Κεφαλαιο 24

189 14 0
                                    

Το πρωι οταν η Μελινα ανοιξε τα ματια της δεν ειδε διπλα της τον Αρη.
Μ-"Αρη;;" φωναξε αλλα καμια απαντηση

Πηγε κατω και τον ειδε να μαγειρευει μονο με το μποξερακι. Η Μελινα με αυτο το θεαμα ακουμπησε στο κουφομα της πορτας και τον κοιταζε με ενα πονηρο χαμογελο.

Ο Αρης σαν να καταλαβε την παρουσια της και της μιλησε

Α-" Βλεπεις κατι ωραιο μωρο μου;"
Μ-" αχα... Κατι πολυ ωραιο.." ειπε η Μελινα, τον πλησιασε και του χουφτωσε τα οπισθια
Α-" μωρο μου τετοια παιχνιδακια σε εμενα κομενα αλλιως δν θα φαμε πρωινο"
Μ-" εγω πειναω αλλα οχι για πρωινο.." του ειπε αισθισιακα και του δωγκασε τον λοβο..
Α-" οο... Γαμωτο Μελινα.." ειπε και εβγαλε το τηγανι απο το ματι, πεταξε ολο τα πραγματα απο το παγκο και την εβαλε πανω και συνεχισαν εκει τα παιχνιδια τους..

Οταν τελειωσαν πλεον και το πρωινο τους πηραν τηλεφωνο την Ροζι και τον Χρηστο για να βγουνε για καφε.

Μ-" ελα κουκλα, τι κανεις;"
Ρ-" καλα ρε κουκλα εσ;"
Μ-" καλα. Σε πηρα για να βγουμε για κανενα καφε με τα αγορια"
Ρ-" αμε, το λεω στο Χρηστο και σε καμια ωρα στο flo;"
Μ-" αμε.. Σεε για"
Ρ-" φιλια"

Οταν ετοιμαστηκαν πηγαν στην καφετερια και βρηκαν εκει τα παιδια.

Μ-"Καλημερα γκαις"
Ρ-" καλημερα κουκλα"
Χαιρετηθικαν και τα αγορια με τον συγκεκριμενο αντρικο χαιρετισμο και καθησαμε. Παραγγηλαμε και μιλαγε περι ανεμον και υδατον. Αφου περασε η ωρα και κανονισαμε για το βραδυ να παμε για ποτο, φυγαμε.

Φτασαμε σπιτι και πασαμε και οι 2 για υπνο αφου ολο το βραδυ δν κοιμηθικα καθολου.

Μετα απο ωρα ο Αρης ηθελε να ξυπνησει την Μελινα για να αρχισουν να ετοιμαζονται.

Α-" Μωρο μου;;"
Μ-" μμμ...."
Την φιλαει στο στομα
Α-" Αγαπη μου.."
Μ-" Μμμ.."
Την φιλαει στο λαιμο
Α-" Ξυπνα πριγκιπισσα μου"
Μ-" χμμ.."
Οσο παει κατεβαινει και πιο κατω και την φιλαει στην κοιλια. Η Μελινα εχει ξυπνησει αλλα δεν ηθελε να ανοιξει τα ματια της.
Α-" Σηκω γιατι αν συνεχισω δεν θα παμε με τα παιδια και δεν θα σε αφησω ουτε απο το κρεβατι να σηκωθεις"
Μ-" το σκεφτομαι πολυ σοβαρα"
Α-" παω στο μπανιο.. Σηκω ειπα"
Της ειπε και πηγε στο μπανιο.
Οταν βγηκε ο Αρης μπηκε η Μελινα να κανει μπανιο για να αρχισει να ετοιμαζεται. Οταν βγηκε και αυτη ο Αρης ηταν ετοιμος και ειχε ξαπλωσει στο κρεβατι για να περιμενει την Μελινα.

Η Μελινα εβαλε το μαυρα δαντελοτα εσωρουχα και καθοταν μπροστα στην ντουλαπα για να δει τι να βαλει.
Ο Αρης ολη την ωρα την κοιταζε και πηγε απο πισω της και την αγκαλιασε.

Α-" Βρες γρηγορα ρουχα και ντυσου γιατι δεν θα αντεξω για πολυ" της λεει, την φιλαει στο λαιμο και φευγει για το σαλονι.

Η Μελινα τελικα εβαλε ενα μπορντο κοκκινο φορεμα και τις μαυρες της γοβες. Εκανε τα μαλλια της απαλες μπουκλες και βαφτικε αλεφρα.

Οταν πηγε και εκεινη στο σαλονι ειδε τον Αρη να παρακολουθει τηλεοραση.

Μ-" Ετοιμη.."
Ο Αρης με το που την ακουσε γυρισε για να την δει.
Α-" Εισαι πανενορφη μωρο μου"
Μ-" και συ αγαπη μου. Αντε παμε"
Α-" παμε"

Πηγαν στο μπαρ, βρηκαν τα παιδια και παρηγγηλαν. Οταν πλεον ειχαν αναψει τα αιμματα τα κοριτσια πηγαν να χορεψουν.

Χ-"φιλε δεν μας βλεπω καλα... Κοιτα πως τις κοιταζουν ολοι"
Α-" ε.. Μα και αυτες.. Χορευουν προκλητικα.."

Εκεινη την ωρα οταν τα κοριτσια χορευαν πλησιασε ενας την Μελινα και την κολλησε πανω του.

Μ-" εε.. Συγγνωμη τι κανεις;;" γυρισε και την εσπρωξε απο πανω της.
?-" ελα μωρο μου χωρεψε μαζι μου'
Μ-" σηκω φυγε ρε μαλακα"
?-" οο.. Ελα τωρα.." της λεει και την αρπαζει και την φιλαει. Η Μελινα τραβιεται και τν χαστουκιζει
Μ-" Αντε γαμησου μαλακα" λεει και φευγει. Οταν πηγαινε προς στα παιδια ειδε τον Αρη να φευγει. Τον φωναξε αλλα δεν σταματησε και τον ακολουθησε απο πισω. Οταν βγηκε απο το μπαρ ειδε τον Αρη στο απενταντι πεζοδρομιο να μπαινει στο αμαξι του..
Μ-"Αρη.... Σταματα" του φωναξε και εκανε να περασει απεναντι και οταν κατεβηκε απο το πεζοδρομιο, ακουσε λαστιχα, φρεναρισματα και τον Αρη να φωναζει.
Α-" ΜΕΛΙΝΑΑΑ..... ΠΡΟΣΕΧΑΙ........"
Μεχρι να καταλαβει τι γινεται, το αμαξι εχασε τον ελεγχο και την χτυπησαι.

Ο Αρης αμεσως ετρεξε απο πανω της. Την ειδε αναισθητη και εχασε τον κοσμο ολοκληρο.
Α-"ΟΧΙΙΙ.......'

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now