Καλησπέρα!
Συγγνώμη που δεν ανέβασα νωριτερα,αλλα είχα διάβασμα (τεστ,γκρρρρ)Παιδιά έχω ενα γαματο νεο όσο αφορά την ιστορια μας!Εφτιαξα το τρέιλερ!Θα το βρείτε στο προφίλ μας στο fb (Samfromstars).Δεν μπόρεσα να το ανεβάσω,αλλα το ανέβασε μια φίλη μου και εγω το κοινοποίησα!Ελπιζω να σας αρεσει!
Για ο,τι θέματα έχετε στείλτε μου μήνυμα,μου αρεσει να βοηθάω!
Λοιπόν,αρχίζω!
Συνηθισμενο σεναριο:
Ξυπνατε και η φωνη σας ακουγεται χαλια και ειστε πτωμα.Η μαμα σας σας δινει ενα σωρο φαρμακα και ολη μερα βλεπετε τηλεοραση,oh my goodness,τι θλιβερη προοπτικη...Καινουργιο σεναριο:
Δεν περνατε μια φριχτη μερα,εχετε αλλωστε τοσα πολλα πραγματα να κανετε!Πρωτα απο ολα χρειαζεστε ενα καλο χουζουρι για να στανιαρετε,ψεματα;
Ι'm on top of the world!Υστερα χρειαζεστε ενα ωραιοτατο πρωινο.Χρειαζεστε ουδετερες γευσεις,οπως φρυγανιες με τυρι κρεμα,μπανανες και μηλα.
Επισης μπορειτε να κανετε ενα ζεστο ζεστο μπανιο.Κοιταξτε στο Girly Things 1 το παρτ Μπανιο της Κλεοπατρας,θα σας δωσει μερικα tips.
Μπορειτε να κανετε μαραθωνιο κομικς,να σερφαρετε στο ιντερνετ, να παιξετε χαζοπαιχνιδα στο κινητο σας,να βαλετε την αγαπημενη σας ταινια και να κλεισετε τον ηχο και να λετε ΕΣΕΙΣ τα λογια.
And μπορειτε να κανετε DIYs,να βαψετε τα νυχια σας (πρεπει να μεινετε ακινητη ολη μερα,εκμεταλευτειτε το!),να αφοσιωθειτε ψυχη τε σωματι στο Wattpad και στα βιβλια σας,να κανετε οποια τυχον δουλεια-αγγαρεια την οποια μπορειτε να κανετε καθιστη και φυσικα να κανετε karaoke με ολη την δυναμη της φωνης σας.
Εαν εχετε ζωακι παρτε το στο κρεβατι μαζι σας,ερευνες λενε πως τα ζωα βοηθανε τους ασθενεις να θεραπευτουν πιο γρηγορα.Α μην φοβαστε,δεν κολλανε τιποτα!
Εαν εχετε αδερφακι,ευκαιρια να περασετε λιγο ποιοτικο χρονο μαζι.
Και ετσι θα περασετε μια τελεια και ξεκουραστη μερα,να σαπισετε με την ησυχια σας...υπεροχη προοπτικη!
Κοριτσια ελπιζω να σας αρεσε το παρτ,γραψτε σχολιο και πειτε μου καμια ιδεα για παρτ,τα λεμε <3
YOU ARE READING
Girly Things no2
RandomΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...