Ξυπνησα μες την καλη χαρα. Σημερα η μαμα μου θα γνωριζε τον Αρη. Ειμαι τοσο ευτυχισμενη.
Μ-"καλημερα μανουλα" ειπα και της εδωσα ενα φιλακι
Μαμα-"καλημερα αγαπη μου, πως κοιμηθικες;"
Μ-" τελεια.. Μαμα τι θα φτιαξεις σημερα για το τραπεζι;"
Μαμα-" ρολο κοτοπουλο με ριζι και γλυκοξινη σαλτσα. Το αγαπενο σου αγαπη μου"
Μ-" αχχ.. Τελεια... Μαμα παω εγω μεχρι την Ροζαλια και θα ρθω."
Μαμα-" ενταξει αγαπη μου."Πηγα σπιτι της Ροζαλιας και μιλησαμε για ολα αυτα που εγιναν. Ειχε θυμωσει μαζι μου επειδη εφυγα αλλα δν μπορουσε να μου κρατησει κακια.
Ρ-"φιλεναδα για φαντασου μας να βγαινουμε ζευγαρακια. Δυο κολλητοι αυτοι και 2 κολλητες εμεις... Ουτε σε ταινια.."
Μ-" χαχαχα ναι. Ροζι ειμαι πολυ ευτυχισμενη."
Ρ-" το βλεπω ομορφια μου στα ματια σου. Ειμαι τοσο χαρουμενη για σενα."
Μ-" σαν πολυ ομως δεν μιλησαμε για μενα.. Για πες, τι γινεται με τν Χρηστο;"
Ρ-" φιλεναδα νιωθω πως ο Χρηστος ειναι ο ανθρωπος μου, πως με αυτον θα περασω ολη μου την ζωη. Εχθες κι ολας.... Να.... Προχωρησαμε και στην σχεση μας"
Μ-" μπραβο ρε αγαπη μου, ειμαι πολυ χαρουμενη για σεναα..." ετσι περασε η ωρα και επρεπε να φυγω για να ετοιμαστω γιατι σε λιγο θα ερχοταν ο Αρης. "Ροζι μου πρεπει να φυγω. Θα τα πουμε. Κανονισε να παμε το βραδυ για ποτο με τους δικος μας."
Ρ-" οκ φιλη, θα τα πουμε."Ειχε περασει η ωρα και ειχαμε φαει το υπεροχο φαει που εφτιαξε η μανουλα μου. Φυσικα δεν ελειπε η ανακριση του Αρη απο την μαμα μου.
Μ-"ενταξει μαμα, τελος για σημερα οι ερωτησεις. Τον τρελανες τον ανθρωπο.
Μαμα-" συγγνωμη παιδι μου αν σε κουρασα, απλα ενδιαφερομαι για την κορη μου"
Α-" δεν υπαρχει θεμα κ. Μαρια, αληθεια. Χαιρομαι να μιλαω μαζι σας"
Μ-" ναι, ενταξει.. Μαμα τωρα αν δεν σε πειραζει παμε λιγο στο δωματιο μου."
Μαμα-" ναι, ναι να πατε"Ανεβικαμε πανω στο δωματιο μου και καθομασταν αγκαλια στο κρεβατι μου.
Μ-"μωρο μου σορρυ για την μαμα μου, σε ζαλισε"
Α-" τι λες αγαπη μου, την συμπαθησα πολυ, ειναι γλυκιτατη η κ. Μαρια"
Μ-" χαιρομαι.. Τι λες σημερα να βγουμε με τα παιδια για ποτακι;"
Α-" αμε... Αλλα αγαπη μου, μην το παρακανεις, δεν εχεις κλεισει καν τα 18."
Μ-"ενταξει μπαμπα" ειπα και του εβγαλα την γλωσσα.
Α-"να πηγαινω εγω, να σε αφησω να γινες μια κουκλα για το βραδυ. Θα περασω να σε παρω στις 10."
Μ-" καλα..." ειπα με λυπημενο υφος "θα γινω μονο για σενα." μου εδωσε ενα παθιασμενο φιλι και εφυγε.Στις 10 ακριβως ηρθε και με πηρε. Πηγαμε στο μπαρ και εκει μας περιμεναν τα παιδια.
Μ-"γεια σας παιδια"
Χ-" γεια σου Μελινακι στις ομορφιες σου σημερα" με το που το ειπε αυτο γυρισα αμεσως και ειδα τον Αρη. Ειχε φουντωσει απο το κακο του. Δεν μπορουσα να κρατηθω με την εκφραση του. Εσκασα στα γελια..
Α-" φιλε αν θες να τα παμε καλα αφησε αυτα τα κοπλιμεντα σε εμανα. Και εσυ σταματα να γελας."
Χ-" καλα ρε φιλε, πως κανεις ετσι" ειπε και αρχισε να γελαει και αυτος.
Ρ-" Μελινακι σημερα θα καψεις καρδιες..." το ειπε επιτηδες για να πειραξει τον Αρη.
Μ-" λες βρε Ριζαλια μου; αντε να δουμε, θα βρω σημερα τον αντρα της ζωης μου..." ειπα και προσπαθουσα να συγκρατηθω να μην βαλω τα γελια.
Α-' αγαπη μου..... Κανονισε την πορεια σου. Τετοια παιχνιδακια σε εμενα κομενα. Βλεπεις πως σε κοιτανε ολοι. Με τα χιλια ζορια κρατιεμαι να μην κανω σκηνη, μην βαζεις και αλλο λαδι στην φωτια." ειπε τσιτομενα.
Τα παιδια απο διπλα εχουν σκασει στα γελια..
Μ-" βρε αγαπη μου αφου το ξερεις πως εχω ματια μονο για σενα." ειπα και του εδωσα ενα φιλι στο στομα.Η βραδια περασε πολυ γρηγορα και επρεπε να παω σπιτι γιατι αυριο ειχα αρκετο διαβασμα. Αντε να τελειωνω και μ αυτο. Με πηγε σπιτι μου ο Αρης και επεσα αμεσως για υπνο. Ισως μετα το διαβασμα να πηγαινα να του εκανα εκπληξη.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Το άλλο μου μισό~
RomantizmΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...