Γεια σας τουλουμπακια❤️!
Πως περνάτε τις διακοπές σας;Εγώ τέλεια,αν και νιώθω τύψεις επειδή δεν έχω διαβάσει σχεδόν τίποτα και πάω β λυκείου άρα έχω διάβασμα...κατά τ'αλλα όμως περνάω σούπερ!Να μην ανοίξουν ποτέ τα σχολεία,ε;
Σε αυτό το παρτ τουλουμπακια,θα μιλήσουμε για τις λαμπάδες.
Λοιπόν,δεν ξέρω για εσάς,εγώ είμαι ο τύπος που φτιάχνει λαμπάδες για όλο τον κόσμο!Για αυτό χρησιμοποιώ πολύ λεπτά και φτηνά κεριά.Μην κάνετε την ίδια πατάτα,σπάνε πολύ εύκολα!Και μην κάνετε την εξίσου χαζή πατάτα που έκανα εγώ,να αγοράσετε υλικά,αλλά όχι χάρτινες μακρόστενες σακούλες για να τις βάζετε μέσα και μετά να ψαχνεστε!
Εγώ προσπαθώ η κάθε λαμπάδα να έχει κόστος μαζί με την σακούλα γύρω στα 2€.
Το σχέδιο είναι υποκειμενικό,ας πούμε μια φίλη μου φτιάχνει κοσμήματα και τα βάζει σε σακουλάκια που τα δένει πάνω στην λαμπάδα,ή βάζει δειγματακια από κρέμες προσώπου,αντιηλιακό και αφρόλουτρο.
Εγώ προσωπικά πέρυσι και φέτος προτίμησα αυτά τα σχέδια που βλέπετε στην εικόνα πάνω,πήρα το παλιό iPhone 📱 του αδερφού μου και δεν έχω μάθει ακόμα πως να βάζω φωτό στο κείμενο,τέρμα άχρηστη 😂
Πηγαίνετε στο χαντραδικο της περιοχής σας,όλα τώρα έχουν βγάλει λαμπάδες και υλικά.Χρησιμοποιηστε γερή κόλλα,χρωματιστές λαμπάδες και υλικά της επιλογής σας!Συνιστω μια πιο γερή κόλλα από UHU.
Εάν επιλέξετε να κάνετε αυτό που έκανα εγώ με το μπουκαλάκι,μέσα στο χαρτάκι (να έχει υφή ακριβώς σαν Α4,αλλιώς δεν θα διπλώσει όπως πρέπει) γράψτε ευχές (εάν θέλετε,μπορείτε να γράψετε ο,τι γουστάρετε,όπως ποιήματα,στιχάκια,μαντινάδες (εάν βρίσκεστε στην ηλιόλουστη Κρήτη όπως εγώ ☀️)
Εγώ έγραψα:
Καλή Ανάσταση & Καλό ΠάσχαΤο χαρτάκι δεν δενόταν με τίποτα με κορδέλα,για αυτό το τύλιξα σε ρόλο και έβαλα ένα από αυτά τα διαφανή λαστιχάκια που βάζουμε στην άκρη της πλεξούδας,το έσφιξα και δυο και τρεις φορές,εξαρτάται απο το μέγεθος του χαρτιού,βέβαια.
Μερικές τιμές: (μπορεί να τα πετύχετε πιο φτηνά ή πιο ακριβά,αλλά στο χαντράδικο ΝΑΜΑ,που εάν μένετε στο Ρέθυμνο σας το συνιστώ γιατί είναι ΤΕΛΕΙΟ 😍 με καταπληκτικές τιμές και τεράστια ποικιλία,είχε αυτές τις τιμές)
λεπτό κερί σαν αυτό που φαίνεται στην εικόνα:0,40€
χοντρό κερί:0,80€
πασχαλιτσα μικρή:0,10€
μπουκαλάκι:0,80€
σακουλάκι:0,20€
χάρτινη σακούλα για λαμπαδες:0,40€
λουλουδάκια:0,10€ το ένα
κορδέλα:0,30€ το μέτρο
μικρή κοτούλα (περίπου 1/3 παλάμης):0,40€Αυτά!
Παιδιά,πριν κλείσουμε το σημερινό παρτ,σκέφτομαι να αρχίσω να γράφω ένα βιβλίο στο Wattpad,μια ιστορία.Εαν το έκανα,θα έγραφα πρώτα τα παρτ (τουλάχιστον τα δέκα πρώτα ) και μετά θα δημοσίευα το πρώτο.Τι λέτε,να το προσπαθήσω;Για ρίξτε ιδέες για ονόματα!Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα 🐣🔜 τουλουμπάκια!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Girly Things no2
DiversosΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...