Γειά σας!Σαμία εδώ!
Λοιπόν,έχουμε πολλάαααααααα νέα
#1 Η νικήτρια του φωτογραφικού μας διαγωνισμού είναι η...
And that's her superb photo!
#2 Εάν μπορείτε,τσεκάρετε την ιστορία αυτής της υπέροχης καινούργιας συγγραφέα,την hamster252006 !
(ναι,εγώ το έφτιαξα,εάν χρειάζεστε κάποιο εξώφυλλο πείτε το,έχω cover shop!)
#3 Αυτό είναι δικό μου νέο,αλλά μπορείτε να το εφαρμόσετε και εσείς!
#4 Ανακάλυψα ένα σούπερ χτένισμα,εντελώς ρετρό!
Κάντε δύο πλεξούδες και μετά κάντε τις κεφτεδάκια!
Εγώ είμαι η κοπέλα από κάτω!
Βήμα 1ο
Επιλέξτε το κερί, τι χρώμα κορδέλα ή σχοινί θα θέλατε και ένα ξύλινο διακοσμητικό σχεδιάκι. Επίσης, θα χρειαστείτε χρωματιστές κορδέλες, διακοσμητικά μπαλάκια και ίσως κάποιο ματάκι. Τέλος, μην ξεχάσετε το θερμοκολλητικό σας πιστόλι.
Βήμα 2ο
Με το θερμοκολλητικό πιστόλι, κολλήστε τη μία άκρη της κορδέλας(σχοινί, σπάγκος) και ύστερα περιστρέψτε την πολύ σφιχτά γύρω από το κερί. Μόλις «ντύσετε» το μεγαλύτερο μέρος του κεριού, κολλήστε ξανά με το πιστόλι και τη δεύτερη άκρη της.
Βήμα 3ο
Χρησιμοποιήστε ξανά το ειδικό πιστόλι για να κολλήσετε το ξύλινο διακοσμητικό που έχετε επιλέξει και αφήστε το για λίγο να στεγνώσει.Βήμα 4ο
Φτιάξτε έναν πολύ ωραίο φιόγκο με τις κορδέλες που έχετε επιλέξει και προσθέστε στις άκρες του όλα τα υπόλοιπα μικρά κρεμαστά(ματάκι, μπίλιες, χρυσά διακοσμητικά). Μόλις είναι έτοιμος, με το ειδικό πιστόλι και πάλι, κολλήστε τον πάνω στην ξύλινη φιγούρα.Βήμα 5o
Τοποθετήστε τη λαμπάδα μέσα σε ένα ξύλινο κουτί και παραδώστε την στην τυχερή... βαφτιστήρα!
Tip: Μη διστάσετε να παίξετε με υφάσματα και χρώματα, αφού η λαμπάδα θα σας θα γίνει ακόμη πιο φαντασμαγορική.Αυτές είναι οι δικές μου λαμπάδες!
Αυτά,λοιπόν,τουλουμπάκια μου!
Εάν σας αρέσει πατήστε το 🌟 και αφήστε 💬
Καλό Πάσχα!
Samia
YOU ARE READING
Girly Things no2
RandomΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...