Καλημέρα!!!
Τι εβδομάδα και αυτή...τι ντυθήκατε την ΤσικνοThursday;Ναι αυτο το παρτ έπρεπε να το ανεβάσω πιο πριν...τι να γίνει,οι αποκριες δεν τελείωσαν ακόμη!Πήρατε βαθμους;
Εμείς πήραμε,τα νεύρα μου!Θα είχα βγάλει 19,αλλα τα #%+=?$£¥@ μαθηματικά και η χημεία μου χάλασαν το μέσο όρο!
Α ναι...σήμερα βγαίνουν τα αποτέλεσμα του διαγωνισμού παραμυθιού...
Κοιτάξτε την πάνω πάνω εικόνα πριν προχωρήσετε παρακάτω
Μην κάνετε ζαβολιές
1η θέση:SBLina διότι είχε πολυ συγκινητικό περιεχόμενο!
2η θέση:ElpiKapa γιατι σε κανει να θέλεις να γράψεις και εσύ!
3η θέση:ioanna451 μιας και δίνει μια άλλη οπτική σε ενα γνωστό παραμύθι!
Αφιερώνω αυτό το τραγούδι στις νικήτριες,σε όσες συμμετείχαν και σε όσες ήθελαν να συμμετέχουν,αλλά δεν είχαν χρόνο!
https://www.youtube.com/watch?v=Jmd4OLzhQw0
Αυτά λοιπόν!Πολλα συγχαρητήρια!Οσες δεν νίκησαν δεν πρέπει να στεναχωριουνται,τα γραπτά τους ηταν σούπερ!
Αρχίζω σιγά σιγά...
'20ς:Τι πιο
πρωτότυπο;Παρτε μια στέκα με ενα ασημί καπελάκι ή ενα μαύρο καπέλο με στρας,μια μακριά γούνινη λωρίδα (απο αυτες τις πουπουλενιες που είναι σαν γιρλάντες) και ενα μακρύ ψεύτικο τσιγάρο και είστε έτοιμες!Το μαλλί πρέπει να είναι ένας πλάγιος κεφτές ή να είναι μια ψηλη αλογοουρα και το μακιγιάζ πρέπει να είναι ανοιχτή σκιά και σκούρο κραγιόν.Αφρικανα:Μονο τα αγόρια θα ντύνονται ετσι;ΟΧΙ!
Βαψτε το πρόσωπο σας με φούμο,φορέστε ζωηροχρωμα ρούχα και δέστε ενα φουλάρι στο κεφάλι σας σαν τουρμπάνι.Το μακιγιάζ πρέπει να είναι σκούρα σκιά και κραγιόν.Αναρχικό στοιχείο:Ωρα να πάρει δράση ο εφηβικός εαυτός σας!Θα χρειαστείτε ενα ψεύτικο ρόπαλο και μια μάσκα που να έχει κενό μονο στα μάτια.Φορεστε μαύρα ρούχα.Δεν χρειαζεται να βαφτειτε,το πολυ πολυ βάλτε λίγη ανοιχτή σκιά στα μάτια.
Χίπισσα:Βάλτε τα πιο ζωηροχρωμα ρούχα σας!Θα χρειαστείτε ενα λουλουδάτο στεφάνι και πολλα κοσμήματα.Βαλτε πολυ παρδαλή σκιά,κατι ελαφρύ στα χείλη και ζωγραφιστε ενα σήμα της ειρήνης με μολύβι ματιών.
Ζωγραφος:Ολοι μας εχουμε μια καλλιτεχνική φύση...
Βάλτε ενα τζιν πουκάμισο με ενα μονόχρωμο παντελόνι,ενα παρδαλό φουλάρι ή ενα μακρύ κολιέ και κάντε τα μαλλια σας ενα κότσο στον οποίο θα προσθέσετε ενα πινέλο ή φορέστε ενα μπερέ.Να κρατάτε μια παλέτα και ενα πινέλο.Το μακιγιάζ σας πρέπει να είναι πολυ χρωματιστό εάν θέλετε Βαψτε μέρη του προσώπου σας κίτρινα,πράσινα,ροζ...Πανκιό:Μαύρο,μαύρο,μαύρο...Βάλτε ενα σορτσάκι με ενα διχτυωτό καλσόν ή με μια μίνι φούστα,μια ημιδιαφανές μαύρη μπλούζα με ενα τοπ απο μέσα ή μια στενή μαύρη μπλούζα με κάποιο συγκρότημα.Το μακιγιάζ πρέπει να είναι και αυτο σκούρο.Βαλτε μια παχιά στρώση κονσιλερ ή κάντε smokey look (έχω ανεβάσει παρτ για αυτο στο Science of styling βιβλιο μου) και βάλτε μάσκαρα και λίγο λιποζάν στα χείλη.Το μαλλί σας πρέπει να είναι κάτω ή ν α είναι πιπί άσεμνο σε μια ψηλή αλογοουρά με μερικες τούφες να πέφτουν.
Κιτς:Ωρα να ξεθαψετε ο,τι πιο εξαντλεί έχετε στην ντουλάπα!Βαλτε ψεύτικες βλεφαρίδες με γκλιτερ,μια ροζ περούκα και Βαψτε τα νύχια σας με διαφορετικό χρωμα/σχέδιο το κάθε νύχι.Βαλτε πολυ ρουζ,σούπερ φούξια κραγιόν !
Άνθρωπος των σπηλαίων:Γυρίζουμε χιλιάδες χρονια πίσω!Βαλτε μπεζ ρούχα,φορέστε μια στέκα με ενα κόκαλο και κάντε τα μαλλια σας μπούκλες και κρατάτε ενα ρόπαλο.Το μακιγιάζ πρέπει να είναι απόλυτα φυσικό!
Τραγουδίστρια της ροκ:Το άκρος αντίθετο!Βαλτε σκούρα ρούχα,ενα μαύρο σκισμένο κολάν με ενα στενό τοπ και ενα πουκάμισο δεμένο στη μέση με ενα μαύρο σκούφο και ενα ψεύτικο μικρόφωνο στο χέρι!Και το ανάλογο μακιγιάζ φυσικά...
Τσιγγάνα:Τελος,η στολή της τσιγγάνας είναι πολυ πρωτότυπη!Βαλτε μια παλιά μακριά φούστα,κάντε τα μαλλια σας κατσαρά,φορέστε μια μπανάνα ή ενα λουλούδι και κρατήστε ενα ντέφι!Το μακιγιάζ πρέπει να είναι πολύχρωμο!
Πολλά φιλάκια με σερπατίνες!Καλές απόκριες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εάν σας αρεσε το παρτ,πατήστε το 🌟 και αφήστε ενα γλυκό 💬
Samia
BẠN ĐANG ĐỌC
Girly Things no2
Ngẫu nhiênΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...