Οταν η Μελινα ανοιξε τα ματια της βρησκοταν στην αγκαλκα του Αρη. Τον ειδε που την κοιταζε.
Μ-" καλημερα" του λεει και του δινει ενα φιλι.
Α-" καλημερα πριγκιπισσα μου"
Μ-" ποση ωρα εισαι ξυπνιος;"
Α-" αρκετη"
Μ-" και τι κανεις;"
Α-" σε κοιταζω. Εισαι οτι πιο ομορφο εχω δει στην ζωη μου."
Μ-" Σ αγαπω"
Α-" και γω μωρο μου, και γω."
Μ-" αντε σηκω εχουμε και μια δουλεια"
Α-" οχι μωρο μου. Δεν θα παμε"
Μ-" Αρη δεν γινεται, την εχουμε παραμελησει τωρα τελευταια"
Α-" Μελινα εγω δεν ειμαι το αφεντικο σου; θα κανεις οτι σου πω λοιπον..."
Μ-" μαλιστα κυριε Φωτιαδη. Και τι θελετε να κανω;"
Α-" μμ... Τωρα που το σκεφτομαι για ελα λιγο κατω απο το σεντονι. Κατι εχω να σου πω."Ουταν σηκωθηκαν απο το κρεβατι μετα απο αρκαιτη ωρα, πηγαν να παρουν πρωινο. Ολη την διαρκεια ο Αρης ειχε στα ποδια του την Μελινα και την ταιζε.
Μ-" μωρο μου..;"
Α-" ναι;"
Μ-" τι θα ελεγες αυριο να πηγαιναμε για μπανιο; εχει αρχισει και κανει πολυ ζεστη."
Α-" οτι θελει η πριγκιπισσα μου"
Μ-" ωραια θα πω και στα παιδια"Ολη την υπολοιπη ημερα την περασαν αγκαλια στον καναπε βλεποντας ταινια.
Μ-" μωρο μου θα με πας σπιτι; ειναι αργα"
Α-" γιατι δεν κοιμασαι εδω μωρο μου;"
Μ-" γιατι εχω να δω αρκετο καιρο την μαμα μου και εχω να ετοιμαστω για αυριο. Θα ερθουν τα παιδια απο το σπιτι κατα τις 11, αρα ελα και εσυ"
Α-" καλα αγαπη μου, αντε παμε"Οταν η Μελινα εφτασε σπιτι πηγε κατευθειαν για υπνο για να μπορεσει αυριο να ξυπνησει
Το επομενο πρωι, σηκωθηκε, εφαγε το πρωινο που της ειχε φτιαξει η μαμα της και ηταν ετοιμη να παει να ετοιμαστει οταν ακουσε το κουδουνι
Ρ-" καλημερα κουκλα... Τι κανεις;"
Μ-" καλημερα, καλα εσυ;"
Ρ-" μια χαρα.. Ηρθα πιο νωρις εγω για να δω τι μαγιο θα βαλεις"
Μ-" ελεος μωρε Ροζι... Αντε... Προχωρα..Ρ-" μμ... Ναι αυτο θα βαλεις.... Ειναι τελειο και ο Αρης θα τρελαθει.."
Μ-" τι λες παιδι μου; εγω αυτο δεν το φοραω.." το πανω μερος ηταν ενα προκλητικο κοκκινο με μαυρα κορδονια που εκρυβε οτι επρεπε τιποτα παραπανω, ενω το κατω ηταν ενα μαυρο brazil.
Ρ-" κι ομως αυτο θα βαλεις. Αντε πηγαινε ντυσου τωρα.."
Μ-" δεν το πιστευω αυτο που περναω" ειπε με καλα αγανακτησμενο υφος πηγε να ντυθει.Ηρθαν μετα απο λιγο τα αγορια για να φυγουν. Η Ροζι με την μηχανη του Χρηστου και η Μελινα με του Αρη.
Ολη την διαρκεια πανω στην μηχανη ο Αρης γυριζε και φιλαγε την Μελινα.
Οταν εφτασαν τα κοριτσια ηθελαν αμεσως να μπουν.
YOU ARE READING
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...