Πως να πεισετε τους γονεις σας να βαψετε τα μαλλια σας σε εντονο χρωμα!

514 21 33
                                    

Αλόχα!

Guys,πως πάει το σχολειο;Εμάς έχουν αρχίσει να μας βάζουν πολλά.Εχετε κάνει εφταωρο;

Επίσης,όσο αφορά την κλήρωση για τα ακουστικά Apple την κέρδισε η DPink_cat!Οσες δεν κερδίσατε μην απογοητεύεστε θα κάνω κι άλλους διαγωνισμούς,κληρώσεις και giveaway!

Επίσης έκανα μια καινούργια ιστορία,το Twilight facts!!
Οσες Twihards προσέλθετε!

Αυτο το παρτ είναι σπέσιαλ αφεριερωμενο!

Λοιπόν,αρχίζω,ελπίζω να σας αρεσει!

Αυτο είναι ένα από τα πιο δύσκολα θέματα για να διαπραγματευθείτε με τους γονείς σας,διότι η πιο παλαιά γενιά δεν θεωρεί κόσμια τα μπλε ή τα μωβ μαλλιά,αν και τώρα πια έχουν εκσυγχρονιστεί.Εμενα για να με αφήσουν να βάψω μια τούφα των μαλλιών μου πρέπει να πάρω 18 στα αρχαία.

Παιδιά,για να κάνουν οι γονείς σας ένα βήμα πίσω,πρέπει να κάνετε και εσείς.Αντι να τα βάψετε έντονο μωβ ή φούξια βάψετε τα λεβαντι ή γαλάζιο,ας πούμε.

Με κατι τέτοιους τρόπους πρέπει να διαπραγματευθήτε με τους γονείς σας.Το ξέρω οτι σκέφτεστε οτι δικά σας μαλλιά είναι και οτι μπορείτε να κάνετε ο,τι θέλετε,αλλα αυτο δεν ισχύει.Μεχρι να κλείσετε τα 18,εκείνοι σας πληρώνουν τα πάντα.Ειναι δίκαιο να τους υποχρεωσετε να πληρώσουν ακριβά για κατι που μπορεί να βαρεθείτε σε μια εβδομάδα και μπορεί να κάνει κακό στα μαλλιά σας;

Μιλήστε τους για αυτο κάποια στιγμή που είναι ήρεμοι και χαρούμενοι για εσάς (ίσως μετά από όταν τους ανακοινώσετε κάποιον καλο βαθμο) και μιλήστε τους προσεκτικά,δυνατά και καθαρά.Μην κάνετε τεράστιο πρόλογο.Εξηγηστε τους το ποσό θέλετε να αλλάξετε τα μαλλιά σας και οτι ξερετε οτι δεν θα το μετανιώσετε.Πειτε τους οτι θα πληρώσετε εσείς την βαφή και οτι θα συνεχίσετε να παίρνετε καλούς βαθμούς.Θυμιστε τους τις προσφατες επιτυχίες σας.

Ύστερα εάν δεχτούν κοιτάξτε τους στα μάτια και εξηγήστε τους τι χρωμα μαλλί θέλετε και για ποιους λόγους.

Τέλος,ΜΗΝ ύψωσε τα την φωνή σας,μην βρίσετε και μην κλάψετε.Καντε τους να σας υποσχεθούν τουλάχιστον οτι θα το σκεφτούν.

Πριν τελειώσω θέλω να σας προτείνω ένα ωραιότατο οδηγό σαν τον δικό μας,της LalalaSquad,θυμάστε,με αυτή που έκανα το night routine!

Τα λέμε στο επόμενο!

Girly Things no2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant