Το πρωι η Μελινα ξυπνησε απο τα φιλια του Αρη.
Α-" ξυπνα υπναρου. Θα χασουμε ολη την μερα και δεν θα προλαβεις να δεις τιποτα"
Μ-" μπαα; πηραμε το μαθηματακι μας απο χθες;" ειπε και καλα θυμωμενα
Α-" οο.. Μωρο μου. Ακαμα να σου περασουν τα νευρα;" της λεει και της δινει ενα φιλη. " τωρα;"
Μ-" οχι...."
Την ξαναφιλαει
Α-" μηπως τωρα;"
Μ-" τσου"
Την ξαναφιλαει και οσο παει το φιλι γινεται πιο βαθυ και βιαιο
Α-" εισαι ακομα;"
Μ-" νομιζω πως κατι εκανες τωρα"
Α-" νομιζεις;;;;"
Την βαζει απο κατω του και της εδωσε ενα φιλι οπου δεν υπαρχει αλλο. Την φιλαγε σαν να μην υπαρχει αυριο.
Α" τωρα ενταξει;"
Μ-" τωρα μωρο ξεχασα και τον λογο που σου ειχα θυμωσει"Μετα απο τις τρελιτσες τους στο κρεβατι και στο μπανιο, ετοιμαστηκαν και ξεκινησαν παλι για το μερος 2ο της ξεναγησης.
Οταν εφτασαν το μεσημερι στο ξενοδωχειο, κοιμηθηκαν παλι αγκαλια.
Οταν ξυπνησε η Μελινα το απογευμα δεν ενοιωθε τα χερια του Αρη γυρω της. Γυρναει στην πλευρα του και βλεπει ενα μεγαλο ασπρο κουτι και πανω ενα γραμμα.
'Αγαπη μου, ποσο θα ηθελα να σε ξυπνησω εγω με τον τροπο που μονο εγω ξερω αλλα τι να κανουμε. Το βραδυ θελω να φορεσεις αυτο το φορεμα. Το ειδα και αμεσως σκεφτηκα εσενα. Στις 9 θα σε περιμενω στην εισοδο. Σ αγαπω πριγκιπισσα.
-Για παντα δικος σου..... Αρης-Η Μελινα βλεπει το φορεμα και μενει εκπληκτη. Ενα μπες μακρυ φορεμα με βαθυ ντεκολτε και ολη την πλατη εξω. Καθολου προκλητικο αλλα ταυτοχρονα τοσο σεξυ. Μαζι με αυτο ενα ζευγαρι ασπρες γοβες και ενα κουτι πανακρυβα σκουλαρικια. ' Ολα αυτα θα αξιζαν μια περιουσια' σκεφτηκε.
Σηκωθηκε με το πασο της αφου ειχε μπροστα της 4 ωρες και πηγε να κανει μπανιο.
Οταν βγηκε αρχισε να ετοιμαζεται. Φορεσαι ενα σετ μαυρα δαντελοτα εσωρουχα και αρχισε να φτιαχνει τα μαλλια της. Τα εκανε ελαφρυες μπουκλες που επεφταν απαλα στην πλατη της. Βαφτηκε ελαφρα και εβαλε το φορεμα. Κοιταχτηκε στον καθρεφτη και ηταν πολυ ομορφη.Στις 9 ακριβως,κατεβαινει κατω στην εισοδο και τον ειδε να την περιμενει εκει. Ηταν γυρισμενος πλατη σε εμενα και οταν εφτασα σαν να με καταλαβε και γυρισε να με κοιταξει.
Α-"Αγαπη μου, εισαι πανεμορφη. Σημερα εισαι μια πραγματικη πριγκιπισσα"
Μ-" ευχαριστω αγαπη μου, αλλα δεν επρεπε ολα αυτα."
Α-" εχω και κατι ακομα" της λεει και βγαζει ενα κουτι απο τον τσεπη του. Το ανοιγει η Μελινα και εμεινε να το κοιταει. Ενα κολιε που σιγουρα δεν μπορουσε να το παρει οποιος κι οποιος.
Μ-" μωρο μου, τι ειναι αυτο; Αρη αυτο δεν μπορω να το δεχτω. Ενταξει ολα αυτα αλλα και αυτο παει πολυ.
Α-" μωρο μου ειναι και λιγο αυτο για σενα"
Μ-" Αρη αυτο θα κανει σιγουρα μια περιουσια"
Α-" και;"
Μ-" δεν σε πιστευω... Εγω ομως δεν σου πηρα τιποτα"
Α-" και μονο που υπαρχεις στην ζωη μου μου φτανει"
Μ-" σαγαπω πολυ" του λεει και τον φιλαει. Της βαζει το μενταγιον και την φιλαει στο λαιμο.
Α-" εγω πιο πολυ.
Μ-" που θα παμε;"
Α-" εκπληξη"Σε ολη την διαδρομη η Μελινα ρωταγε που θα πανε αλλα ο Αρης δεν απανταγε.
Οταν εφτασαν στον πυργο του Αιφελ κατεβηκαν απο το αμαξι.
Μ-" Αρη φτανουμε;"
Α-" ναι πριγκιπισσα"Τοτε αρχισαν να προχωρανε προς τον πυργο. Ανεβικαν με το ασανσερ στον τελευταιο οροφο και η Μελινα ειχε μεινει αφωνη απο ολη την θεα. Οταν φτασανε στο τραπεζι και καθησαν ο Αρης την ρωτησε..
Α-" μωρο μου σαρεσει;"
Μ-" μου κανεις πλακα ετσι; αν μαρεσει; Αρη ειναι τελειααα.... Δεν εχω ξαναδει τιποτα πιο ομορφο στην ζωη μου... Μαλλον εχω δει... Εσενα.." του λεει και τον φιλαει.Μετα απο λιγο ηρθαν και τα φαγητα που ειχε κανονισει ο Αρης. Ετρωγαν και συζητουσαν για διαφορα θεματα.
Καποια στιγμη ο Αρης πιανει τα χερια της Μελινας πανω απο το τραπεζι και της εκανε χειροφιλιμα..
Α-" μωρο μου, αγαπη μου, ζωη μου... Σε αγαπαω οσο τιποτα αλλο πανω στην γη. Εισαι τα παντα για μενα. Εισαι το φως που φωτισε το σκωτεινο τουνελ οπου ζουσα. Βρηκες το κλειδι της καρδιας μου, την ανοιξες, μπηκες μεσα και την ξανα κλειδωσες. Αν φυγεις απο κοντα μου, θα παψω να ζω, δεν θα υπαρχει πια ζωη για μενα γιατι εσυ εισαι η ζωη μου. Αν φυγεις η καρδια μου θα παυει να χτυπαει. Σε αγαπω οσο τιποτα αλλο. Σε αγαπω περισσοτερο και απο την ζωη μου."
Η Μελινα δακρυσε απο τα λογια του Αρη. Οχι επειδη τα ακουσε αλλα επειδη εβλεπε στα ματια του οτι τα εννοουσε.
Οταν επεστρεψαν στο ξενοδωχειο, ολο το βραδυ ο Αρης εκανε παθιασμενο ερωτα στην Μελινα.
Ηταν η καλυτερα μερα και των δυο.
YOU ARE READING
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...