~ Μετα απο 15 χρονια ~
Η ζωη μου εχει αλλαξει τελειως. Εχει γινει πιο ευχαριστη και με γεματη νοημα. Εχουν περασει 15 ολοκληρα χρονια, η Αγαπη πλεον εχει γινει μια πανεμορφη 16χρονη γυναικα και ο Θανος ενας πανεμορφος 15χρονος αντρας. Εννοειται πως ο Θανος οσο μεγαλωνει μοιαζει στον πατερα του και αυτον δεν θα μας βγει σε καλο, δευτερος Αρης μεσα στο σπιτι; Παναγια μου... Αλλα απο την αλλη η Αγαπη λενε οτι μοιαζει πολυ σε εμανα και μπορω να το διακρινω και γω αυτο. Ειναι πανεμορφη οπως η μανα της.
Με τον Αρη ειμαστε παρα πολυ αγαπημενοι. Ο ερωτας μεταξυ μας δεν εχει εξασθενησει, ειναι ακομα τοσο δυνατος.Απο τον μεσημεριανο μου υπνο με ξυπνησαν φωνες. Σηκωθηκα απο το κρεβατι για να παω να δω τι γινεται.
Μπαινω στο δωματιο της Αγαπης οπου ακουγονταν φωνες και βλεπω τον Αρη με την Αγαπη να τσακωνονται. Παλι....Α-" Αγαπη δεν θα τα φορεσεις αυτα"
Αγ-" Μπαμπα, δεν θα μου πεις εσυ τι θα φορεσω."
Α-" κι ομως θα σου πω. Δεν προκειται να φορεσεις αυτα τα πραγματα για να βγεις με τον Αχιλλεα."ναι καλα καταλαβατε. Ο Αχιλλεας, ο γιος της κολλητης μου τα εχει με την κορη μου.
Μ-" μπορει καποιος να μου πει τι γινεται εδω;"
Αγ-" μαμα ετσι και αργησω στο ραντεβου μου με τον Αχιλλεα πραγματικα δεν θα σας ξαναμιλησω ποτε"
Μ-" Αγαπη πες μου γιατι φωναζετε επιτελους"
Α-" Μελινα δες τι θελει να φορεσει. Κοιτα την μπλουζα, φαινονται τα παντα.. Ας μην σχολιασω την φουστα που ενα βημα να κανει θα της φανει ο κωλος"
Αγ-" Μαμαααα..... Πες του κατι"
Μ-" Αρη σε παρακαλω πηγαινε εξω."
Α-" καλα... Αλλα αυτα δεν θα τα βαλει" λεει και πεταει τα ρουχα πανω στο κρεβατι και φευγει.
Μ-" Αγαπη μου αυτη η μπλουζα δεν παει με την φουστα και ασε για να πω την αληθεια ο πατερας σου εχει δικαιο. Θες να εισαι σαν αυτα τα ξεκωλα που βλεπουμε;"
Αγ-" εχεις δικαιο μαμα"
Μ-" ελα τωρα να βρουμε τι θα φορεσεις γιατι θα σε περιμενει ο Αχιλλεας"Αφου βγηκαμε τι ρουχα θα βαλει η Αγαπη πηγα να βρω τον Αρη.
Μ-" ετσι θα εισαι τωρα; θυμωμενος;"
Α-" Μελινα δεν γινεται η κορη μας να ντυνεται με τετοια ρουχα. "
Μ-" ελα μωρε Αρη. Κοριτσακι ειναι. Ποτε θα τα βαλει. Κανε και εσυ μια υποχορηση"
Α-" να δω τι αλλο θα κανω"Αγ-" ετοιμη" λεει η Αγαπη και την βλεπουμε να κατεβαινει τις σκαλες
Μ-" εισαι πολυ ομορφη αγαπη μου"
Αγ-" σε ευχαριστω μαμα" λεει και μου δινει ενα φιλι.
Αγ-" μπαμπακα; μου κρατας μουτρα;" λεει με ναζιαρικο τροπο και κανει μια φατσουλα λυπημενη
Α-" μπορω να σου κρατησω μουτρα; ελα δω" λεει και την περνει αγκαλια
Αγ-" σαγαπω μπαμπα"
Α-" και γω μωρο μου"
Α-" για να σας πω και κατι αλλο τωρα που θελω"
Α-" ωχ.."
Μ-" τι ειναι αγαπη μου;"
Αγ-" εμ.. Να.. Ο Αχιλλεας μου ειπε μετα την βολτα να παω απο το σπιτι του να κατσουμε και αν ειναι να κοιμηθω εκει"
Α-" ΤΙΙΙ;;"
Αγ-" καλε μπαμπα μην φωναζεις"
Α-" αυτο Αγαπη το ξεχνας. Δεν επρεπε καν να το ρωτησεις"
Αγ-" γιατι ρε μπαμπα. Ο Θανος πως θα κοιμηθει σημερα στην Ντινα, εγω γιατι οχι; Ετσι και αλλιως θα ειναι εκει ο Χρηστος με την Ροζι"Α-" γιατι ο Θανος ειναι αγορι. "
Αγ-" και;"
Τοση ωρα δεν εχω παρει μερος στην συζητηση αλλα βλεπω πως τα πνευματα αλλαζουν
Μ-" Αα..... Για ηρεμηστε και οι δυο. Δεν μιλαω, δεν μιλαω αλλα δεν αντεχεστε. Λοιπον Αρη εσυ τωρα στο δωματιο να μιλησουμε και εσυ Αγαπη μπορεις μετα την βολτα να πας στο σπιτι του Αχιλλεα αλλα δεν θα κοιμηθεις εκει. Στις 12 να εισαι εδω. Τελος..." ειπα εγω λιγο πιο εντονα
Ευτυχως που με ακουσαν και οι δυο και πηγε ο καθενας εκει που επρεπε.Με τον Αρη μιλησαμε για το θεμα οτι δεν την αφηνει τοσο ελευθερη την Αγαπη οσο τον Θανο και οτι ειναι αδικο αυτο και το καταλαβε.
Στις 12 ακριβως η Αγαπη ηρθε και πηγε αμεσως για υπνο.Σε αυτη την κατασταση που ειμαι δεν πρεπει να συγχιζομαι.
Ναι, ειμαι ξανα εγκυος. Αυτος ο ανθρωπος πραγματικα εχει καλο σπερμα. Δεν το εχω πει στον κανεναν. Μπορει να το πω τωρα που θα παμε να ξαπλωσουμε.Ημουν στην αγκαλια του Αρη και σκεφτηκα πως ειναι η καταλληλη στιγμη να του το πω.
Μ-" Αρη;"
Α-" Μελινα μην αρχισεισ παλι για την Αγαπη."
Μ-" οχι δεν ειναι αυτο"
Α-" τι ειναι;"
Μ-" μαλλον πρεπει να μετακομισουμε σε ενα μεγαλυτερο σπιτι με ενα παρα πανω δωματιο"
Α-" γιατι αγαπη μου"
Μ-" γιατι που θα το βαλουμε το παιδι που θα εχουμε στην αγκαλια μας σε 8 μηνες;"
Α-" Μελιναα;; Μωρο μου... Σαγαπω σαγαπω..." μου λεει και φιλαει παθιασμενα. Δεν θα χορτασω ποτε το φιλι του
Ξερω πλεον πως ο Αρης ειναι ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟΤΕΛΟΣ
Το βιβλιο μου τελειωσαι. Ειναι το πρωτα που εγραψα και γιαυτο δεν ξερω κατα ποσο σας αρασε.
Η ιστορια του Αρη και της Μελινας για μενα ηταν πολυ ωραια οπως και τα λογια αγαπης που λεγανε. Λογια που καθε ανθρωπος θελει να τα ακουει απο το αλλο του μισο, οπου καπου εκει εξω, καποιος εχει. Σας ευχαριστω ολους...!!!Σταυρουλα Σ.
YOU ARE READING
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...