Hello!
I feel good!!
Σημερα εχω καλη διαθεση,περναω τελεια!
Οπως ισως να ξερετε απο το Girly Things 1,εγω ειμαι σε διακοπες τωρα.Θα κανω μια μικρη ανασκοπηση του ταξιδιου για να σας δειξω ποτε θα μπορω να γραψω,να ειμαι κοντα σας!
2-17 Αυγουστου χωριο της γιαγιας και παραλια,θα ανεβαζω καθε μερα
17-19 Αθηνα,ισως καταφερω να ανεβασω παρτ,οταν παμε στο εμπορικο
19-29 Ισπανιααααα!!!! Θα ανεβασω μπολικα παρτ και φωτο,φυσικα!
29-1 Αθηνα,δεν εχουμε ιντερνετ σπιτι,αλλα θα πρηξω την πατρικη και μητρικη μοναδα να παμε για μεσημεριανο καπου που θα εχει ιντερνετ!
Αυτο το παρτ το αφιερωνω στην SPNaddicted67 !
Ναι,της το χρωσταω εδω και κατι ΑΙΩΝΕΣ.Τοιχοι
Εαν οι τοιχοι σας εχουν ενα χρωμα ουδετερο που ταιριαζει με το στυλ του fandom σας,ειστε τυχερες.Φανταστειτε ομως να λατρευετε το Game of Thrones,ας πουμε και να εχετε ροζ τοιχους!
Ωραια,σας προτεινω να αγορασετε αφισες απο eBay ή ακομα και μικρους πινακες ζωγραφικης με τον αγαπημενο σας χαρακτηρα,μπορειτε να βρειτε ο,τι θελετε πανφθηνα.
Εαν θελετε μπορειτε να αγορασετε απο το ιδιο σάιτ ενα αυτοκολλητο τοιχου με ενα quote απο το fandom σας,απο αυτα που δεν πολυφαινεται οτι ειναι αυτοκολλητα.Νομιζω οτι κανει απο 1-10€
Ντουλαπα
Καντε αυτο που εκανε η bestie μου,η Nenefelistarne:ζωγραφιστε!Εαν η επιφανεια της ντουλαπας δεν ειναι για ζωγραφικη,μπορειτε να το αλλαξετε με οποιο τροπο θελετε.
Εαν δεν πιανουν τα χερια σας,βασιστειτε στην κολλητη σας,την ξαδελφη σας,σε οποιον θελετε και μπορειτε να της κρατατε τα πινελα :-)Αλλιως μπορειτε να κολλησετε μερικα απο τα αυτοκολλητα που προανεφερα,μην ανησυχειτε δεν δειχνουν μωρουδιακα.
Κρεβατι
Τωρα θα μου πειτε:ΜΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΒΑΡΑΕΙ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ;
ΑΛΛΑ κι ομως το κρεβατι ειναι πολυ σημαντικο.Μπορειτε να βαλετε απλα μονοχρωμα μαξιλαρια στα χρωματα του fandom σας και ασορτι παπλωμα.Πορτα
Σας προτεινω ενα κολαζ φωτογραφιων,δικων σας και του fandom σας,ειναι πολυ μοντερνο.
Παιδια,το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν δεν ισχυει μονο για την ομιλια αλλα και για την διακοσμηση. Διαλεξτε λιγα χρωματα,λιγα πραγματα,οχι τα παντα που θα βρειτε!
Ξεφορτωθειτε τα παλια σας αρκουδακια,μπορειτε να τα φυλαξετε,αλλα και να τα χαρισετε,να τα πουλησετε,να τα ανταλλαξετε...θεληση να εχετε και τα παντα γινονται!
Μην βαζετε πολλα διακοσμητικα πανω στα ραφια,καλυτερα να βαλετε κορνιζες με φωτογραφιες,και μην φορτωνετε το γραφειο σας με ο,τι να 'ναι.
Περιμενω σχολια,ελπιζω να σας αρεσε το παρτ,bye!
CZYTASZ
Girly Things no2
LosoweΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...