Καλημέρα κορίτσια!
Σε μια εβδομάδα εχουμε Χριστούγεννα!
Τα νέα μας!
Η καινούργια μας σελίδα στο φβ!Οποια ενδιαφέρεται να μπει να μου στείλει μήνυμα (δεν είναι δημόσια ομάδα) για να την προσθέσω :)
Έχει ανεβεί το πρώτο βίντεο!Μια μικρή ανακοίνωση:
Παρτ που θα ανέβουν την επομενη εβδομάδα:
23/12:Πως να φτιάξετε Χριστουγεννιάτικες κάρτες!24/12:Πως να διοργανώσετε ενα μπαζάρ ανταλλαγών με τις φίλες σας!
Το διάστημα 25-30 δεν θα ανεβεί παρτ λόγω γιορτών και διαγώνισμα των στο φροντιστήριο!
Επίσης πριν αρχίσω θελω να σας προτείνω κατι.Αυτες τις μέρες για να περάσουμε όλοι καλα Χριστούγεννα καλο θα ηταν να συμμετέχετε εθελοντικά όπου μπορείτε,να προσφέρετε την βοήθεια σας!Εαν το κάνετε ήδη συγχαρητήρια,είστε πολυ αξιόλογες :)
Αρχίζω λοιπόν!
1)Αρχικά,τα κάλαντα!Ποτε δεν θα είστε αρκετά μεγάλες για να σταματήσετε να τα λέτε!Παρτε την κολλητή σας,φορέστε Χριστουγεννιάτικα σκουφάκια και πάρτε εις βαρνα όλη την πόλη (στα καταστήματα δίνουν αρκετά,στα σπίτια πολλές φορές δίνουν μελομακάρονα)
2)Παππουδογιαγιαδοθειοιθειες!Ολο και κατι θα σας δώσουν!
3)Πουλήστε κέικ και χειροποίητα στολίδια στους συμμαθητές σας!
4)Βάλτε στόχους:Ας πούμε:την τάδε μέρα θα ξοδέψω μόνο τόσα € ή μέχρι τότε θα έχω μαζέψει τόσα € !
5)Αντί να ξοδέψετε μια περιουσία σε Χριστουγεννιάτικα δώρα,κάντε regifting (βάλτε σε ενα ωραίο πακέτο κατι που δεν θέλετε,τυλίξτε το και ταταμ!Ετοιμο!)
6)Μην αγοράσετε κάρτες,φτιάξτε με τα χεράκια σας,στοιχηματίζω οτι θα είναι πιο γαματες!
Ή στείλτε μειλ,είναι πιο οικολογικό!Ισως να ανεβάσω παρτ για DIY κάρτες.7)Ανεβάστε την ταρίφα φέτος.Αντι να σας δώσουν 100€ για δώρο οι γονείς σας,μπορείτε να τους ζητήσετε 120€ !
8)Οπως κάθε γιορτές θα θέλετε να ξοδέψετε ο,τι έχει και δεν έχει το πορτοφόλι σας σε ρούχα,σωστά;
Αντί για αυτο,διοργανώσετε ενα χριστουγεννιάτικο μπαζάρ με ανταλλαγές!Και όχι μόνο για ρούχα!Κεικ,σοκολάτες,βιβλία,παπούτσια,επιτραπέζια,μακιγιάζ...απ'όλα!Για ο,τι παρτ θέλετε,στείλτε μήνυμα <3
YOU ARE READING
Girly Things no2
RandomΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...