Ειδη αποτριχωσης!

466 30 6
                                    

 
Goode Morgen!

Ελπίζω να σας αρεσει το παρτ,οποίος ενδιαφέρεται για την κλήρωση των ακουστικών Apple,να μου στείλει μήνυμα σε χρόνο dt!

Την Κυριακή,μια μέρα πριν αρχίσουν τα σχολεία δηλαδή,θα ανεβάσω το τελευταίο μου summer beauty special,το bikini issues!

Αυτό το παρτ είναι αφιερωμένο στην Waddie μου (Wattpad + bestie),την user120021..!

~·~

Είδη αποτρίχωσης:

Ξύρισμα

Χρησιμοποιώντας ένα κλασσικό ξυραφάκι αφαιρούμε το τμήμα της τρίχας που βγαίνει πάνω από την επιφάνεια της επιδερμίδας. Μερικά ξυραφάκια είναι μιας χρήσης και άλλα έχουν κεφαλή μιας χρήσης, ενώ υπάρχουν και ηλεκτρικές ξυριστικές μηχανές. Οι άνδρες χρησιμοποιούν το ξύρισμα για να απαλλαγούν από τις τρίχες στο πρόσωπο ενώ οι γυναίκες ξυρίζουν τις μασχάλες, τα πόδια και την περιοχή του μπικίνι.

Διάρκεια: 1-3 ημέρες

Υπέρ: Το ξύρισμα είναι η πιο φθηνή λύση και μπορείς να το κάνεις μόνη σου. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι χλιαρό νερό, ένα ξυραφάκι και αν θέλεις αφρό ξυρίσματος ή σαπουνάδα.

Κατά: Αίσθημα καψίματος, σπυράκια, κοψίματα και τρίχες που γυρίζουν προς τα μέσα είναι μερικά από τα μειονεκτήματα του ξυρίσματος. Το γύρισμα της τρίχας προς τα μέσα συμβαίνει με το συχνό ξύρισμα, κατσαρώνει και ξεκινά να αναπτύσσεται κάτω από την επιφάνεια της επιδερμίδας δημιουργώντας ερεθισμό.

Συμβουλές:

- Θα κάνεις πιο βαθύ ξύρισμα αν ξυρίστεις μέσα στο ντους αφού το δέρμα έχει μαλακώσει με το ζεστό νερό.
- Ξύρισε κάθε περιοχή αργά, τεντώνοντας το δέρμα όπου είναι χαλαρό.
- Άλλαζε τακτικά ξυραφάκια για να αποφύγεις τους ερεθισμούς.
- Χρησιμοποίησε αφρό ή τζελ ξυρίσματος.
- Αν φοβάσαι μην κοπείς, διάλεξε μια ηλεκτρική ξυριστική μηχανή.
- Αν οι τρίχες γυρίζουν προς τα μέσα δοκίμασε να ξυρίζεσαι με τη φορά που φυτρώνουν οι τρίχες και όχι κόντρα.
-Εάν οι μισές τρίχες μένουν μέσα στο πόδι και τις νιώθετε καρφωμένες και έχετε τρελή φαγούρα,τότε πιθανότατα να έχετε αλλεργία στο ξυράφι,επομένως προτιμήστε κάποια άλλη μέθοδο!

Τσιμπιδάκι

Χρησιμοποιώντας ένα τσιμπιδάκι, τεντώνεις ελαφρά το δέρμα γύρω από την τρίχα, πιάνεις την τρίχα όσο πιο κοντά στην επιφάνεια του δέρματος και την τραβάς.

Girly Things no2Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora