The face problem...

233 16 2
                                    

Αλό!Λοιπον,αποφάσισα να κάνω ενα mini beauty series και αυτο ειναι το δεύτερο παρτ (το πρώτο ειναι το προηγούμενο παρτ)

Εάν θελετε γράψτε μου στα comments ποιο θελετε να ειναι το επόμενο παρτ του beauty series και κερδίστε ενα καινούργιο εξωφυλλο για οποίο βιβλιο σας θελετε ή διαφήμιση για οποίο βιβλιο θελετε στο βιβλιο μας!Απαραιτητη προϋπόθεση:
vote&comment 💘

So,let's start,focks!

Βλεφαρίδες

1. Πες μου τον καλύτερο σου φίλο να σου ποιος είσαι!

Το ψαλίδι για βλεφαρίδες, είναι σίγουρα ο δικός σας καλύτερος φίλος. Το εργαλείο αυτό προσφέρει το μέγιστο όγκο στις βλεφαρίδες με φυσικό τρόπο, κάτι που μπορείτε να πετύχετε μόνες σας στο σπίτι σας και να επαναλάβετε μάλιστα, αν χρειαστεί, όσες φορές θελετε.Αυτό που χρειάζεται είναι αρκετή προσοχή κατά τη διάρκεια της κίνησης, η οποία ξεκινάει από την έξω πλευρά του ματιού με το ψαλίδι να βρίσκεται κοντά τις ρίζες των βλεφαρίδων. 

Tip: Για αποτέλεσμα που θα διαρκέσει περισσότερο, πριν εφαρμόσετε το ψαλιδάκι ζεστάνετε το ελαφρώς με το πιστολάκι για τα μαλλιά. 

2. Δείξτε λίγη υπομονή!

Κάντε ένα μικρό διάλειμμα ανάμεσα στις στρώσεις μάσκαρα που εφαρμόζεις για να δώσετε με αυτό τον τρόπο την ευκαιρία σε κάθε στρώμα να στεγνώσει δημιουργώντας μια κρούστα. Αν εφαρμόζετε τις στρώσεις συνεχόμενα το μόνο που θα καταφέρετε είναι να δημιουργήσετε μια άμορφη μάζα με «κομπάκια», ένα διόλου ευχάριστο αποτέλεσμα. 

3. Χτενίστε τις!

Αποφύγετε τις μάζες (τα λεγόμενα «κομπάκια») πάνω στις βλεφαρίδες σας, χτενίζοντάς τες με ένα ειδικό χτενάκι. Αφού εφαρμόσετε την πρώτη στρώση, περίμενε μερικά δευτερόλεπτα,βουρτσίστε τις βλεφαρίδες προσεχτικά με φορά προς τα επάνω και έξω και στη συνέχεια εφαρμόστε την επόμενη στρώση. 

Tip: Όσο χτενίζεται, κουνείστε το χέρι σας ελαφρά δεξία και αριστερά για να εισχωρήσουν όλες οι βλεφαρίδες στα δοντάκια της χτένας.

4. Μια μάσκαρα και άγιος ο Θεός!

Ο μύθος που θέλει να χρησιμοποιούμε διαφορετικές μάσκαρες για να εκμεταλλεύεστε τις ιδιότητες της καθεμίας ήρθε η ώρα να καταρριφθεί!Οι συνδυασμοί αυτοί, τις περισσότερες φορές, δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα καθώς άλλο σχήμα δίνει το ένα βουρτσάκι, άλλο το άλλο. Βλεφαρίδες είναι αυτές, μπερδεύονται!

Girly Things no2Where stories live. Discover now