Γεια σας,τι κάνετε,πως είστε!
Παιδιά,βαράτε με έχω να γράψω πολύ καιρό...χθες όμως συνέβη κάτι και αποφάσισα να γράψω.
Χθες μια φίλη μου είχε βγει από την τάξη στο διάλειμμα.Καθως γύριζε άκουσε μια παρέα αγοριών να την κριτικάρει για την εμφάνιση της.Φυσικα την πείραξε πολύ και είχαμε τα συνήθη επακόλουθα (κλάματα,κλπ).Τοτε κατάλαβα ότι αυτό το πρόβλημα μπορεί να συμβεί και σε κάποια από εσας.
Παιδιά,το στυλ σας είναι μια προσωπική σας υπόθεση,δηλαδή έλεος,γιατί πρέπει να ντυνεστε μόνο με ψηλοκαβαλα και superstar για να γίνετε αποδεκτες;Δεν είμαι κατά αυτών φυσικά,αλλά να ντυνεστε έτσι γιατί εσείς θέλετε και όχι οι και καλά προχω!Και να μην ντυνεστε σύμφωνα με την τελευταία λέξη της μόδας,γιατί να πειράζει τους άλλους;Τι θα γίνει δηλαδή;Θα γίνει καμία έκρηξη;Μήπως θα ξανακαει το Ναγκασάκι;Α όχι,θα λιώσουν οι πάγοι και θα πνιγούμε.
Εγώ προσωπικά ντύνομαι πολύ ρετρό,με μπαλαρίνες,χειροποίητα κρεμαστά σκουλαρίκια και μπερεδες.Με έχουν πει καλοντυμένη,με έχουν όμως και ψευτοκουλτουριαρα.Εννοειται πως με πειράζει λίγο,διότι θέλω να με θεωρώ καλοντυμένη.Ομως εάν το καλοσκεφτούμε εάν βάζαμε ρούχα που δεν μας αρέσουν αλλά αρέσουν στην πλειοψηφία νιώθουμε άσχημα και άβολα.Εαν όμως φοράμε πράγματα που μας αρέσουν,αυτό έχει σημασία!
Το ότι έχετε προσωπικό στυλ δείχνει δυναμικότητα και θάρρος,να το θυμάστε πάντα αυτό.
Εάν κάποιος κριτικάρει το ντύσιμο κάποιου άλλου επειδή δεν του αρέσει το συγκεκριμένο στυλ,αυτό είναι φυσιολογικό.Και εμένα δεν μου αρέσει το γκοθ (και μου αρέσει που ήμουνα γκοθού κάποια φάση 😂).Δεν θα πω όμως κάτι άσχημο για κάποιον επειδή δεν ντύνεται όπως η πλειοψηφία.Εχουμε δημοκρατία,ο,τι θελουμε κάνουμε στο κάτω κάτω!
Δεν ξέρω αν σας βοήθησα...αυτήν την Κυριακή δεν θα ανεβάσω παρτ,θα είμαι Γιάννενα με το σχολείο 💙💛💚❤️💜I can't wait!
Τα λέμε,εάν θέλετε ένα συγκεκριμένο παρτ,αφηστε ένα γλυκό 💬!Γεια σας παιδιά,σας αγαπάω!!
ESTÁS LEYENDO
Girly Things no2
De TodoΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...