Αυλαία

95 17 0
                                    

Παιδιά,εχω να γράψω τόσο καιρο εδω!Αναρωτιεμαι αν με θυμάστε!
Ήθελα απλώς να σας πω οτι νιώθω οτι είπα ο,τι είχα να πω στο Girly,το οποίο το είχα για τέσσερα χρονια και ειχε γινει κομμάτι της ζωής μου.
Όπως ισως είδατε,διέγραψα τις περισσότερες ιστοριες μου,έκλεισα το Cover shop και δεν ξερετε φυσικα οτι διέγραψα μια ιστορια που δεν είχα εκδόσει ακόμα και είχα γράψει δέκα κεφαλαία.
Ολα αυτά αποτελούν δημιουργηματα μιας άλλης Σαμίας.
Νιώθω οτι μπορω και εχω να πω πολλα ακόμα,δεν θα με ξεφορτωθείτε ετσι εύκολα 😂
Δεν ξερω αν σας το είχα πει ποτε,αλλα πραγματικά ήσασταν ενα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου.Εβγαζα φωτο τα σχόλια και τα μηνυματα σας και τα κοίταζα οταν οι δαίμονες μου με πίεζαν,καθε νεο αστεράκι μου ζωγράφιζε ενα χαμόγελο αληθινό.
Θα συνεχίσετε να ειστε ενα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου.Οποτε θελήσετε μπορείτε να μου στειλετε μήνυμα,εγω θα ειμαι πάντα εδω και θα σας αγαπάω.Να το ξερετε αυτο.Και θελω να μου κάνετε μια χάρη.Δεν θελω ποτε μα ποτε να αφήσετε τους δαίμονες σας να σας νικήσουν.Αν θελω να πιστεύω οτι το Girly σας δίδαξε κατι,αυτο ειναι η πίστη.Η πίστη στον εαυτό σας.Πολλα μπορουν να αλλάξουν.Η πίστη σε εσάς ομως δεν μπορει να χαθεί.Να σας αγαπάτε.Να σας καταλαβαίνετε.Να σας βοηθάτε.
Η αυλαία πέφτει

Girly Things no2Where stories live. Discover now