Χιλια views,χρονια μας πολλα + DIY:Σημειωματάρια!

353 17 3
                                    

Good evening!

Χρόνια πολλά!

Σε εμάς!

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!

Παιδιά,
Χρόνια μας πολλά για να γιορτάσουμε τα 1000 views θα κάνω ένα give away για ένα ζευγάρι ακουστικά Apple. Εάν ενδιαφέρεστε στείλτε μου ονοματεπώνυμο και θα κάνω μία κλήρωση στις 15 Σεπτεμβρίου μέχρι τότε βοταρετε,σχολιάστε και προσθέστε στην λίστα ανάγνωση σας το Girly Things no2. Σας αγαπώ πολύ αν και έχουμε περάσει λίγο χρόνο μαζί,καλή μας συνέχεια!

Ελπίζω να σας αρέσει το παρτ <3

Υλικά:
– Ψαλίδι
– Ραπτομηχανή

Εκτέλεση:
1. Μέτρησε και κόψε το χαρτόνι. Μέτρα το τετράδιο όταν είναι ανοιχτό στη μέση και πρόσθεσε στο πλάτος 16εκ επιπλέον και στο ύψος 2εκ

2. Τώρα δίπλωσε απαλά το χαρτόνι που έκοψες στη μέση και τοποθέτησε μέσα το τετράδιο.

3. Δίπλωσε στο εξώφυλλο τα 8εκ που περισσεύουν από την μια μεριά, κράτα όσο πιο κλείστο μπορείς το τετράδιο για να μην γίνει η θήκη μικρή.

4. Κάνε το ίδιο και για το οπισθόφυλλο.


5. Στη συνέχεια αφού έχεις δώσει το σχήμα της θήκης βγάζεις το τετράδιο από μέσα και με την ραπτομηχανή ράβεις καταμήκος την θήκη μετρώντας 1εκ από πάνω και 1εκ από κάτω.

6. Κόψε όλες τις κλωστές που περισσεύουν.


7. Τώρα άμα θες μπορείς ή να κολλήσεις κάποια ετικέτα ή με σφραγίδες ετικέτες (που θα βρεις σε βιβλιοπωλεία) να φτιάξεις τις δικές σου.

8. Τέλος, βάλε μέσα στη θήκη το τετράδιο και είσαι πανέτοιμη. Τα δικά σου μοναδικά σημειωματάρια!!!

Έφτιαξα μερικά για την νέα σχολική χρονιά,εννοείται πως σας τα συνιστώ!

Girly Things no2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang