Κεφαλαιο 34

204 14 0
                                    

Την επομενη μερα εγω με την Ροζι πηγαμε στα μαγαζια να βρουμε βαπτιστικα προσκλητιρια και μπομπονιερες. Νονα θα γινοταν μια πολυ καλη μου φιλη απο το εξωτερικο, η Μιραντα. Μου εστειλε χρηματα να παω να ψωνισω εγω γιατι εκεινη δεν προλαβαινε.

Μετα απο ωρες, αφου βρηκαμε οτι θελαμε επιστρεψαμε σπιτι.
Εκει βρηκαμε τους αντρες μας να παιζουν με τα παιδια.

Αφου μετα απο καμια ωρα εφυγαν και οι αλλοι και η μικρη ειχε κοιμηθει, ειπαμε να παμε εξω στην βεραντα να δουμε τα αστερια. Ειχε πεφταστερια σημερα.

Καθομασταν αγκαλιασμενη στην κουνια και δεν μιλαγε κανεις. Μετα απο λιγο βλεπουμε να πεφτει ενα αστερι.

Α-" Κανε μια ευχη" μου λεει ψυθιριστα ο Αρης στο αφτι μου.
Εκλεισα τα ματια μου και εκανα μια ευχη.
Α-" την εκανες;"
Μ-" ναι."
Α-" πες την μου"
Μ-" γιατι να στην πω; αμα στην πω δεν θα βγει"
Α-" νομιζεις αμα μου την πεις θα βγει"
Μ-" ευχηθηκα να ειμαστε για παντα μαζι. Να μην αλλαξει τιποτα."
Α-" αυτο πλεον ειναι αυτονοητο. Δεν θα σε αφησω ποτε..!!"
Μ-" σαγαπω" λεω και τον φιλαω.
Α-" και γω πριγκιπισσα μου"

Μετα απο λιγο πηγαμε και εμεις γι υπνο αφου ηταν πλεον πολυ αργα.

ετα απο ενα μηνα~

Η βαπτιση μολις τελειωσαι και τωρα ειμαστε στο σπιτι οικογενειακα. Εχει ερθει η Ροζι με τον Χρηστο και τον Αχιλλεα, η Μιραντα, οι γονεις του Αρη και η μητερα μου.

Η ημερα περασε πολυ ευχαριστα και επειδη ειμασταν κουρασμενοι πεσαμε αμεσως για υπνο.

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now