Γεια χαρά!
Κούκλες μου τι κάνετε;
Ελπίζω να σκίσετε στα διαγωνίσματα :)Χθες ηταν η χοροεσπερίδα μας,ηταν οκέι φάση
Παιδιά,κοιτάξτε τι έκανα με τις γάτες μου!
Καλές;
Σούπερ ανακοίνωση:Εγω με την StellaTzan αρχίσαμε ενα καινούργιο βιβλιο,το Science of styling
Πλιζ τσεκάρετε το :)Αρχίζω!
Σχόλια Πλιζ1. Σουρεάλ concept: Ντυθείτε, βαφτείτε και βγάλτε τις πιο τέλειες selfie, σε ότι πόζα σας έρθει, σε όποιο σημείο σας κάνει κλικ!
2. Κάντε spa στο σπίτι. Φτιάξτε μάσκες με υλικά που έχετε μέσα στο σπίτι.
3. Μπορείτε να χαζέψετε όση ώρα θέλετε στα social media(πρώην ή αγόρια που σας αρέσουν)!
4. Μπείτε youtube και δείτε DIY video!
5. Φτιάξτε μια λίστα με τα must πράγματα (ρούχα, παπούτσια, τσάντες, αξεσουάρ) που θέλετε να αποκτήσετε άμεσα και όταν θα έχετε πάλι λεφτά.
6. Καντε μαραθωνιο κομικς!
7. Ξεκινήστε το Sherlock.Ειναι καλυτερο απο το βιβλιο και πρωταγωνιστουν ο Benedict Cumberpatch και ο Martin Freeman (<3)
Nenefelistarne8. Είναι η τέλεια στιγμή για να κάνετε ξεκαθάρισμα ντουλάπας και γιατί όχι να ανταλλάξετε και ρούχα μεταξύ σας για κάποιο διάστημα, έτσι για να ανανεωθείτε!
9. Κάντε μια βόλτα στα μαγαζιά και κάντε window shopping και τσέκαρε τι θα αγοράσεις (όταν θα έχεις λεφτά).
10. Πηγαίνετε για έναν περίπατο.
11. Ξεκινήστε γυμναστική.
α) Δείτε κάποιο πρόγραμμα στο youtube.
β) Πηγαίνετε για τρέξιμο. Όταν είστε δυο έχετε κίνητρο και δεν θα βαρεθείτε.12. Πηγαίνετε για πικ νικ στον κοντινότερο προορισμό (αν μένετε κοντά σε βουνό). Μπορείτε να φτάσετε εκεί με ποδήλατο ή ακόμα και με τα πόδια.
13. Ανεβάστε video στο snapchat ή κάντε κάποιο αστείο video
14. Καντε τηλεφωνικές πλάκες!
15. Να μαγειρέψετε γλυκό, αλμυρό...ότι θέλετε!
16. Αν θέλετε να λαξαρετε επιστρατευστε δυο φιλενάδες,κουβέρτες και παγωτό και δείτε:Castle,Twin peaks,Sherlock και Doctor Who. Θα σας συνεπάρουν από το πρώτο επεισόδιο!
Άντε,φιλιά!
YOU ARE READING
Girly Things no2
RandomΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...