Bonjour!
Πριν αρχίσω έχω να κάνω μερικες ανακοινώσεις!
Αρχικά,σήμερα είναι η διορία λήξης του χριστουγεννιάτικου giveaway!Οι τυχερές φίλες μας:
CharaFarfala16 μεγάλοι κρίκοι
stella_tzan μικροί κρίκοι
Jigi12 σκουλαρίκια με χρωματιστές χάντρες
teo_tabz βερνίκι που στεγνώνει σε 55'
Hannah-Heart ενα κερί σε σχήμα ψαριού και ενα βραχιολάκι φιλίας
ImHarrysWife3 ενα ομπρε τσοκερ
Jenny_The_Unicorn_ ενα σημειωματάριο με ενα στύλο
Συγχαρητήρια!
Το ξέρω οτι είναι νωρίς,αλλα μέχρι να μου στείλετε τις διευθύνσεις,να σας τα στείλω και να τα λάβετε...τεσπα,θα τα έχετε λάβει μέχρι τα Χριστούγεννα!
Επίσης,από εδώ και πέρα μέχρι τις 1/1/2017 θα γράφω Χριστουγεννιάτικα παρτς!
Ά,σας ευχαριστω για τα μηνυματα που μου στείλατε για τα γενέθλια μου <3
Αυτά λοιπόν!Let's get down to business!
Σπιτικό Lip balm
Λίγες σταγόνες αρωματικό έλαιο και λίγη κηρήθρα μπορούν να κάνουν τα χείλη σας πιο μαλακά από ποτέ. Γιατί λοιπόν να αγοράζετε lip balms, όταν μπορείτε να φτιάξετε αυτό που θέλετε, με τη γεύση που θέλετε και όποτε το θέλετε, εύκολα και οικονομικά!
Θα χρειαστείτε: 1 κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας, 2 κουταλιές της σούπας ηλιέλαιο, 1 κουταλιά της σούπας & 1 κουταλάκι του γλυκού κηρήθρα, 10 σταγόνες αρωματικό έλαιο λεμόνι.
Πως θα το φτιάξετε:
Κόψτε ή τρίψτε σε πολύ λεπτά κομμάτια την κηρήθρα και ρίξε τα σ'ένα μικρό κατσαρολάκι μαζί με τα έλαια σας. Ζεστάνετε περίπου 2 δάχτυλα νερό σε ένα μεγαλύτερο κατσαρολάκι και μόλις ζεσταθεί τοποθετήστε μέσα το κατσαρολάκι με τα έλαια.
Προσοχή δεν πρέπει να πέσει καθόλου νερό στο μικρό κατσαρολάκι! Διατηρήστε τη θερμοκρασία σε μεσαία με υψηλή θερμοκρασία μέχρι να λιώσουν το κερί και τα έλαια, χτυπώντας τα συνέχεια με το σύρμα. Όταν λιώσουν όλα βάλτε το στην άκρη και προσθέστε το αρωματικό έλαιο.
ESTÁS LEYENDO
Girly Things no2
De TodoΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...