Κεφαλαιο 22

190 15 2
                                    

Ηρθε η επομενη μερα και ο Αρης δεν εχει κλεισει ματι ολο το βραδυ. Ειναι στα μαυρα του τα χαλια. Τοτε κατα τις 12 χτυπαει το τηλεφωνο του. Αλλα αφου δεν ηταν Μελινα δεν τον ενοιαζε

Α-" ναι;"
Χ-" τι ναι ρε μαλακα, που εισαι εξαφανισμενος απο χθες;"
Α-" τι θες χρηστο;"
Χ-" οπα για να μιλας εστι κατι εγινε. Τι εγινε ρε;"
Α-" ελα απο εδω να σου πω."
Χ-" καλα οχι τωρα ομως γιατι εχω κατι δουλειες. Κατα τις 8 θα ερθω. Τα λεμε"
Α-" γεια"

Ο Αρης δεν ετρωγε, δεν κοιμοταν, μονο επινε. Δεν μπορουσε να πιστεψει πως η γυναικα της ζωης του εφυγε απο κοντα του αλλα και το πιο τρελο, δεν ξερει τον λογο. Τιποτα δεν θα εκανε για να την πληγωσει.

Κατα τις 8 ακουσε το κουδουνι. Απο τοτε που τον πηρε τηλεφωνο ο Χρηστος το πρωι, δεν εχει κουνηθει καθολου απο τον καναπε. Εκει με ενα μπουκαλι ουισκι.

Χ-" που εισαι ρε.. Γιατι κανεις τοση ωρα να ανοιξεις" ο Αρης δεν του απαντησε. Πηγε παλι πισω στην θεση του χωρις καμια κουβεντα
Χ-" Μαλισταα... Τι εγινε;"
Α-" εγινε οτι η  Μελινα δεν θελει να με ξαναδει και το αστειο ειναι οτι δεν ξερω και τον λογο"
Χ-" τι της εκανες ρε;;"
Α-" τιποτα αληθεια... Δεν εκανα τιποτα την τυχη μου γαμω...."
Χ-" καλα ηρεμησε. Θες να παμε για κανενα ποτο;"
Α-" δεν εχω ορεξη"
Χ-" ελα ρε μαλακα σηκω. Παμε λιγο εξω..."
Α-" καλα. Το κανω γιατι δεν μπορω να σε εχω πανω απο το κεφαλι μου και να με πριζεις"
Χ-" αντε πηγαινε ντυσου"

Το ιδιο απογευμα ακριβως την ιδια συζητηση ειχαν και τα κοριτσια.

Ρ-" βρε αγαπη μου εδω και ποσες μερες δεν εχεις κουνηθει απο κει. Παμε καμια βολτα. Πρεπει να ξελαμπηκαρει το μυαλο."
Μ-" δικαιο εχεις. Που θες να παμε;"
Ρ-" αντε μπραβο. Πηρες μπρος. Παμε για ποτο;"
Μ-" και δεν παμε.. Αλλα θα παμε στο μπαρακι που δουλευει μπαρ μαν ενας φιλος μου. Εχω να τον δω καιρο."
Ρ-" οπου θελει η κουκλα. Αντε παμε να ντυθουμε"

Οταν τα κοριτσια ετοιμαστηκαν πηγαν στο μπαρ που ειπαν.

Μ-" να τος, παμε να τον χαιρετησουμε"
Πηγε η Μελινα στο μπαρ και ακολουθησε απο πισω η Ροζαλια
" Πανοο;;"
Π-" Μελινακι.. Τι ευχαριστη εκπληξη;"
Της λεει και πηδαει απο την μπαρα για να την αγκαλιασει.
Μ-" τι κανεις ρε χαζο... Εχω καιρο να σε δω και μου ελειψες"
Π-" οπως τα ξερεις κοριτσαρα. Και εμενα μου ελειψες, δεν φανταζεσαι ποσο χαρηκα που σε ειδα."
Μ-" και γω.. Να σου συστησω απο δω την κολλητη μου την Ροζαλια"
Ρ-" Ροζι, χαρηκα" του λεει και κανουν χειραψια.
Π-" και γω. Θα καθησετε ετσι; σε καμια ωρα τελειωνει και η δικια μου η βαρδια ετσι αμα με θελετε καθομαι μαζι σας για παρεα"
Μ-" και το συζητας; εννοειται" του λεει και εκεινος της δινει ενα φιλη και φευγει για πισω στην θεση του. Τα κοριτσια καθησαν στην μπαρα και μιλουσαν που και που με τον Πανο.
Μετα απο καμια ωρα πηγε και ο Πανος με τα κοριτσια. Ηταν συνεχεια αγκαλιες και φιλια με την Μελινα. Ηταν πολυ καλοι φιλοι απο μικροι. Καποια στιγμη βαζει ενα πολυ ωραιο τραγουδι μπλουζ.

~Το άλλο μου μισό~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora