Καλημέρα κουκλες μου!
Τι κάνετε;
Άρχισαν τα διαγωνίσματα;
ΕΜΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΔΥΟ ΓΑΜΩΤΟ!Ουφ!Α παιδιά,εγω και η Nenefelistarne σας συνιστούμε να διαβάσετε το Νυχτερινό σχολειο,είναι σούπερ ουαου σπέσιαλ!
Έχω σκοράρει ορισμένες που νομιζω οτι θα το λατρέψουν!
Τέρμα η πολυλογία όμως!
ΑΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΤ!
ΓΙΟΥΧΟΥΥΥΥΥ!Είναι η κολλητή σου ομοφυλοφιλη; Πώς μπορείς να το ξέρεις; Υπάρχουν σημάδια; Εννοείται πως ό,τι θέλει ας είναι η κοπέλα. Εμείς εδώ λέμε αν υπάρχει τρόπος να ξεχωρίσεις αν είναι ομοφλοφιλη, το ξέρει και ντρέπεται να σου το πει. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, μπορείς να εντοπίσεις από συγκεκριμένα σημάδια ότι είναι συνειδητοποιημένη ομοφυλόφιλη και να τη βοηθήσεις να ξεκινήσει η κουβέντα ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στις σχέσεις σας, ίσα – ίσα να βαθύνει κι άλλο η φιλία σας.
Τα κορίτσια που έχουν διαλέξει να δοκιμάσουν μια άλλη σεξουαλικότητα, συνήθως καίγονται να το πουν σε όλους. Είναι όμως πολύ, πολύ δύσκολο. Με τους άντρες φίλους τους, όσο και να φαίνεται παράδοξο, είναι πιο εύκολα τα πράγματα. Γιατί ό,τι και να έχουν αποφασίσει, τους φίλους τους γιατί να τους ενδιαφέρει; Μπορούν να συνεχίσουν τη φιλία τους κανονικά.
Με τις φιλενάδες όμως είναι διαφορετικά και είναι πιο δύσκολα. Μια κοπέλα που είναι ομοφυλοφιλη, έχει τον φόβο πως αν το εκμυστηρευτεί στη φίλη της, αυτή αμέσως θα θεωρήσει ότι κάθε κίνηση μπορεί να είναι ερωτική. Μπορεί πριν μάθει το «μυστικό», οι δυο φίλες να κοιμούνται και στο ίδιο κρεβάτι, όπως το συνηθίζουν οι κοπέλες, στις διακοπές για παράδειγμα. Αν όμως μαθευτεί πως η μία είναι ομοφυλοφιλη, μήπως η σωματική οικειότητα θεωρηθεί «πονηρή»; Αυτός είναι ο βασικός λόγος που τα κορίτσια που έχουν «εναλλακτική»σεξουαλικότητα προτιμούν να το κρατούν μυστικό από τις φίλες τους.
Στην πραγματικότητα είναι εντελώς κουτό να νομίζουμε ότι μια κοπέλα που είναι ομοφυλοφιλη βλέπει όλες τις φίλες της σαν ερωτικά αντικείμενα. Αν είναι δυνατόν. Οι φίλες είναι φίλες, και το τι γίνεται στην ερωτική ζωή της κοπέλας είναι ένα εντελώς ξεχωριστό θέμα. Ακριβώς δηλαδή όπως και σε όλες τις άλλες μορφές των σχέσεων. Μια κοπέλα ετεροφυλόφιλη, δεν κοιτάει κάθε αρσενικό που περνάει, κοιτάζει αυτόν που θέλει και την θέλει κι εκείνος. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ομοφυλοφιλες. Η ομοφυλοφιλία, αντίθετα με τα ανόητα στερεότυπα, δεν προκαλεί καμιά «έκλυση των ηθών». Οι ομοφυλοφιλες ξέρουν πού να στραφούν και ποιες να αγαπήσουν, ακριβώς όπως και οι ετεροφυλόφιλες.
1 -Μονό σκουλαρίκι στο αριστερό αυτί
Είναι το πρώτο αναγνωριστικό, στο παγκόσμιο γλωσσάρι των ομοφυλοφιλων. Δεν μιλάμε για δύο διαφορετικά σκουλαρίκια, μιλάμε για ένα και μόνο στο αριστερό αυτί. Πρόκειται για πολύ παλιό «σήμα», από τα χρόνια που το «αριστερό» είχε ταυτιστεί με το «διαφορετικό» - ενώ ό,τι «δεξί» ήταν και συμβατικό ταυτόχρονα.
2- Βραχιολάκι στο αριστερό πόδι
Παρακαλούνται τα trendy κορίτσια που βάζουν βραχιολάκια στα πόδια τους να μην στολίζουν το αριστερό ποδαράκι. Αν το κάνουν, να μην παραξενεύονται που διάφορες ωραίες γυναίκες τους λένε στα μπαρ να χορέψουν. Πρόκειται επίσης για αναγνωριστικό μεταξύ ομοφυλοφιλων. Το αριστερό πόδι, όπως και το αριστερό αυτάκι, με τα κοσμήματα που φιλοξενούν «μιλούν» για την ομοφυλοφιλικη ιδιότητα.
3 – Φουλάρι στην αριστερή πίσω τσέπη του παντελονιού
Πάλι αριστερά, βέβαια. Είναι συνηθισμένο tip για τη βραδινή έξοδο, γιατί όσο να 'ναι, είναι χρήσιμο μέσα σε πολύ κόσμο να ξεχωρίζει αν είναι ή όχι μια κοπέλα συγκεκριμένου προσανατολισμού. Μπορεί έτσι να κάνει γνωριμίες που να την ενδιαφέρουν και ένα φουλαράκι που προεξέχει από την αριστερή τσέπη δίνει ευκαιρία για προσέγγιση .
4 - Κοσμήματα με διπλό πέλεκυ
Ο διπλούς πέλεκυς – ή Λάβρυς, όπως είναι το κανονικό του όνομα, είναι το λεγόμενο Κρητικό Τσεκούρι, που αποτελεί και το πρώτο, κύριο και αναλλοίωτο σύμβολο της απανταχού της γης μητριαρχίας. Είναι και σύμβολο της Σελήνης, επίσης. Και των ομοφυλοφιλων, βεβαίως. Στα μαγαζιά με είδη λαϊκής τέχνης τα πουλάνε κατά κόρον, σε σκουλαρίκια, κρεμαστά, δαχτυλίδια και ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Και οι λεσβίες τα λατρεύουν. Φοράνε ένα κόσμημα που τους δίνει δύναμη, που αυτές ξέρουν πολύ καλά τι σημαίνει και όσοι είναι άσχετοι τις ρωτάνε αν είναι heavy metal! Εντάξει, έχει πλάκα!
ESTÁS LEYENDO
Girly Things no2
De TodoΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...