Κεφαλαιο 2

434 37 1
                                    

Αφου ξυπνησα στην ωρα μου αυτη τη φορα και πηγα στο σπιτι της Ροζαλιας για να παμε σχολειο, στον δρομο δεν σταματησε να λεει για τον τυπο απο το γυμναστηριο.
"Αχ φιλεναδα ο Χρηστος ειναι τοσο ωραιος, λιωνω οποτε τον βλεπω"
"Φιλη βλεπω πως εχει δαγκωσει για τα καλα την λαμαρινα"
"Καλε ειναι πανεμορφος σου λεω και νομιζω πως σιγα σιγα τν ερωτευομαι"
"Ακου Ροζι σε βλεπω πολυ χαρουμενη και χαιρομαι για σενα αλλα να προσεχεις σε παρακαλω γιατι δεν θελω να πληγωθεις. Και ασε και το αλλο, ποιος θα καθεται και θα ακουει το κλαμα σου ολη μερα;" της ειπα και σκασαμε και οι 2 στα γελια.
"Και για πες τωρα, ποσο χρονων ειναι ο κ. τελειος;"
"Ειναι 23 ετων και δουλευει στην εταιρια του πατερα του."
"Μαλιστααα..."
"Καλα τωρα ασε με εμενα και πες μου για τον τυπο με την μηχανη"
Ευτυχως εκεινη την ωρα χτυπησε το κουδουνι και με εσωσε.
"Θα τα πουμε μετα οι 2 μας."
Το ξερα οτι δεν μπορω να της γλιτωσω.

Στην επιστροφη για το σπιτι η Ροζι μιλαγε συνεχεια παλι για τον Χρηστο.
"Μελινακι να σου πω, θελω να τον γνωρισεις."
"Αμε, και γω θελω να δω με ποιον ειναι τοσο ερωτευμενη η κολλητη μου"
"Αχ ωραια, τι λες για σημερα να παμε σε κανενα μπαρακι;"
"Χμμ.. Ξερω γω μωρε.."
"Δεν εχει τετοια ετσι κι αλλιως αυριο ειναι σαββατο. Αντε και μετα το μπαρ ερχεσαι και κοιμασαι σπιτι μου"
"Αφου μου το λες τοσο γλυκα μπορω να πω οχι;"
"Τελεια, τελεια σε ευχαριστω λοιπον θα πω στον Χρηστο να περασει να μας παρει κατα τις 10 και να φερει και εναν φιλο του μαζι για να μν εισαι και εσυ μονη"
"Οκ, τα λεμε στις 10"
"Οχι δεν καταλαβες, θα ερθω στις 5 να ετοιμαστουμε στο σπιτι σου. Φιλακιαα.."
"Καλαα.. Φιλακιαα.."

Εφτασα σπιτι εφαγα με τν μαμα και πηγα να κανω μπανιο αφου ηταν 4 ηωρα και σε μια ωρα θα ερχοταν σπιτι η Ροζι και ως συνηθως δν κανω ποτε γρηγορα στο μπανιο.
Με το που βγαινω ακουω το κουδουνι να χτυπαει, πανω στην ωρα. Πηγα στο δωματιο μου να βαλω εσωρουχα και να περιμενω εκει την Ροζι.
"Ηρθαααα...." φωναζε σαν βλαμμενο
"Καλα παιδι μου μν φωναζεις"
"Αχ Μελινα ειμαι τοσο χαρουμενη που θα γνωρισεις τον Χρηστο."
"Και γω αγαπη μου, αντε ομως να αρχισουμε να ετοιμαζομαστε γιατι δν θα προλαβουμε."
"Ναι, λοιπον.. Για να δουμε τι ρουχα θα βαλεις σημερα.." ωχ καταλαβα
"Μελινα τι ΤΕΛΕΙΟ φορεμα ειναι αυτο, δεν σε εχω δει ποτε να το φορας"

" ωχ καταλαβα "Μελινα τι ΤΕΛΕΙΟ φορεμα ειναι αυτο, δεν σε εχω δει ποτε να το φορας"

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


"Μου το πηρα η μαμα την περασμενη εβδομαδα"
"Εχει γουστο η κ. Μαρια. Λοιπον κουκλα μου αυτο θα βαλεις μαζι με τις μαυρες του γοβες."
"Μπορω να σου πω οχι;"
"Πολυ ωραια, ελα τωρα να σου φτιαξω τα μαλλια"
Καθησαμε περιπου 2 ωρες και φτιαχναμε η μια τα μαλλια της αλλης. Εμενα η Ροζι μου τα εκανε μπουκλες και εγω τα δικα της τα εκανε ισια
Η ωρα ειχε παει 8 και ετσι αρχισαμε να βαφομαστε, οχι πολυ εντονα και σε γιηνα χρωματα. Ειχαμε φτιαχτει πολυ ωραια και το μονο που ελειπε τωρα ηταν τα φορεματα. Ντυθικαμε και ημασταν ετοιμες στις 10 ακριβως ηρθε ο Χρηστος να μας παρει. Γνωριστικαμε και ηταν πολυ καλο παιδι και φαινοταν να αγαπαει πολυ την Ροζαλια.

"Κοριτσια ελατε μας περιμενει μεσα ο φιλος μου"
"Ας ελπισουμε να ειναι ωραιος για να τον προξενεψουμε στην φιλη απο δω"
"Σκασε Ροζι" με κανει ρεζιλι και σε ξενους τωρα
"Ειναι πολυ ωραιο παιδι και απο καλη οικογενεια, ειμαστε απο μωρα μαζι. Αντε ομως παμε"
Την ωρα που μπαινουμε μεσα τηλεφωνησε ο φιλος του Χρηστου και ειπε οτι θα αργησει λιγο.
Περναγαμε πολυ ωραια σαν παρεα οπου καποια στιγμη ακουω απο πισω μου μια γνωριμη φωνη.

~Το άλλο μου μισό~Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ