Κεφαλαιο 23

183 17 0
                                    

Το πρωι που ξυπνησε το Αρης ηταν πιο χαλια απο ποτε. Κατι επρεπε να κανει. Ετσι ειπε να παει στην Μελινα να μιλησουν γιατι δεν γινοταν αλλο.

Χτυπησε το κουδουνι και του ανοιξε η μαμα της.

Α-" καλημερα κυρια Μαρια. Η Μελινα;'
Κ. Μ-" επανω ειναι αγορι μου, πηγαινε."
Α-" ευχαριστω.

Μπαινοντας στο δωματιο της την ειδα να κοιμαται. Πηγα εκατσα διπλα της και την χαιδευα στα μαλλια και στα μαγουλα.
Μ-" γμμμ.." εβγαλε ενα μουγκριτο.
Α-" μωρο μου;"
Μ-"μμμ...."
Α-" ξυπνα αγαπη μου"
Η Μελινα με το που ακουει τον Αρη πεταγεται απο το κρεβατι.
Μ-" Αρη, τι κανεις εσυ εδω;"
Α-" Μελινα πρεπει να μιλησουμε"
Μ-" Αρη πραγματικα δεν εχω καθολου ορεξη να τσακωθουμε παλι"
Α-" δεν θελω μωρο μου να τσακωθουμε. Να μιλησουμε θελω"
Μ-" καλα πηγαινε κατω να ντυθω και παμε στην καφετερια λιγο πιο κατω"
Α-" να σου θυμησω ποσες φορες σε εχω δει γυμνη;"
Μ-" Αρηη.... Τωρααα"
Α-" καλαα.. Καλα..."

Ετσι μετα απο λιγο πηγαν στην καφετερια. Παρηγγειλαν και αρχισαν να μιλανε.

Α-"Λοιπον... Μελινα πραγματικα δεν ξερω τι εχει γινει και μου συμπεριφερεσαι ετσι... Τι εγινε και δεν θες να με ξαναδεις;"
Μ-" τωρα κανεις τον ανηξερο εε..;'
Α-" Μελινα πες μου χωρις ειρωνιες και εντασεις"
Μ-" πολυ καλα.... Οταν ειχε ερθει η Ναταλια σπιτι σου Αρη την ειδα. Την ωρα που εβγαινε εγω ημουν ετοιμη να χτυπησω το κουδουνι."
Α-" και; τι σημαινει αυτο. Ξερεις πως δεν με νοιαζει κανενας αλλος παρα μονο εσυ."
Μ-" Αρη σταματα πια τα ψεματα. Μου ειπε οτι το κανατε"
Τοτε ο Αρης πεταγεται ορθιος και αρχισε να φωναζει
Α-" ΤΙ;;; ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΕΣ;"
Μ-" Αρη κατσε κατω και σταματα να φωναζεις. Εχουμε γινει ρεζιλι"
Α-" Μελινα πες μου... Την πιστεψες;" της ειπε πιο ηρεμα.
Μ-" Ναι Αρη. Μου ειπε κι ολας να μην σε ξυπνησω γιατι εισαι κουρασμενος"
Α-" θα την σκοτωσω... Μωρο μου, ξερεις πως δεν εγινε τιποτα ετσι.. Το ξερεις αυτο...."
Μ-" δεν ξερω"
Α-" Μελινα γαμωτο.... Γιατι να το κανω αυτο. Αφου σε αγαπαω..'
Μ-' μπορει να θες να ξαναγυρισεις σε αυτην"
Α-" γιατι να θελω να ξαναγυρισω σε αυτη την σκροφα γαμωτο....."
Μ-" δηλαδη δεν κανατε τιποτα;"
Α-" Για κανενα λογο. Εδω δεν εκανα οταν ημουν μαζι της, θα κανω τωρα που ειμαι με εσενα;"
Μ-" εε... Τοτε συγν..."
Α-" Μην πεις τιποτα.." οταν το ειπε αυτο ο Αρη, η Μελινα καταλαβε πως δεν την θελει ξανα.
" Σαγαπαω οσο τιποτα αλλο στην ζωη μου. Θα την σκοτωσω του σκυλα που μας χωρισε. Μωρο θα με συγωρεσεις;"
Μ-" Αρη για καποια στιγμη νομιζα οτι δεν θα με συγχωρεσεις. Εννοειται πως θελω να ξαναημαστε μαζι. Και συγγνωμη για ολα αυτα.."
Α-" εγω συγγνωμη μωρο μου. Σε αγαπω πολυ"
Μ-" και γω αγαπη μου"

Ετσι μετα την καφετερια ο Αρης πηγε σπιτι του την Μελινα και περασαν ολη την ημερα αλλα και ολη τη νυχτα μαζι.

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now