Κατα τις 5 το πρωι εκλεισαν τα ματια μου για λιγο. Οταν ειδα το ρολόι διπλα μου ειχε παει 9. Δεν ηξερα τι να κανω. Ηθελε να παρω τηλ την Ρο αλλα δεν ηθελα να τν ενοχλησω αφου ηταν με τον Χρηστο. Ετσι αποφασισα να παω για καμια βολτα στα μαγαζια και να αρχιζω να κοιταζω σιγα σιγα για δουλεια γιατι αυριο αρχιζουν οι πανελληνιες και οταν τελειωσω θελω να αρχισω να δουλευω ταυτοχρονα μς τις σπουδες μου. Θα σπουδασω οικονομικα, ειμαι πολυ καλη στα μαθηματικα και εξυπνο κεφαλι.
Κατα τις 10 εφυγα απο το σπιτι κατευθυνομενη στο κεντρο. Αφου ψωνισα ειπα να κατσω να πιω ενα καφε. Μετα απο λιγο κατι ενοιωσα, καπως πολυ παραξενα. Οπως γυρναω το κεφαλι μου προς την τζαμαρια, τον ειδα. Βγηκε απο μια απιστευτη ασπρη λαμποργκινι. Τον εβλεπα που εμπαινε μεσα, ηταν τοσο πανεμορφος. Φοραγε κουστουμι. Μπορω να πω πως δειχνει τοσο σεξι μεσα σε αυτο. Πηρε τον καφε του και εφυγε. Δεν με ειδε. Δεν ενιωσε αυτος το ιδιο; Τελος παντων σηκωθικα και πηγα σπιτι μου, ημουν πολυ χαλια και ηθελα να κοιμηθω λιγακι, μετα θα επερνα την Ρο να ερθει απο δω.~Αρης~
Οπως μπηκα στο καφε, αισθανθικα πολυ παραξενα αλλα δεν καταλαβα γιατι. Κοιταζα γυρω μου και τοτε την ειδα. Επινε καφε, μονη. Αμεσως τραβηξα το βλεμμα μου απο πανω της για να μν καταλαβει πως την ειδα. Ετσι πηρα τον καφε μου και εφηγα. Ολη την ωρα στο γραφειο δεν μπορουσα να συγκεντρωθω. Το μυαλο μου πηγαινε συνεχεια σε αυτη. Τι θα κανω; δεν μπορω να την βλεπω και να μν της μιλαω, δεν μπορω να ειναι διπλα μου και να μν τν αγγιζω.
Το παραδεχομαι ειμαι ερωτευμενος μαζι της.
~Μελινα~Οταν ξυπνησα τηλεφωνησα αμεσως στην Ροζι να ερθει απο εδω. Οταν ηρθε της ειπα τα παντα, για εκεινο το βραδυ που με φιλησε, για το πρωινο στο καφε και για το οτι ειμαι ΤΡΕΛΑ ερωτευμενη μαζι του.
Ρ-" το παραδεχτικες επιτελους Λινα μου. Το εβλεπα στα ματια σου."
Μ-" ναι αγαπη μου αλλα τι θα κανω;"
Ρ-" προς το παρων πρεπει να συναντηθιτε και να μιλησετε"
Μ-" ναι αλλα που;"
Ρ-"λοιπον θα παρω τηλ τον Χρηστο να βγουμε το βραδυ και να πει και στο δικο σου"
Μ-" ωραια και οτι ειναι να γινει ας γινει" μετα απο ωρες αφου ειχαμε ετοιμαστει, πηγαμε στο μπαρ που μας ειπε ο Χρηστος. Θα μας περιμενε εκει. Με το που μπαινω αμεσως η ατμοσφαιρα αλλαξε. Το καταλαβα οτι ηταν και αυτος εδω και μαλλον το καταλαβε και αυτος γιατι γυρισε και με κοιταξε. Πηγαμσ κοντα τους και αμεσως η Ρο ετρεξε επανω στν Χρηστο. Φιλιοντουσαν σαν να μν υπαρχει αυριο. Ποσο ζηλευα την φιλη, με τν καλη εννοια. Ειχε διπλα της αυτον που αγαπουσε τοσο πολυ και που ηθελε να περασει ολη της την ζωη μαζι του. Απο τις σκεψεις μου με εβγαλε η φωνη του Αρη
Α-"εισαι καλα;"
Μ-"εεμμ.. Ναι απλα αφαιρεθικα."
Α-"τι κανεις;"
Μ-"ολη την ημερα σκεφτομ.." δεν προλαβα να τελειωσω τον προταση μου ηρθε καποια και αγκαλιασε τον Αρη και το χειροτερο.. Τον ειπε μωρο της.
Ξινη-"μωρο μου, τι κανεις εδω; δν μου ειπες οτι σημερα θα καθοσουν σπιτι;"Α-"τελικα αλλαξα γνωμη."
Ξινη-" δεν θα με συστησεις στη παρεα σου;"
Α-"δν χρειαζεται"
Ξ-"καλα θα το κανω εγω, ειμαι η Ναταλια, η κοπελα του Αρη."
Τι ειπε μολις τωρα;; η κοπελα του Αρη; κοιταω τον Αρη που με κοιταζε. Με κοιταζε με ενα βλεμμα που δεν μπορω να καταλαβω τι ελεγε.
Μ-"εμενα με συγχωρητε"
Δν αντεχα αλλο εκει. Πηγα στην τουαλετα και εριξα λιγο νερο στο προσωπο μου. Τοτε ανοιγει η πορτα και μπαινει μεσα ο Αρης~Αρης~
Ν-"μωρο μου τι κανεις εδω;
Εε.. Οχι δν το πιστευω. Τι κανει εδω αυτη.
Α-"βγηκα εξω κακο ειναι; εσυ τι κανεις εδω;"
Ν-"και γω μωρο βγηκα να ξεσκασω λιγακι. "
Τοτε η Μελινα πηγε στην τουαλετα. Την εβλεπα πως δεν ηταν καλα. Ευτυχως που εφυγε η ηλιθια.
Ρ-"Αρη ποια ηταν αυτη;"
Α-" τν Ναταλια μου την δινουν με το ζορι γιατι οι γονεις της εχουν μια μεγαλη εταιρια και αν ενωθουν με την δικια μου θα κανουν θαυματα."
Ρ-" ειστε μαζι δηλαδη;"
Α-"κοιτα Ροζαλια, την Ναταλια δεν την αγαπαω, ποτε δεν προκειται να κανω κατι μαζι της, και γιαυτο δεν προκειται να ενωθουν οι δουλειες μας και δν με ενδιαφερει καθολου κι ολας"
Ρ-"χαιρομαι"
Α-"τωρα με συγχωρητε εμενα, επιστρεφω" ειπα και πηγα κετευθειαν στης τουαλετες. Εκει βρηκα την Μελινα.
Μ-"τι κανεις εσυ εδω;"
Α-"Μελινα, θελω να σου πω.."
Μ-"δν εχω να ακουσω τιποτα. Εχθες που με φιλησες νομιζα οτι ειχες αισθηματα για μενα αλλα εκανα λαθος. Και γω η ηλιθια σε ερωτευτικα." γιατι το ειπα αυτο γαμωτο.
Α-"Μελινα με τν Ναταλ..."
Μ-"ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΠΟΤΑ" του ειπα και τον αφησα εκει. Πηρα τα πραγματα μου και εφυγα. Στην διαδρομη δεν μπορουσα να συγκρατηθω. Εβαλα τα κλαματα. Ενω στο σπιτι ολο το βραδυ εκλαιγα με λιγμους. Συνεχεια χτυπαγε το κινητο μια απο τη Ρο και μια απο τον Χρηστο. Ειδα και καποια μηνυματα απο εναν αγνωστο αριθμο και καταλαβα πως ηταν ο Αρης. Ετσι με γεματη δακρυα με πηρε ο υπνος.
ESTÁS LEYENDO
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...