Κεφαλαιο 35

199 16 0
                                    

Σημερα ειναι τα πρωτα γενεθλια της Αγαπης. Ειχαμε συγκεντρωθει ολοι γυρω απο το τραπεζι και εγω ειχα την Αγαπη στην αγκαλια μου για να σβησει τα κερακια. Μολις τα εσβησε ολοι χειροκροταγανε. Αφηνω κατω την Αγαπη και τοτε ο Αρη μου δινει ενα τριανταφυλλο και βαζει τα χερια μου μεσα στα δικα του.

Α-" Μελινα θα με παντρευτεις;"
Μ-" αφου σου εχω πει αγαπη μου το ναι"
Α-" οχι εννοω, τωρα να αρχισουμε τις ετοιμασιες να παντρευτουμε τον αλλο μηνα."
Μ-" ναι ναι...!!!"
Α-" σαγαπω" τοτε ολοι παλι αρχισαν να χειροκροτουν.

Κοψαμε την τουρτα και αφου φαγαμε, μετα απο ωρα ειχαν φυγει ολοι.
Εγω βρηκα ευκαιρια να καθαρισω το σπιτι αφου ο Αρης ειναι με την Αγαπη μεσα και την απασχολη. Ολη την διαρκεια πηγαινα και εριχνα κλεφτες ματιες. Την μια επαιζαν με τα παιχνιδια της, την αλλη της μαθανε λεξουλες. Ηταν πολυ γλυκος.

Αφου τελειωσα με το σπιτι, πηγα στο δωματιο να κοιμηθω. Οταν ανοιξα την πορτα ειδα το καλυτερο θεαμα που μπορουσα να εχω. Ο Αρης ειχε πανω του την Αγαπη και κοιμοντουσαν.
Πηγα ξαπλωσα σιγα σιγα μην τους ξυπνησω αλλα ο Αρης με καταλαβε.

Α-" ηρθες αγαπη μου;"
Μ-" ναι" του λεω και του δινω ενα φιλι.
Α-" πηγαινω την Αγαπη στην κουνια της και ερχομαι" μου λεει και μου κλεινει το ματι. Ωχ.. Καταλαβα.. Δεν θα κοιμηθουμε παλι.

Οπως ειπα ολο το βραδυ δεν κοιμηθηκαμε. Ο Αρης ηταν συνεχεια μεσα μου.

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now