Γειά σας!
Έχουμε να τα πούμε τόσο καιρό,oh my God,ζητώ συγγνώμη,αλλά δεν είχα χρόνο με τις εξετάσεις...ιχ...τουλάχιστον τώρα που είναι καλοκαίρι θα ανεβαίνει παρτ τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα!
Αρχικά,θυμάστε τον διαγωνισμό για τα 25 χρόνια της Disneyland στο Παρίσι με δώρο ένα CD με τις διασκευές τραγουδιών της Disney του Michael Crawford;
Η νικήτρια είναι η hamster252006 !!!!!!!!!!
Πολλά συγχαρητήρια!
Αλλά για να γιορτάσουμε το καλοκαίρι,θα στείλω μια μικρή έκπληξη σε όσες συμμετείχαν!
Ύστερα,η συνέντευξη της Last_Wanted_Angel που είχε διακριθεί πέρυσι στα Wattys είναι στο τέλος του παρτ!
Χμμμ...με τρώνε τα χέρια μου,πρέπει να γράψω οπωσδήποτε!
Μετά από αυτές τις εξαντλητικές εξετάσεις νομίζω ότι αξίζουμε λίγο time with me,μια μέρα για να χαλαρώσετε (συμβουλή:εάν διαβάζετε μέρα νύχτα μέσα στις εξετάσεις,με το που τελειώσετε πηγαίνετε κατευθείαν να ξεκουραστείτε,να κοιμηθείτε ή να δείτε μια ταινία,μην το αποφύγετε όπως εγώ,γιατί την επόμενη μέρα θα ξυπνήσετε με 40 πυρετό -όπως εγώ- και θα ΒΑΡΙΕΣΤΕ!)
Τέλος πάντων,υπάρχουν άπειρα πράγματα που μπορείτε να κάνετε:
Girly time
Εδώ και τόσο καιρό δεν είχατε ασχοληθεί με την εμφάνισή σας,τώρα ήρθε η ώρα!
Πρώτον,λιώστε στην κυριολεξία μέσα σε μια μπανιέρα με ζεστό νερό και αιθέρια έλαια
Και αυτό το μοναδικό σαμπουάν:
Για να φτιάξετε σαμπουάν μελιού θα χρειαστείτε 1 φλ. μέλι, 1 φλ. τριμμένο σαπούνι Καστίλλης ή πράσινο σαπούνι και 1 φλ. ελαιόλαδο.
Φτιάξτε μόνοι σας ένα υπέροχο, φυσικό σαμπουάν που μυρίζει μέλι.
Ξεκινήστε βάζοντας το σαπούνι σε ένα μπεν μαρί μέχρι να λιώσει και να γίνει ένας ομοιόμορφος πολτός.
Μόλις λιώσει βγάλτε το από τη φωτιά και προσθέστε το μέλι και το ελαιόλαδο. Ανακατέψτε καλά το μείγμα.
Αφού κρυώσει βάλτε το σε ένα γυάλινο βαζάκι. Το σαμπουάν σας είναι έτοιμο για χρήση!
Ύστερα...
Δοκιμάστε μια πολύ εύκολη ενυδατική κρέμα όπως αυτή:
Θα χρειαστείτε:1 κούπα γιαούρτι1 κουταλιά της σούπας χυμός πορτοκαλιού1 κουταλάκι του γλυκού χυμός λεμονιού
YOU ARE READING
Girly Things no2
RandomΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...