Αλόχα!
Τι κάνετε;Τώρα όλοι είμαστε σε διακοπές,εκτός από τα παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες,ζιχ...και εμένα δίνει ο αδερφός μου για ιατρική και κορίτσια ειλικρινά,τους έχουν *μπιπ* ανάποδα φέτος!
Μια φίλη μου ανέβασε αυτό,OMG τα σιχαίνομαι τα μαθηματικά...
Εσάς ποιά είναι τα αγαπημένα σας μαθήματα;
Σχετικά με το πάρτ,θεωρώ ότι πριν πάθουμε κρίση πανικού για την παραλία,οφείλουμε να γουρουνιάσουμε λίγο,ιδιαιτέρως αν για οποιοδήποτε λόγο θα περάσουμε ένα κουραστικό καλοκαίρι (πανελλήνιες 2019,τελευταίο καλοκαίρι ξεκούρασης!) με διάβασμα για Πανελλήνιες,διπλώματα ξένων γλωσσών,κ.λ.π.
Σας προτείνω να καλέσετε μια ή περισσότερες φίλες σας στο σπίτι και να δείτε ταινίες απολαμβάνοντας αυτά που ΕΣΕΙΣ θα έχετε φτιάξει!
Let's start then!
Πως να φτιάξετε σπιτικά χάμπουργκερς
Υλικά:
300 γρ. κιμάς μοσχαρίσιος
1 κ.σ. worcestershire sauce
Αλάτι και πιπέρι ανάλογα με το γούστο σας
1 κ.γ. ρίγανη τριμμένη
4 κ.σ. γιαούρτι στραγγιστό
2 κ.σ. μαγιονέζα
1-2 κ.γ. μουστάρδα
1 κ.γ. κέτσαπ
1 καρότο τριμμένο
4 φύλλα Σαλάτα (μαρούλι)
4 στρογγυλά ψωμάκια
4 φέτες τυρί cheddar ή άλλο τυρί τοστ
Εκτέλεση:
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε τον κιμά, αλάτι, πιπέρι, ρίγανη και τη worcestershire sauce και πλάθουμε 4 μπιφτέκια πάχους 1-1 1/2 εκατοστού.
Τα ψήνουμε για περίπου 5 λεπτά από την κάθε πλευρά σε αντικολλητικό τηγάνι μέχρι να ροδίσουν καλά. Τα πατάμε συχνά με σπάτουλα για να βγάλουν τα υγρά τους και να ψηθούν καλά.
Σε άλλο μπολ, προσθέτουμε το γιαούρτι, μαγιονέζα, μουστάρδα και ανακατεύουμε καλά για να φτιάξουμε τη σως.
Ψήνουμε τα ψωμάκια στο γκριλ ή στην ψηστιέρα για πολύ λίγο μέχρι να ροδίσουν. Αλείφουμε την κάτω πλευρά από τα ψωμάκια με τη σως και από πάνω βάζουμε μία φέτα τυρί. Συνεχίζουμε με το μπιφτέκι και το φύλλο της σαλάτας.
Τέλος ανακατεύουμε το τριμμένο καρότο με την εναπομείνασα σως και βάζουμε από μία κουταλιά πάνω στη Σαλάτα.
Κλείνουμε τα χάμπουργκερ, πλένουμε τα χέρια μας και τρώμε.
Λίγα μυστικά ακόμα
Αν μέχρι να κάνετε όλα αυτά τα βήματα, τα υλικά σας έχουν ψιλοκρυώσει, τα ζεσταίνετε για 30΄ στο φούρνο μικροκυμάτων.
Σερβίρουμε με πατάτες τηγανιτές ή για ακόμα καλύτερα με Τηγανιτές πατάτες χωρίς τύψεις.
Το καλύτερο τυρί για την περίπτωσή μας είναι το Cheddar. Αντ' αυτού βάζω Gouda και απ' ότι κατάλαβα από το ρυθμό που το καταβρόχθισε τις προάλλες ο αδερφός μου, ήταν εξίσου καλό και νόστιμο.
Τα μπιφτέκια αυτά κάνουν μόνο για χάμπουργκερ επειδή είναι στεγνά και σκέτος κιμάς και χρειάζονται οπωσδήποτε κάποια σως για να "γλιστράνε".
Αν δεν σας αρέσει το δικό μου μείγμα, βάλτε σκέτη κέτσαπ ή μουστάρδα ή μαγιονέζα με πίκλες κλπ. Επειδή μία εποχή μου άρεσαν πολύ τα χάμπουργκερ των Mac Donald's αλλά δεν μου άρεσε που ήταν τόσο στεγνά έκανα πολλά και ομολογώ αποτυχημένα πειράματα μέχρι να καταλήξω σε αυτή τη συνταγή. Εμένα μου αρέσει πολύ! Δοκιμάστε τα.
ESTÁS LEYENDO
Girly Things no2
De TodoΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...