Πως να εξαφανισετε τους μαυρους κυκλους!

723 39 2
                                    

Γεια σας!

Είμαι Αθηνα!

Τις φωτό θα της ανεβάσω όταν βρω Ίντερνετ.

Λοιπόν,αρχίζω!

Κρύα φακελάκια τσαγιού
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μειώσετε τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια και το πρήξιμο , στο σπίτι σας . Ένας τρόπος είναι να εφαρμόσετε κρύα φακελάκια τσαγιού στα μάτια σας . Βυθίστε τα φακελάκια του τσαγιού σε κρύο νερό και τοποθετήστε τα στα μάτια σας για περίπου 15 λεπτά . Με αυτό τον τρόπο θα ανανεώσετε την περιοχή κάτω από τα μάτια και θα μειώσετε το πρήξιμο .

Αγγούρι
Το αγγούρι είναι ένα πολύ καλό στυπτικό για το δέρμα και διαθέτει λευκαντικές ιδιότητες . Για γρήγορη θεραπεία των μαύρων κύκλων , μπορείτε πάντοτε να βασίζεστε στο αγγούρι .Πάρτε ένα φρέσκο ​​αγγούρι , κόψτε σε χοντρές φέτες και διατηρείστε τες στο ψυγείο για μισή ώρα . Στην συνέχεια , τοποθετείστε τις φέτες γύρω από τα μάτια για περίπου 10 λεπτά . Τέλος πλύνετε την περιοχή των ματιών με καθαρό νερό . Αυτή η θεραπεία θα έχει μία χαλαρωτική και αναζωογονητική επίδραση στο δέρμα .Ένας άλλος τρόπος είναι να εφαρμόσετε χυμό αγγουριού , γύρω από τα μάτια για περίπου 10 έως 15 λεπτά . Στην συνέχεια πλύνετε την περιοχή των ματιών με χλιαρό νερό .Για καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να αναμίξετε χυμό αγγουριού με χυμό λεμονιού σε ίσες ποσότητες . Στην συνέχεια εφαρμόστε τον χυμό με ένα κομμάτι βαμβάκι στους μαύρους κύκλους . Αφήστε το για 15 λεπτά και στην συνέχεια ξεπλύνετε με νερό . Εφαρμόστε την θεραπεία για μια εβδομάδα και γρήγορα το πρήξιμο των ματιών και οι μαύροι κύκλοι θα εξαφανιστούν .

Χυμός πορτοκαλιού
Όχι μόνο αποτελεί μία σπουδαία πηγή βιταμίνης C αλλά επίσης αποτελεί ένα κατάλληλο μέσο για να εξαλειφτεί κάθε σημάδι κούρασης από τα μάτια . Φτιάξτε ένα μίγμα από χυμό πορτοκαλιού και γλυκερίνης . Εφαρμόστε λίγο από το μίγμα στην πρησμένη περιοχή των ματιών σας , τρεις φορές την εβδομάδα . Λίγο αργότερα , η εμφάνιση γύρω από τα μάτια , θα βελτιωθεί αισθητά .

Ντομάτα
Μια από τις καλύτερες παρασκευές , για την αντιμετώπιση των μαύρων κύκλων στα μάτια είναι η πάστα ντομάτας . Παρασκευάζεται με φρέσκια ντομάτα και λίγο χυμό λεμονιού ( μπορείτε επίσης για καλύτερο αποτέλεσμα να προσθέσετε μια μικρή ποσότητα σκόνης κουρκούμης και gram αλεύρι αλεύρι από ρεβύθια ) Απλώστε λίγο από το μίγμα , γύρω από τους μαύρους κύκλους και αφήστε το για 10 έως 15 λεπτά . Εκτελέστε αυτή την φυσική θεραπεία σε καθημερινή βάση και οι μαύροι κύκλοι θα φύγουν .Επίσης στην εξάλειψη των μαύρων κύκλων βοηθάει η κατανάλωση ενός ποτηριού χυμού ντομάτας με λίγα φύλλα μέντας , χυμό λεμονιού και αλάτι . Ο χυμός αυτός όμως πρέπει να καταναλώνετε αμέσως μετά την παρασκευή του , για καλύτερο αποτέλεσμα .

Girly Things no2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora