Hallo!
Παιδιά,ξεαγχώστε με!Θα πάρω μέρος στους διαγωνισμούς ρητορικής μεθαύριο!
Λοιπόν,αποφάσισα για τον εορτασμό των δύο χρόνια Girly αποφάσισα να ψηφίσω όλα τα βιβλία και να κάνω follow και να γράψω ένα παρτ της επιλογής των 5 πρώτων που θα αφήσουν comment!Τι περιμένετε λοιπόν;Αφήστε comment και αναφέρετε μου το αγαπημένο σας παρτ από τα Girly βιβλία μου και μπορεί να κερδίσετε!
Επίσης,αποφάσισα να δηλώσω στα Wattys 2017!Συμφωνείτε;
Λοιπόν,αρχίζω!
Καιρός να πάμε παραλία!Όμως δεν είναι όπως παλιά που φορούσατε το μαγιό που σας αγόρασε η μαμά σας και κρατούσατε τα κουβαδάκια σας,τώρα υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός.Θα αφήσετε αυτή τη ξιπασμένη με το βαμμένο μαλλί και τα τατουάζ να μαγνητίζει το βλέμμα του αγοριού σας,ή αυτού που σας αρέσει;Και ύστερα,ωραίο παιδί δεν είναι ο Στέλιος,ο μελαχρινός φοιτητής που σας σερβίρει τα φραπεδάκια;(BTW,ξεκίνησα γυμναστήριο και όταν δεν κάνω σωστά κάποια άσκηση,με βοηθάει ένας μελαχρινός κούκλος,έτσι μου 'ρχεται να κάνω επίτηδες λάθη...ναι συνεχίζουμε)
Άρα,πρέπει να είστε οι καλύτερες,σωστά;
Για να δούμε πως θα αναδειχθείτε...
Πως να φτιάξετε ένα μοντέρνο κιμονό από ένα παρεό!
Υλικά:
-5 Λεπτά από το χρόνο σας (LOL)
-ένα μεγάλο μαντήλι ή παρεό
-κλωστή που να ταιριάζει
-Ραπτομηχανή.
-ψαλίδι
πρώτα πάρετε το μαντήλι σας και διπλώστε το στη μέση απο την ανάποδη, ώστε οι πλευρές να ενώνονται τέλεια.
Μετά γαζώστε τα 2/3 της διαδρομής προς τα πάνω και στις δύο πλευρές αφήνοντας ελεύθερες τις μασχάλες
Κοψτε στη μέση το μισό του υφάσματος, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο το άνοιγμα του κιμονό και το λαιμό.
Στη συνέχεια θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ευρύτερο άνοιγμα για το λαιμό σας,κόβοντας περίπου 20 εκατοστά κατά μήκος της κορυφής φορές, 10 εκατοστά σε κάθε πλευρά
Κόψτε δύο τρίγωνα
Μπορείτε να το ανοίξετε κι άλλο
..............και να το τετραγωνίσετε.
Το μόνο που μένει είναι να το καρικώσετε για να αποφύγετε το ξέφτισμα...
και τέλος!!!!
YOU ARE READING
Girly Things no2
RandomΓειά σας!Είμαι η Samfromstars και αυτή είναι η συνέχεια του βιβλίου μου Girly Things.Καλως ορίσατε στην παρέα μας! Εδω μπορείτε να διαβάσετε και να λύσετε τα προβλήματά σας,να κάνετε DIYs και συνταγές και ο,τι άλλο θέλετε. Cover:PoeticUnicorn7 Εάν σ...