Περασε ενας μηνας γεματος με ετοιμασιες και τρεχαματα για τον γαμο. Αυριο παντρευομαστε και εχω παρα πολυ αγχος. Μολις ξυπνησα πηγα και εκανα ενα ντουζ και ετοιμαστικα για να παω στην μαμα μου. Θα τηρησουμε τις παραδοσεις.
Πηγα στο δωματιο να βρω ρουχα και ο Αρης μολις ειχε ξυπνησει. Οταν με ειδε χαμογελασε και σηκωθηκε ορθιος. Ηταν με το μποξερακι και μπορουσα να διακρινω τους υπεροχους κοιλιακους.Α-" μωρο μου μην φυγεις" μου λεει και με φιλαει στον λαιμο.
Μ-" Αρη... Δεν σηκωνω κουβεντα.. Επρεπε να ειχα παει απο χθες αλλα σου εκανα την χαρη δεν θα στην κανω και σημερα"
Α-" δεν με αγαπας" λεει και καθεται στο κρεβατι και καλα μουτρωμενος
Μ-" καθολου. Δεν τον βλεπεις;"
Α-" επειδη το βλεπω γιαυτο το λεω. Αυριο μην ερθεις τσαμπα στην εκκλησια. Δεν θα με βρεις εκει."
Μ-" ετσι και αλλιως δεν ειχα την προθεση.." του λεω με ειρωνικο χαμογελλο.
Α-" αα.. Ωστε ετσι εε..; δεν ειχατε την προθεση να ερθετε κυρια Φωτιαδη;" σηκωνεται και με αγκλοβιζει αναμεσα στα χερια του και την ντουλαπα.
Μ-" εννοειται πως οχι.." του λεω και με φιλαει τοσο αγρια που δεν με εχει ξανα φιλησει ποτε ετσι.
Μ-" πρεπει να φυγω" εχει αρχισει και με φιλαει στον λαιμο και ολο πιο κατω.
Μ-" Α...Αρη... Σταματα" λεω μες τους αναστεναγμους μου. Ξαφνικα με ακουμπαει στην περιοχη μου και αναστεναξα.
Α-" ενταξει. Σταματαω..." μου λεει και φευγει με ενα βλεμμα νικητη.
Μ-" θα μου το πληρωσεις αυτο" του λεω και τον ακουω να γελαει.Πηρα τις αλλαξιες μου και εφυγα για την μαμα μου. Ολα τα πραγματα για αυριο ειναι εκει.
Την επομενη μερα με ξυπνησε η μαμα μου πρωι πρωι.
Μ. Μ-" Μελινα σηκω, πηγαινε στο μπανιο και ελα να φαμε πρωινο. Μετα θα ερθει απο εδω η Ροζι μαζι κατι φιλες της μακιγιεζ και μια κομμωτρια να σε ετοιμασουν."
Μ-" ενταξει μαμα"Σηκωθηκα και κατα τις 12 ηρθαν τα κοριτσια.
Αφου πλεον μου ειχαν φτιαξει τα μαλλια, το μακιγιαζ και τα νυχια, ηταν ωρα για το νυφικο. Ο Γαμος ειναι σε 1 ωρα αλλα και να αργησω δεν πειραζει. Θα ανησυχησω και τον Αρη.
Οταν ημουν ετοιμη κοιταχτηκα στο καθρεφτη και ημουν πολυ ομορφη. Η μαμα μου συγκινηθηκε και ηρθε και με αγκαλιασε οπως εκανε και η Ροζι.
Μ. Μ-" εισαι η πιο ομορφη νυφη που εχω δει ποτε μου"
Μ-" μαμα μου σε ευχαριστω"
Ρ-" κολλητουλα μου εισαι πανεμορφη"
Μ-" αγαπη μου σε ευχαριστω πολυ"Η ωρα ειναι εφτα. Ηρθε η μεγαλη στιγμη. Βγαινω απο το αμαξι αγκαζε με τον θειο μου, αυτος θα με συνοδεψει. Προχωραμε σιγα σιγα ενω ο Αρης απο απεναντι ειναι πανεμορφος, πιο ομορφος απο ποτε μεσα στο μαυρο του κουστουμι. Οταν με ειδε μου χαμογελασε οπως και εγω.
Οταν με παρεδωσαι ο θειος μου με φιλησε στο μαγουλο.Θειος-" να την προσεχεις αλλιως θα εχεις να κανεις μαζι μου" του λεει με παιχνιδιαρικο τονο
Α-" εννοειται"Μπηκαμε στην εκκλησια και η μαμα μου ηταν διπλα μου αγκαλια με την Αγαπη.
Οταν τελειωσε το μυστηριο πηγαμε στο κεντρο. Στο οικογενειακο τραπεζι καθομασταν εμεις με την μαμα μου και την αγαπη, τους γονεις του Αρη και τους κουμπαρους μας την Ροζι και τον Χρηστο.
Αρχισε να παιζι το τραγουδι μας, το thinking out loud, και σηκωθηκαμε να χορεψουμε.
Το προσωπο μου ηταν ελαχιστα μακρια απο το δικο του. Σε ενα σημειο με σηκωνει ψηλα στον αερα και με εκανε γυρω γυρω.Α-" σαγαπαω"
Μ-" και γω μωρο μου"Ολο το βραδυ χορευαμε. Οταν αδειασε η αιθουσα ηταν 6 ηωρα και πηγαμε και εμεις σπιτι μας.
Εννοειται βεβαια πως παλι δεν κοιμηθηκα, αφου ηταν η πρωτη νυχτα του γαμου.
Την Δευτερα, ο Αρης, ειχε κλεισει εισητηρια για μηνα του μελιτος. Δεν μου ελεγε που θα παμε, ηταν εκπληξη.
Την μικρη θα την αφηναμε στην μαμα μου για να ειμαστε πιο ελευθεροι εκει που θα παμε.Μετα απο ωρες κοιμηθηκαμε και εμεις αγκαλια.
YOU ARE READING
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...