Ευκολακι:Πως να μην εχετε σκασμενα χειλη!

131 8 3
                                    

Hello...SAMIA IS BACK!!
Γεια σας,τι κάνετε,πως είστε!
Χίλια συγγνωμη που εχω να γράψω τόσο καιρο,αλλα η δευτερα λυκείου ειναι απλώς απαίσια...τελος παντων με τα διαγωνίσματα και τα φροντιστήρια δεν μπορούσα να γράψω,αλλα μου έλειπε ρε γαμωτο το Girly...για αυτο αποφάσισα οτι θα βρω χρόνο να γράφω,έστω και στα διαλλειματα,αλλα το Girly θα συνεχιστεί οπωσδήποτε!
Λοιπόν,πριν λίγες μέρες πηγα Αθήνα και πηρα μια γεύση απο μόδα,για αυτο το επόμενο παρτ θα ειναι πιο καλογραμμένο,με φωτο με δικά μου ρούχα και μπόλικα τιπς!Ή μάλλον όχι,αυτο θα ειναι το μεθεπόμενο παρτ,το επόμενο παρτ που θα ανεβεί μεθαυριο θα έχει ιδέες για φτηνές αλλα μοναδικές αποκριάτικες στολές!Αφηστε που εχω στο μυαλό μου να κάνω και ενα παρτ όπου θα προτείνω βιβλια...ναι,επειδη ομως μπορει εσεις να έχετε κάποια καλύτερη ιδεα αφήστε 💬 !!
Let's start!!

Θα χρειαστείτε

- Ένα καθαρό βουρτσάκι από μάσκαρα . Αν δεν έχετε, χρησιμοποιήστε μια μαλακή οδοντόβουρτσα για να επιτύχετε το ίδιο αποτέλεσμα.

- Ένα lip balm

ΟΔΗΓΙΕΣ

1. Βουτήξτε το βουρτσάκι της μάσκαρα στο balm μέχρι να καλυφθούν οι τρίχες απολυτα

2. Περάστε το βουρτσάκι πάνω από τα χείλη σας με μικρές κυκλικές κινήσεις μέχρι τα ξερα και αφυδατωμένα κομμάτια να αρχίσουν να ξεκολάνε. Οι κινήσεις σας να είναι οσο το δυνατόν πιο απαλές.

3. Χρησιμοποιήστε μια μικρή πετσέτα προσώπου εμποτισμένη σε ζεστό νερό για να αφαιρέσετε απαλά τυχόν υπολείμματα.

4. Απλώστε ένα επιπλέον στρώμα του balm πάνω στα χείλη για περισσότερη απαλότητα. Τώρα μπορείτε να χαρίσετε στον κόσμο το πιο λαμπερό χαμόγελο σας!

Don't forget να αφήσετε 💬 και αν σας αρεσε και θελετε περισσότερα παρτς πατήστε το 🌟
ΧΟΧΟ,
Samia
girlythingswarrpad@gmail.com
fb:Samfromstars Wattpad

Ciao!

Girly Things no2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang