Καλημέρα,φίλες μου!
Λοιπόν έχω να κάνω δυο ανακοινώσεις:
1)Αύριο και μεθαύριο δεν μπορώ να ανεβάσω παρτ,επειδή θα πάω στην Αθήνα.Σορι...
2)Μέσα στη χρονια δεν θα μπορώ να ανεβάζω κάθε μέρα,επειδή θα είναι η πιο busy χρόνια ever.Δυο φορές την εβδομάδα είναι καλά;
Αρχίζω!
Τι θα χρειαστείτε:
Ένα μεγάλο βιβλίο – άλμπουμ με λευκές σελίδες (όσο πιο απλό τόσο το καλύτερο)
Ψαλίδι, κόλλα ή σελοτέιπ
Χαρτόνια σε διάφορα σχέδια/ χρώματα
Ετικέτες
Χρωματιστά στυλό/ μαρκαδόρους
Φωτογραφίες/ κάρτες«Κλικ» ξενοιασιάς
Τι ποιο ωραίο από ένα λεύκωμα γεμάτο με ήλιο, αμμουδιές, βουτιές, φίλους και οικογενειακές στιγμές μακριά από την πόλη. Βάλτε μέσα τον χάρτη από το αγαπημένο σας νησί, λίγη άμμο από εκείνη που μαζέψατε από την παραλία που πηγαίνατε καθημερινά, την κάρτα από την αγαπημένη σας ταβέρνα και ότι άλλο σας πηγαίνει πίσω σε εκείνα τα ζεστά καλοκαίρια.
Για εραστές
Κάντε έκπληξη στο αγόρι σας δημιουργώντας το «δικό σας» λεύκωμα. Κάντε «ανασκαφές» στα συρτάρια σας και ανακαλύψτε γράμματα, κάρτες ή δώρα που έχετε στείλει ο ένας στον άλλο και φωτογραφίες από τις πιο δυνατές στιγμές που έχετε ζήσει μαζί.
Δώρο αγάπης
Το scrapbook ή λεύκωμα, πείτε το όπως θέλετε εσείς, μπορεί να γίνει άνετα και ένα ιδανικό δώρο, κυρίως με παραλήπτες τους γονείς σας. Όσο μεγαλώνουμε, τόσο περισσότερο μας αρέσει να γυρίζουμε πίσω. Κι όταν πρόκειται για εικόνες με τους γονείς σου και τις κολλητές σου είναι ότι πολυτιμότερο μπορείς να πάρεις ως δώρο. Φτιάξτε λοιπόν κάτι που να συγκεντρώνει στιγμές από το παρελθόν αλλά και το παρόν και κάντε το πιο ουσιαστικό δώρο που είναι ανεκτίμητο.Ελπίζω να σας άρεσε το παρτ,το αφιερώνω στην κολλητή μου,την Nenefelistarne ,με την οποία θα φτιάξουμε λεύκωμα,CU soon,Νελ!
KAMU SEDANG MEMBACA
Girly Things no2
AcakΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...