Φυσικοι τροποι για να ισιωσετε τα μαλλια σας!

309 16 6
                                    

Καλημέρα!!!!
(Ύστερα απο το γαματο πάρτυ στο οποίο έμαθα κατιτις,θα ανεβάσω οπωσδήποτε παρτ για συμβουλές...)

Επίσης σας υπενθυμίζω οτι ο διαγωνισμός μας λήγει στις 14/2!Οι συμμετοχες που θα φτάσουν γρηγορα θα έχουν μπόνους!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Επίσης σας υπενθυμίζω οτι ο διαγωνισμός μας λήγει στις 14/2!Οι συμμετοχες που θα φτάσουν γρηγορα θα έχουν μπόνους!

Τέλος,ανακάλυψα ενα σούπερ σάιτ,το luigi στο οποίο τωρα με τις εκπτώσεις θα βρείτε τσάντες,αξεσουάρ και παπούτσια (εξαιρετικής ποιότητας,το διαβεβαιώνω) σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές!

Α κατι ακόμα!Η σελίδα μας στο φβ είναι ανοιχτή προς όλους,έχουν ανεβεί κιόλας 5 DIYS ❤️

Αρχιζωωωωω

1. Γάλα καρύδας με χυμό λεμονιού

Σπάστε μια καρύδα για να βγάλετε το γάλα της. Το γάλα καρύδας έχει την ικανόητα να ισιώνει τα μαλλιά μόνιμα!. Κι αν προσθέσετε χυμό λεμονιού σε αυτό, θα σας δώσει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Βάλτε στο ψυγείο το μείγμα για μερικές ώρες. Ένα κρεμώδες στρώμα θα παραχθεί στην κορυφή του μίγματος. Εφαρμόστε αυτή το κρέμα για τα μαλλιά σας και τυλίξτε με μια ζεστή πετσέτα. Περιμένετε τουλάχιστον μία ώρα. Στη συνέχεια, λούσετε τα μαλλιά σας με ένα ήπιο σαμπουάν και στεγνώστε εντελώς. Τα μαλλιά σας θα έχουν ξαναβρεί την χαμένη τους απαλότητα ενώ ταυτόχρονα θα μπορείτε να διαχειριστείτε εύκολα τις ατίθασες μπούκλες σας

2.Θεραπεία με ζεστό λάδι

Δεν γνωρίζουν πολλοί ότι εκτός από το ότι τρέφει τα μαλλιά σας, το λάδι μπορεί και να τα ισιώσει . Αναμείξτε λάδι καρύδας με ελαιόλαδο. Μπορείτε επίσης να αντικαταστήσετε το ελαιόλαδο με αμυγδαλέλαιο μετά από μερικές ημέρες. Κάντε μασάζ με αυτό το μίγμα στο κεφάλι και στα μαλλιά. Καλύψτε τα με μια ζεστή πετσέτα. Αφήστε για τουλάχιστον 45 λεπτά. Κατόπιν, λουστείτε με σαμπουάν.

3. Φυσικό μαλακτικό:

Η τακτική χρήση του conditioner μετά από ένα λούσιμο κάνει τα μαλλιά σας απαλά και εύπλαστο. Χρησιμοποιήστε υγρό τσάι ως φυσικό μαλακτικό για σγουρά μαλλιά

4. Σπρέι γάλακτος

Το γάλα είναι πολύ χρήσιμο όταν πρόκειται για το ίσιωμα των μαλλιών. Ρίξτε το γάλα σε ένα μπουκάλι σπρέι και ψεκάστε σε όλη την τρίχα σας. Περιμένετε για μισή ώρα και αφήστε τα μαλλιά σας να απορροφήσουν το γάλα. Κατόπιν, λουστείτε με ένα σαμπουάν και ανακαλύψετε τη νέα εμφάνιση των μαλλιών σας

5. Γάλα και μέλι:

Πάρτε λίγο γάλα και προσθέστε το μέλι για να κάνετε μια κόλλα. Για να πάρετε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, λιώστε φράουλες ή μπανάνες στο μίγμα. Απλώστε το στα μαλλιά σας. Θα πάρει χρόνο για να στεγνώσει. Έτσι, θα περιμένετε μία και μισή ώρα και στη συνέχεια ξεπλύνετε.

6. Ελαιόλαδο και αυγά:

Και τα δύο είναι γνωστά απαραίτητα υλικά για την περιποίηση των μαλλιών. Αλλά δεν είναι γνωστό σε πολλούς ότι το ελαιόλαδο και το αυγό, μπορούν όταν είναι μαζί να κάνουν θαύματα για τα μαλλιά σας. Χτυπήστε τα δύο αυγά και προσθέστε αρκετό ελαιόλαδο ανάλογα με το μήκος των μαλλιών σας. Αναμίξτε και εφαρμόστε. Περιμένετε τουλάχιστον μία ώρα και στη συνέχεια λουστείτε με ένα ήπιο σαμπουάν.


Όλα αυτά τα φυσικά προϊόντα είναι διαθέσιμα γύρω μας!!

Αλλά για να έχετε αποτελέσματα πρέπει να είστε υπομονετικές,δεν θα είναι σαν αυτά που θα έχετε σε σε ένα κομμωτήριο. Γι αυτό πρέπει να επαναλάβετε κάθε μία από αυτές τις διαδικασίες ισιώματος τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Μόνο τότε θα δείτε σημαντική διαφορά στα μαλλιά σας και αυτή μετά απο μετά από μήνες. Αν τα μαλλιά σας είναι πολύ σγουρά και θέλετε να είναι ίσια, θα πρέπει να επισκεφτείτε ένα κομμωτήριο όπου όμως θα εκτεθείτε σε βλαβερές χημικές ουσίες, με τις οποίες αν έρχεστε σε επαφή τακτικά, θα βλάψουν τα μαλλιά σας,ζιχ...

Αυτά λοιπόν!I 💘 U guys,you are the best!

Εάν σας αρεσε πατήστε το 🌟 και αφήστε ενα γλυκό 💬

Samia

Girly Things no2Kde žijí příběhy. Začni objevovat