Γεια σας,τι κάνετε,πως είστε!
Αυτό το παρτ ήθελα να το κάνω publish από χτες,αλλά το ξέχασα!Σημερα είμαι σε μια φάση διαβάζω Λατινικά για διαγώνισμα και μισώ την ζωή μου,πανελλήνιες 2019... :( .
Δεν ξέρω αν σας το είπα,αλλά πήγα Γιάννενα με το σχολείο,παιδιά είναι ΤΕΛΕΙΑ!Καναμε ένα τουρ στην Ήπειρο,πέρασα τόσο ωραία!Στην εικόνα πάνω βλέπετε την Παργα,όπου με κυνήγησε ένα πεντάχρονο με ένα τσεκούρι,δεν θέλετε να μάθετε 😂
Λοιπόν,αφήνω τις φλυαρίες και αρχίζω!!Εαν θέλετε κάποιο συγκεκριμένο παρτ αφήστε ένα γλυκό σχολιακι!Για την ώρα σκέφτομαι εάν δεν μου ζητήσετε κάτι άλλο να ανεβάσω ένα παρτ με τιπς για λαμπάδες!Εχει συμβεί σε όλες μας να σπάσει σε κομμάτια μια σκιά ματιών ή το ρουζ. Η πρώτη σκέψη είναι ότι πρέπει να την πετάξετε, αλλά μην βιάζεστε!
Υπάρχει τρόπος να διορθώσετε την σκιά και μάλιστα να την κάνετε όπως πριν!
Πριν αρχίσω θα πρέπει να ξέρετε ότι ο,τι χρησιμοποιήσετε πρέπει να είναι καθαρό!
Θα χρειαστείτε:
•Οινόπνευμα 70 βαθμών (το λιγότερο)
•ένα ξυλάκι-οδοντογλυφίδα
•ένα κομμάτι ύφασμα
•ένα κέρμα
Η διαδικασία είναι απλή.
Με το ξυλάκι (ή οτιδήποτε άλλο σας βολέψει αρκεί να είναι πάντα καθαρό!) θρυμματίζετε την σκιά τελείως και την απλώνετε ομοιόμορφα στην θήκη της.
Στην συνέχεια ρίχνετε σταγόνες από το καθαρό οινόπνευμα ώστε να βραχεί όλοι η επιφάνεια της σκιάς.
Τέλος , παίρνετε το ύφασμα,το βρέχεις με λίγο οινόπνευμα και τυλίγετε το κέρμα. Πιέζετε με αυτήν την αυτοσχέδια σφραγίδα που έχετε φτιάξει την επιφάνεια της σκιάς.
Έτσι θα απομακρυνθεί τελείως ο αέρας και η σκιά θα αποκτήσει λεία επιφάνεια.
Αφήστε την σκιά πάνω από 3 ώρες να στεγνώσει και να εξατμιστεί τελείως το οινόπνευμα.
Η σκιά θα γίνει ακριβώς όπως ήταν πριν.
Παρατηρήσεις
Το οινόπνευμα αν είναι 90 βαθμών θα στεγνώσει πολύ πιο γρήγορα.
Αν καταλάθος πέσει πάνω περισσότερο οινόπνευμα από όσο χρειάζεται,απλά θα χρειαστεί παραπάνω χρόνος να στεγνώσει.Φροντίστε να προσθέτετε σταγόνα σταγόνα για να δείτε πόσο χρειάζεται.
Η διαδικασία είναι ακριβώς ίδια και για να διορθώσετε σπασμένα ρουζ.
Τα λέμε στο επόμενο παρτ!Μην ξεχάσετε να αφήσετε ένα γλυκό σχολιακι!
KAMU SEDANG MEMBACA
Girly Things no2
AcakΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...