε μου.
Περασε η ωρα και ολα ειναι ετοιμα.
Μετα απο λιγο ηρθαν ολοι και καθησαμε να φαμε. Αφου σερβιραμε και το γλυκο με την Ροζι, σηκωνομαι.
Μ"θα ηθαλα να σας πω κατι σημαντικο." τους λεω και βλεπω σε ολους οτι εχουν αρχισει να ανυσηχουν.
Α"Τι εγινε αγαπη μου;"
Μ"εεε.... Ειμαι εγκυος" τους λεω και ολοι χαρηκαν. Ο Αρης ηρθε αμεσως κοντα μου και αρχισε να με φιλαει και να με κανει γυρω γυρω.Α"Σαγαπω. Με κανεις τον πιο ευτυχισμενο αντρα του κοσμου.
Αγ" μπαμπα, τι εγινε; γιατι φωναζεται;" μας λεει η Αγαπη μου ακουσε τις χαρουμενες φωνες μας μεσα στο σαλονι που επαιζε με την Αχιλλεα.Α" Αγαπη μου, σε λιγους μηνες θα αποκτησεις αδελφακι.
Αγ" τι;'' λεει η Αγαπη και βαζει ατα κλαματα και εφυγε τρεχοντας για το δωματιο.Μ" Αγαπηη..."
Α"Ασ την. Παω να της μιλησω εγω"
-ΑΡΗΣ-
Ανοιγω την πορτα του δωματιου της Αγαπης αλλα δεν ειναι εκει. Πηγαινε στο δικο μας δωματιο και την βλεπω να ειναι στο κρεβατι αναμεσα στα μαξιλαρια και να κλαιει.
Α" Αγαπη, τι εγινε;"¨
Αγ"μπαμπα δεν θελω αδελφακι."
Α"γιατι αγαπη μου;"Αγ" γιατι οταν γεννηθει θα το αγαπατε πιο πολυ απο εμενα." λεει και ξανα βαζει τα κλαματα
Α" βρε χαζουλα ελα δω." της λεω και ερχεται στην αγκαλια μου. Την βαζω στα ποδια μου και της σκουπιζω τα μαγουλακια της.
"Ξερεις πως σε αγαπω παρα πολυ, οπως και η μαμα. Εσυ και η μαμα ειστε η ζωη μου. Μπορει στην αρχη να ασχολουμαστε λιγο παραπανω με το μωρο γιατι θα ειναι αρχη και θα χρειαζεται την φροντιδα μας αλλα αυτο δεν σημαινει πως θα αγαπαμε πιο πολυ το μωρο. Ετσι κι αλλιως νομιζω πως το ξερεις οτι εγω προσωπικα σου εχω αδυναμια." της λεω και της χαμογελαω. Βλεπω πως χαμογελαει και αυτη και νοιωθω καλυτερα. Ποναω να την βλεπω να κλαιει.Αγ" μπαμπακα μου, σαγαπω πολυ" μου λεει και με αγκαλιαζει σφιχρα
Α" εγω να δεις καρδια μου"
-ΜΕΛΙΝΑ-
Οταν εφυγε ο Αρης να παει να βρει την Αγαπη, σηκωθηκα και γω. Τους ειδα απο την μισ'ανοιχτη πορτα να ειναι αγκαλια και τον Αρη να της μιλαει. Αυτοματως μου ξεφευγει ενα χαμογελο μπροστα σε αυτη την εικονα.
Τους ακουω ολη αυτη την ωρα να μιλανε και πραγματικα ειμαι πολυ τυχερη που εχω αυτη την οικογενεια.
Μετα απο καμια ωρα ειχαν φυγει ολοι και ημουν στο μπαλκονι και κοιταζα την θεα. Πραγματικα με ηρεμουσε ολο αυτο. ενιωσα δυο χερια γυρω και μου και χαμογελασα.
Α"τι σκεφτεσαι αγαπη μου;"Μ" τιποτα το ιδιαιτερο"
Α" δεν μπορεις να φανταστεις ποσο σαγαπω"
Μ" και γω μωρο μου'
YOU ARE READING
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...