Αρχιζετε ιδιαιτερα;Useful advices!

448 30 2
                                    

Hello,focks!

Τι κάνετε;Πως πάνε τα ψώνια για τα σχολικά σας;

Λοιπόν,κούκλες.Εκανα ιδιαίτερα για τρία χρόνια και βρήκα μερικά tips που κάνουν το μάθημα τέλειο!

Πρώτον,υπάρχουν δυο είδη καθηγητών ιδιαίτερων.Ο νεαρός καθηγητής/τρια που γίνονται στην κυριολεξία χαλί να τους πατήσεις και αυτός/αυτή που ξέρει να κάνει μάθημα και έχει δικό του τροπο.

Ιδού τα tips μου:

->Εάν σας κάνει ξενόγλωσσα μαθήματα,μπορείτε να αφιερώσετε 10' στο τέλος του μαθήματος για να δείτε ένα βίντεο της αγαπημένης σας youtuber για να αποκτήσετε το σωστό accent!

->Επίσης,μπορείτε να φτιάχνετε μερικές flashcards με τα sos και να τις μελετάτε και να σας εξετάζουν,ειλικρινά είναι φανταστικές.

Extra tip->χρησιμοποιήστε άσπρες οικονομικές κάρτες που τις πουλάνε με το κουτί και χρωματιστά στύλο!

->Σας συνιστώ να πάρετε Α4 τετράδια από αυτά που έχουν το στυλ βιβλίου,καλύτερα πάρτε μερικά με ωραία σχέδια,να σας κάνουν να χαμογελάτε όταν τα ανοίγετε.

->Μην ντρέπεστε τον καθηγητή/τρια σας.Και αυτοί είναι αγχωμένοι για το τι στυλ μαθητή θα είστε.Να την εμπιστεύεστε.

->Μην πιάνετε ψιλή κουβέντα ΟΛΗ την ώρα,προσπαθήστε να κάνετε focus

->Εάν σας προσφέρει συνεχώς κεράσματα μην τα δέχεστε,από την εμπειρία μου σας λέω ότι αν τρώτε δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε.

->Ζητήστε τον αριθμό και το μειλ του/της για περίπτωση ανάγκης.Για οποιαδήποτε απορία να πάρετε τηλέφωνο.

->Να κάνετε edmodo.Ειναι κάτι σαν ηλεκτρονική τάξη.Μπορει να σας βάζει ειδικά διαγωνίσματα,να σας στέλνει υλικό κλπ.

->Να ζητάτε αντί για τις all-time εκθέσεις (όσο αφορά τα φιλολογικά και τα ξενόγλωσσα) ηλεκτρονικές εργασίες (PowerPoint)

->Μην κανονιζετε βραδινά μαθήματα εκτός κι αν είναι ανάγκη.Καλυτερα τα μεσημέρια που έχετε και πιο φρέσκιες τις γνώσεις από το μάθημα.

Παιδιά,ελπίζω να σας άρεσαν οι ιδέες μου,σας λατρευωωωω

Girly Things no2Onde histórias criam vida. Descubra agora