Κεφαλαιο 30

237 15 0
                                    

Μ-" ΑΡΗΗΗ...." φωναζω και αρχιζω και τρεχω προς το μερος του. Αφου γυριζει πεφτω πανω του και τον αγκαλιαζω με τα ποδια μου τυλιγμενα στην μεση του.
"Σ'αγαπαω. Μην φυγεις"
Α-" Μελινα, πρεπει."
Μ-" οχι μωρο μου, οχι.. " του λεω και κατεβαινω απο την αγκαλια του κλαιγοντας. " οχι τωρα που σε χρειαζομαστε και οι δυο." του λεω και πιανω την κοιλια μου. Ο Αρης γουρλωνει τα ματια του και με περνει αγκαλια. Με κανει γυρω γυρω στον αερα κι μου δινει φιλια σε ολο μου το προσωπο.
Α-" Μωρο μου.. Αγαπη μου... Ζωη μου.. Καρδια μου.. Δεν ξερεις ποσο ευτυχισμενο με κανεις. Θα γινω μπαμπας.. ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΣ" φωναζει και ολο το αεροδρομιο μας κοιταει. " Σαγαπω.. Σαγαπω.. Σαγαπω" μου λεει και με φιλαει συνεχεια.
Μ-" και γω μωρο μου.. Παμε σπιτι μας;"
Α-" παμε"

Οταν φτασαμε επιτελους σπιτι μας δεν σταματαγε να με φιλαει και να χαιδευει την κοιλια μου.

Για αλλη μια φορα με εκανε δικια του. Ειμασταν αγκαλιασμενοι στο κρεβατι. Το κεφαλι το ειχα ακουμπησει στο γυμνο του στερνο και εκεινος με χαιδευαι στην πλατη.
Α-" Πριγκιπισσα μου;"
Μ-" Μμ.."
Α-" Μ'αγαπας;"
Μ-" οχι, δεν σαγαπω" τον βλεπω και και τραβιεται. " σε λατρευω" του λεω και του δινω ενα παθιασμενο φιλι.
Α-" και για πες μου για την πριγκιπισσα μας" μου λεει και μου χαιδευει την κοιλια.
Μ-" και που ξερεις οτι ειναι πριγκιπισσα και οχι πριγκιπας;"
Α-" θα ειναι πριγκιπισσα και θα με νευριαζει συνεχεια αλλα με ενα της χαμογελο και ενα φιλι θα ηρεμω. Θα ειναι τοσο ομορφη και τσαχπινα οπως η μανα της." μου λεει και μου δινει ενα φιλη.

Μετα απο ωρα, αφου σκωθηκαμε απο το κρεβατι, ειπαμε να παμε στα παιδια.

Ρ-" επιτελους ρε παιδια.. Δεν ξερετε ποσο χαιρομαι.." μας λεει η Ροζι ενω ειμαστε αγκαλια στον καναπε.
Χ-" αντε τυχερακια.. Να δεις και εσυ την γλυκα να ξυπνας τα χαραματα για να της φερεις γλυκο.." λεει ο Χρηστος στον Αρη και η Ροζι περνει την νευριασμενη της φτασα
Ρ-" δεν καταλαβα μωρο μου.. Δεν θες το παιδι σου να εχει ο,τι θελει.. Και τωρα που ειπες γλυκο.. Μωρο μου.. Θελω μπανοφι"
Χ-" ελεος μωρε Ροζι.. Συνεχεια θες.. Τι θα κανω με εσενα μου λες.."
Ρ-" Χρηστο ειπα.."
Χ-" καλα καλα.. Παω να σου παρω.."
Α-" μαλακα σε κανει οτι θελει."
Μ-" αχ μωρο μου και εμενα μου μυρισαι μπακλαβας"
Α-" τωρα μωρο μου.. Παω να σου παρω" μου λεει και σηκωνεται
Χ-" ηταν που με κανει εμενα οτι θελει η δικια μου.. Κοιτα την μουρη σου και ασε με εμενα.." του λεει ο Χρηστος και εγω με την Ροζι εχουμε πεσει κατω απο τα γελια.

Αφου φαγαμε και τα γλυκακια μας, πηγαμε σπιτι. Επιτελους μετα απο τοσο καιρο, ειμαι ξανα στην αγκαλια του Αρη και μπορω να κοιμηθω ηρεμα.

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now