Bonjour!
Αυτό το πάρτ μου το ζήτησε μια αναγνώστρια που λόγω του πάρτ προτιμάει να μείνει ανώνυμη.Κουκλα,στο αφιερώνω!
Πριν αρχίσω τις Wattpadοφιλοσοφίες μου,έχω να σας ανακοινώσω ένα ενδιαφέρον νέο!
Κάναμε ένα night routine με την LalalaSquad στο ωραιότατο βιβλίο της,read please!!!!
~•~ you will probably laugh...Α,ιδού οι σημερινές ταξιδιωτικές φωτό
Αρχίζω,guys
Μην τον κάνετε να ζηλέψει
Είναι εύκολο να του τραβήξετε την προσοχή βγαίνοντας ραντεβού με κάποιον άλλον. Αυτή η τακτική όμως μπορεί να αποτύχει και να τον κάνει να πιστεύει ότι έχετε προχωρήσει παρακάτω στη ζωή σας. Το να βγείτε ραντεβού με κάποιον άλλον έτσι ώστε να ζηλέψει ο πρώην σας δεν είναι καλή ιδέα και δεν είναι δίκαιο ούτε για σας, αλλά ούτε και για το ραντεβού σας.
Μην υιοθετείτε ψεύτικη συμπεριφορά
Ακόμα και το πιο αθώο φαινομενικά ψέμα θα μπορούσε να στραφεί εναντίον σας αργότερα. Μην προσπαθείτε με ψέματα να ξανακερδίσετε το φίλο σας. Δεν υπάρχει λόγος να εξαπατήσετε τον πρώην φίλο σας λέγοντάς του ψέμα μόνο και μόνο για να τον ξανακερδίσετε αφού το πιθανότερο είναι κάποια στιγμή να αποκαλυφθείτε με αποτέλεσμα η σχέση να ξαναχαλάσει.
Και αν έχει ήδη βρει άλλη κοπέλα;
Αυτή είναι μια δύσκολη κατάσταση. Σε μια τέτοια περίπτωση εσείς ανήκετε στο παρελθόν ενώ αυτός εστιάζει στην νέα του σχέση. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να διατηρήσετε μια καλή φιλική σχέση. Θα πρέπει να τον κάνετε να δει πόσο υπέροχες είστε και τι χάνει.
Να είστε ευγενικές
Το να είστε καλές αυτή τη στιγμή είναι ζωτικής σημασίας. Να του μιλάτε πάντα με ευχάριστη διάθεση. Σκεφτείτε η γκρίνια δεν είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για να κερδίζουμε αυτά που θέλουμε. Αν κάθε φορά που τον συναντάμε γκρινιάζουμε, τότε ο καλός μας θα θέλει να μας βλέπει όλο και λιγότερο.
Να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να αλλάξετε το παρελθόν. Ίσως να τον θεωρούσατε δεδομένο, ίσως να σας θεωρούσε αυτός δεδομένη. Πρώτον μην περιμένετε να το παραδεχθεί και δεύτερον δεν έχει πλέον σημασία. Ο σκοπός σας είναι να ξανακερδίσετε το φίλο σας. Κοιτάξτε να βελτιωθείτε μαθαίνοντας από τα λάθη του παρελθόντος.
Αυτά είναι τα πρώτα στάδια στο να ξανακερδίσετε το φίλο σας. Κρατήστε επικοινωνία και με τον καιρό όλα θα πάνε καλά.Hasta luego,focks!
Τα λέμε,παιδιά!
ESTÁS LEYENDO
Girly Things no2
De TodoΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...